outlander 400...
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Laita se akku lataukseen lämpöisen lisäksi. Näissä vehkeissä on vakiona akut jotka on tarkoitettu kanariansaarten ilmastoon.
Pääsääntöisesti pelaa, mutta itsepurkautuminen on aika reilua kylmässä. Kuukausi on todennäköisesti liikaa, jos et lataa välillä.
Tämä ei ole yleistys, vaan kokemus. Akkukaupasta saa parempia, jotka ei purkaannu. Esim imeytetyt akut ovat erinomaisia mönkijöihin, jotka saattaa joskus kellahtaa kyljelleen tai jopa seljälleen. Pysyy nesteet sisällä.
Pääsääntöisesti pelaa, mutta itsepurkautuminen on aika reilua kylmässä. Kuukausi on todennäköisesti liikaa, jos et lataa välillä.
Tämä ei ole yleistys, vaan kokemus. Akkukaupasta saa parempia, jotka ei purkaannu. Esim imeytetyt akut ovat erinomaisia mönkijöihin, jotka saattaa joskus kellahtaa kyljelleen tai jopa seljälleen. Pysyy nesteet sisällä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Voi normilaturilla ladata, jos siinä on ns. min latausosasto. Ei saisi ladata kauheasti yli 1 ampeerin virralla. Se mittari niissä normivehkeissä on todella suuntaa-antava, joten ole varovainen. Muista myös ladata tuulettuvassa paikassa ettet jysäytä kuistia kukkamaan lannoiteeksi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
just tossa vinssiä asentelin tossa pihamaalla... ja pakkasta -25C... nyt puuttus enää sähköjen laitto. ne hommat jatkuu huomenna, kunhan käyn ensiksi sä'hkökaupassa. noi vinssin omat kaapelit on auttamattomasti liian lyhyet.. ja samalla vaihdan piuhat hieman järeenpiin... ja bomba ei sittenkään pettänyt! vika oli sytytystulpassa... oli ottanut hiukka itteensä jostain ja kun uuden laitto tilalle, niin käynnisty!
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
nyt on vinssi paikoillaan... pitäs vielä kytkeä johdot. niitä en ole vielä laittanut, kun vaihdan alkuperäiset piuhat hiukka isompiin... ja niitten asennus tulee tapahtumaan lämpimissä tiloissa. Johtojen vaihdon syynä se, että alkuperäiset olivat liian lyhyet. samalla vaivalla, kun jatkaa johdot, niin vaihtaa ne uusiin.
Oma vinssi on Bronco- merkkinen. sen kiinnikkeet oli suht helpot pujottaa paikoilleen. ensiksi piti irrotella hiukan sitä etukatetta irti. oli muistaakseni nelkällä pultilla kiinni. Sen jälkeen pääsikin laittelemaan alarautaa paikoilleen. Pultit sopivasti hollilleen ja taka tuki paikoilleen. Takatukeen olin kiinnittänyt vinssin valmiiksi kiinni. kaikki pultit tiukasti kiinni.
ohjaus yksikön sijoitus vielä hiukan mietityttää. Tekisi mieli laittaa se ohjaustankoon vasemmalla kädellä käytettäväksi. mutta siinä ei oikein ole tilaa sille mutikalle. yks vaihtoehto on laittaa se kiinni pultilla peilin kiinnityskohtaan, tai sitten kiinnittää se katteeseen johonkin kohti. Sekin vaihtoehto on tullut mieleeni, jotta josko kävisi ostamassa, esim. moottoripyörissä käytettävän suuntamerkki kytkimen ja laittaisi ohjauksen siitä. pitää tässä viikon aikana hiukka miettiä asiaa.
Oma vinssi on Bronco- merkkinen. sen kiinnikkeet oli suht helpot pujottaa paikoilleen. ensiksi piti irrotella hiukan sitä etukatetta irti. oli muistaakseni nelkällä pultilla kiinni. Sen jälkeen pääsikin laittelemaan alarautaa paikoilleen. Pultit sopivasti hollilleen ja taka tuki paikoilleen. Takatukeen olin kiinnittänyt vinssin valmiiksi kiinni. kaikki pultit tiukasti kiinni.
ohjaus yksikön sijoitus vielä hiukan mietityttää. Tekisi mieli laittaa se ohjaustankoon vasemmalla kädellä käytettäväksi. mutta siinä ei oikein ole tilaa sille mutikalle. yks vaihtoehto on laittaa se kiinni pultilla peilin kiinnityskohtaan, tai sitten kiinnittää se katteeseen johonkin kohti. Sekin vaihtoehto on tullut mieleeni, jotta josko kävisi ostamassa, esim. moottoripyörissä käytettävän suuntamerkki kytkimen ja laittaisi ohjauksen siitä. pitää tässä viikon aikana hiukka miettiä asiaa.
hmm.. iski ongelman. bomban 400 outlanderi ja pitäs noi vinssin johdot ujuttaa katteitten alle. katteet on näköjään kiinni joillain muoviklipsuilla. miten porukka on ne irrottanut? saako ne otettua irti silleen, että ne on vielä mahdollista saada kiinni uudestaan. vai joutuuko ostamaan uudet? jos joutuu, niin siin vaiheessa mun on järkevämpi laittaa pultti ja mutteri kiinnitykset.. hiukkahan ne ulkonäköön vaikuttavat, mutta onpahan ainakin helppo purkaa tulevaisuudessa.
ja toinen minkä irrottamiseen kaipaisin vinkkiä, on mittariston ympärillä oevat muovit... sais ne johdot laitettua sinne sisään.
-mitä isompi vika, sitä isompi leka-
ja toinen minkä irrottamiseen kaipaisin vinkkiä, on mittariston ympärillä oevat muovit... sais ne johdot laitettua sinne sisään.
-mitä isompi vika, sitä isompi leka-
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa