CVTech
Re: CVTech
Sorten, pakko laittaa pikkusen lusikkaa soppaan.
Nyt kun meillä on virallinen STM-kytkimien maahantuoja, niin kannattaisi harkita Rage3:sta. Se on erinomainen billetti kytkin ja saa taatusti säätöihin.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 26&t=39714
http://supremetoolinc.com/cart/
Nyt kun meillä on virallinen STM-kytkimien maahantuoja, niin kannattaisi harkita Rage3:sta. Se on erinomainen billetti kytkin ja saa taatusti säätöihin.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 26&t=39714
http://supremetoolinc.com/cart/
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: CVTech
Nyt on sit cvtech laitettu paikoilleen ja pikaiset testaukset tiellä suoritettu. Kiinni on nyt vissiin 120/1600 jousi ja 12g:n painot.
Kytkentä on likeellä vakiota eli noin 2000 kierrosta.
WOT hitaalla noin 7500 (+-50)
WOT isolla puolella 7150.
Overreviä ei juurikaan ole tai sit ihan joku minimaalinen, testaukset pahasti kesken kun ei ole päässy vielä mettään. Takavarissa on tällä hetkellä qsc:n jäykkä jousi. Luultavasti se hillitsee overreviä(?). Eikös toi setuppi ole aikas likeellä vakioastuksia 5satkulle?
Näytti olleen suht samanlaiset wotit kuin smf-racingin xmr:ssä. Vedot tein nelikko päällä. Tosin tien pinta ei ollu kaikista pitävin, hieman jäätä ja osittain sohjoa. Mutta heti huomas kun rengas alko lyömään tyhjää kiihdytyksessä, kiekat meni heti reilusti overrevin puolelle. Himmaus ja uus veto perään niin asettuu noille wot-kiekoille.
Kytkentä on likeellä vakiota eli noin 2000 kierrosta.
WOT hitaalla noin 7500 (+-50)
WOT isolla puolella 7150.
Overreviä ei juurikaan ole tai sit ihan joku minimaalinen, testaukset pahasti kesken kun ei ole päässy vielä mettään. Takavarissa on tällä hetkellä qsc:n jäykkä jousi. Luultavasti se hillitsee overreviä(?). Eikös toi setuppi ole aikas likeellä vakioastuksia 5satkulle?
Näytti olleen suht samanlaiset wotit kuin smf-racingin xmr:ssä. Vedot tein nelikko päällä. Tosin tien pinta ei ollu kaikista pitävin, hieman jäätä ja osittain sohjoa. Mutta heti huomas kun rengas alko lyömään tyhjää kiihdytyksessä, kiekat meni heti reilusti overrevin puolelle. Himmaus ja uus veto perään niin asettuu noille wot-kiekoille.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
Re: CVTech
Tere ostin ton cvtechin eteen ni aatelin vaihtaa painoja ni voiko vaihtaa vaikka 2 isompaa painoa jos ne on vastakkaiset vai kaikki 6 saman painoista?
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: CVTech
Käsittääkseni noin pystyy tekemään. Omasta meinasin vaihtaa 3 painoa kevyemmäksi ja testata sitten miltä tuntuu.
Eli pikkasen tarvis lisää jenkaa mutta kaikki jos vaihtaa niin luultavasti menee liian kevyeksi ja kierrokset nousee liikaa.

----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
Re: CVTech
Oon niin täpinöissäni niin hätäilin ja sain vastauksen viisamalta eli 3 tai 6 pitää vaihtaa jos 3 ni joka toinen ja saman painoisia ni sillo pysyy balansissa 

Re: CVTech
Ny o kokeiltu kaiken näköstä ens viikol lisää osia... Mut mite mä saan takavarin pyöriin tyhjäkäynillä ku ei vaihteet mee päälle
en ymmärtäny tota muoviprikkaa mitä meinasitte... En viittis kummiskaa laittaa asetuksii sillee et painoil painais hihnaa sit se kolisee tyhjäkäynillä...

-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Käsittääkseni se muovirinkula laitetaan sinne kakkosen lautasten "väliin". Mutta ei auta sinun tapauksessa, koska tuon muoviprikan idea on lopettaa hiipiminen, eli pitää kakkosen lautasia vähän auki, jolloin ei jää veto päälle. Sinun tapauksessa pitäisi ottaa se muovirinkula pois, jos siellä kakkosessa sellainen on.
Variaattorin säätö on yhtä tarkkaa hommaa, kuin ripulin parantaminen pieremällä.
Variaattorin säätö on yhtä tarkkaa hommaa, kuin ripulin parantaminen pieremällä.
Re: CVTech
Siis mun lokiikan mukaan pitäs saada se 1 suuntalaakeri vähä jarruttaa et takavari pyöris tyhjäkäynillä... katoin ku vanha etu vari ei osu yhtaan hihnaan tyhjäkäynillä mutta hihna pyörii silti vähän eli sillon se laakeri ei pyöri nii hyvi et pakottaa hihnan pyörimään.. pitääkö mun tunkee hiekkaa sinne cvtechin laakeriin et toimis huonosti ja pyörittäs hihnaa tyhjäkäynillä 

Re: CVTech
Meikäläinen fikuroi jotta taka vari pitää olla silleen, jotta remmin sivu ottaa etuvarin sisempään lautaseen vähäsen.
Eli remmin linjaus on takavarissa liian keskellä. Kunhan mutustelin
Eli remmin linjaus on takavarissa liian keskellä. Kunhan mutustelin

Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Onko 2 variaattori puhdas ja menee kunnolla lautaset yhteen/ remmi ylös ja kireälle? Onko remmi uusi, jos ei niin koita maverickin hihnaa 715900212, joka käsittääkseni hieman leveämpi ja pidempi ja parempi joka suhteessa. Loukon verkkokaupasta saa tilattua.
Re: CVTech
Mul o 2 uutta hihnaa... Orkkis ja hiflifterin 3gpx... Prkl oisko pitäny ny sit olla se maverickin hihna sitä täs itekki mietin et se ottas sit pikkase lautasee kiinni... Mut sit varmaa tulee ongelma et se ottaa liikaa 

- Skifo-79
- 6WD
- Viestit: 320
- Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
- Mönkijä:: Can-Am 650x
- Paikkakunta: Ruokolahti
Re: CVTech
Tulipas eilen laitettua Cvtekki kiinni. Ei oikein millään malttas olla työturvallisuus koulutuksessa, kun tekis mieli päässä säätämään. Kierrokset pärähtää 8700-8000 tienoille. Qsc jousi on kakkosessa. Pitää koittaa 18g painot ja sen jälkeen vaki jousta kakkoseen, jos ei tartu kiinni liian alhaalla. No onneksi mukaan laittovat myös läykempää jousta. Tuohon kakkosen väliin en menis kyl mitään laittamaan ku sehän pilaa koko jujun et välitys tippuu jopa 25% jenkeisä sorvaavat laitasia 2mm lähemmäs mitä en kyl näe tarpeellseksi koska pelivaraa kyl on muutenkii. Mut ekat kokemukset kytkimestä on kyl positiiviset pystyy ryömittään jopa pitkällä ottaa kiinni ajatustakin pehmeemmin eikä silti remmi käryä. Huippu nopeuttahan Cvtekhillä saa myös enempi kun on 10mm isompi halkaisia kuin vakiossa. Nii ja melkein on kilon kevveempi...
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
-
- 2WD
- Viestit: 58
- Liittynyt: 30 Joulu 2010 21:13
- Mönkijä:: can-am outlander
- Paikkakunta: nurmes
Re: CVTech
mitäs tuo cvtech maksaa?
- Skifo-79
- 6WD
- Viestit: 320
- Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
- Mönkijä:: Can-Am 650x
- Paikkakunta: Ruokolahti
Re: CVTech
Alle 5sattaa maksaa... Toki oppirahat piti tässäkii kohtaa maksaa, ku kakkoseen koitin vakio jousta. Kakkosvarin kiinnitys pultti ei kestä neljättä käyttökertaa vaan löystyy ja ampuu irti. no onneksi meni vaan heliksi paskaksi ja sehän vaihtuu tonnisen sellaseen... 300nm jousi ja 18g painot on aika lähellä totuutta saattaa vaatii ehkä painoa lissää mut senhän näkkee vasta sitte ku saan heliksin ja uuven pultin...
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
-
- 2WD
- Viestit: 58
- Liittynyt: 30 Joulu 2010 21:13
- Mönkijä:: can-am outlander
- Paikkakunta: nurmes
Re: CVTech
no saattais olla itelläkin vaihtoehto jos ja kun tuosta orikinellista aika jättää, on nimittäin sen verran kalliin tuntuiset varaosat tuohon! enpä oo täällä ainaskaan moiseen törmänny jotta tuo pultti ois uusittavaa mallia vaikka tiukilta nuo momentit kyllä tuntuu kun kiristelee ja varsinkin ykkösen. ihmetellä pittää jos oot kierrelukitettakin käyttäny ja siitä huolimatta näin eli pultti löystyi eikä katkennut?