570 pro ensikokemuksia
-
- Tracks
- Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Re: 570 pro ensikokemuksia
Mitä tarkoittaa kulissivaihteet?
Vaihteen valitsimella on tehty paikka johon keppi asettuu. Se ei ole välttämättä vaihdelaatikon mielestä oikea. Hyvä esimerkki vois olla auto jossa on jyrsitty metallilevyyn H kaavio. Kiinnitä se kaavio 1 cm sivuun ja mieti toimiiko hyvin
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
-
- Tracks
Joo, no ei muuten takuulla ole aina välttämättä "aivan kohdallaan" vaikka pykälä näyttäisikin että on. Sepä selittääkin aikaisempiakin ihmettelyjäni. Sitä saa tosiaan runkata aina sillon tällön kohdalleen riippumatta valitsimen asennosta. Kyllä se sitten paikalleen loksahtaa kun aikansa tekee seksiliikkeitä satulassa.
Useimmiten (99%) kyllä toimii hyvästi. Tai siis niin hyvästi kuin tuo nyt voi toimia. Tosiaan "tuntuma", jos sellaisesta voi edes Can Amissa puhua, on kuin vetäisi jotain vieteriukkoa käyntiin.
Useimmiten (99%) kyllä toimii hyvästi. Tai siis niin hyvästi kuin tuo nyt voi toimia. Tosiaan "tuntuma", jos sellaisesta voi edes Can Amissa puhua, on kuin vetäisi jotain vieteriukkoa käyntiin.
Pittääpä vähän avautua tosta 570 pro:sta.Ei ole tarkotus loukata ketään,itse en rakastu noihin romuihin mitä tuolla autotallissa ja pihalla on.Tuli tänään taas tehtyä lumen pusku hommia tolla "laatuvehkeellä" niin olipa V käyrä tapissa kun taisteli niiden vaihteiden kans,varsinki ku koitti hitaalta puolen saada pykälää pois päältä. Vaihteet kutakuinni menee kohtuuella päälle mutta ku ajaa vallia vasten varsinki jos keula nousee ylöspäin niin silloin se taistelu alkaa että saa sen vaihteen siirtymään vapaalle,nopialta puolen lähtee kohtuuella,pakki kans jumittaa jonni verran.Remmikin vingahtelee aika herkästi ku koittaa kaasulla rynkytellä että sais sitä pykälää päältä pois. Vekottimella ajettu nyt 12 h,pitää ruveta kohtapuolin soittele ensihuoltoon aikaa.Saavat katella siellä että mikä mättää.Vähän nopianpaa ku ajaa niin voimansiirrosta kuuluu sellainen vonksutus(liekkö normaalia kanaa) kaverin 500:sta ei kuulu vastaavaa ääntä,renkaatki on samanlaiset ettei johdu ääni niistäkään.Alkaa pikku hiljaa tulla HONDAA ikävä.Kuukauden kokemuksella tullu siihen tulokseen että taitaa olla leikkikalu 

Kaikissa näissä on omat vikansa/ominaisuutensa... Ei kaupasta joka lähtöön valmista saa... Se pittää vaan valita semmonen kampe mikä vastaa käyttötarkotukseen, joissaki on hyvä ajettavuus, toisissa notkia voimansiirto, toisissa automaatti lukko ja toisissa ei jne jne...
Se pittää vaan valita käyttötavan mukkaan itelle sopiva ja rakentaa loput
Itellä vaihtamisongelma poistui, kun vaihdoin kytkimen ja kakkosvarin erilaisiin
Samalla tuli roppakaupalla toki muitakin positiivisia ominaisuuksia..
Mutta allekirjoitan kyllä tuon täysin, jotta ketuttaa suuresti ko oot suossa ja vaihetta pitää r**kata
Se pittää vaan valita käyttötavan mukkaan itelle sopiva ja rakentaa loput

Itellä vaihtamisongelma poistui, kun vaihdoin kytkimen ja kakkosvarin erilaisiin

Mutta allekirjoitan kyllä tuon täysin, jotta ketuttaa suuresti ko oot suossa ja vaihetta pitää r**kata

Pitäs kyllä tuohon hintaan mitä tuokin maksaa edes vaihteet pelata notkeammin,lukenu tätä voorumia niin kautta aikojen ollu tuo vaihteisto onkelma.Ois tuo jo valmistaja luullu löytävän tuohon syyn jos on halua.Hinta jos ois jossai 5000 paikkeilla niin voisin ymmärtää asian.
-
- Tracks
Joo kyllä mullakin oli viikonloppuna penkkaa vasten ollessa samat tuntemukset kun ei seksiliikkeet ja telinevoimistelukaan auttanu satulassa että ois saanu pakin päälle tai edes vaihteen pois.
No minkäs teet kun ei oo parempaa tarjota kellään. Yamaha tietty mutta onko sekään sen 3000e + 1000e powercommanderista vielä päälle -arvonen.
Kyllä mulla silti suupielet lumitöissä oli enemmän ylöspäin kuin alaspäin ja vaihteiden kanssa on tottunu jo elämään. Ei parane käydä vaan muita merkkejä kokeilemassa jottei ala harmittamaan
No minkäs teet kun ei oo parempaa tarjota kellään. Yamaha tietty mutta onko sekään sen 3000e + 1000e powercommanderista vielä päälle -arvonen.
Kyllä mulla silti suupielet lumitöissä oli enemmän ylöspäin kuin alaspäin ja vaihteiden kanssa on tottunu jo elämään. Ei parane käydä vaan muita merkkejä kokeilemassa jottei ala harmittamaan

Viimeksi muokannut Tuuvinki, 01 Helmi 2016 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itellä kokemusta rinconista.Suunnanvaihtaja pelasi kaikissa tilanteissa,ei jumittanu vaan aina loksahti päälle oli millaisessa paikassa tahansa.Sitä minä vain ihmettelen ku noissa kanoissa näyttää toi laatu heittelevän laidasta laitaan ainaski noitten vaihteiden suhteen.Intiaanit tekee vissiin mitä sattuu osista tuleen ja naureskelevat että kyllä niille kelepaa ja paksut kinttaat käessä.Mut en aio tyytyä kohtaloon vaan alan selvittele asiaa,täytyyhän tuohon jokin syy löytyä.
Minkä merkkiset kytkimen ja kakkosvarin laitot?jermu kirjoitti:
Itellä vaihtamisongelma poistui, kun vaihdoin kytkimen ja kakkosvarin erilaisiin![]()
10000€ mönkijään ja 2000€ romua voimansiirtoon kyllä taitaa olla viimenen kana

Can am 570pro t3
Ilimottele jos jotain selviääjökö kirjoitti:.Mut en aio tyytyä kohtaloon vaan alan selvittele asiaa,täytyyhän tuohon jokin syy löytyä.
Can am 570pro t3
- qaw
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 EFI T3
- Viesti:
eipä oo pollen kanssa moisia ongelmia 

Polaris Sportsman 500 EFI T3 -13
(EX: Polaris Sportsman 800 EFI L7e -08)
(EX: Comanche Bull 300 L7e -07)
(EX: Polaris Sportsman 800 EFI L7e -08)
(EX: Comanche Bull 300 L7e -07)
Enste selvitellään asiaa huollon ja maahantuojan kans ja jos ei ala selvitä niin pistän ite atomeiksi ja tutkin sielunelämää.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
Laitoin laatikkoon metallinhoitoaineen X-1R:n ja vaihteet loksahtelee huomattavan liukkaammin. Uskoo ken haluaa 

-
- Tracks
Itse olen jossain yhteyksissä Pollea haukkunut ilman kokemusta joten annetaan nyt vähän takaisin:
Can Am on Suomen toiseksi myydyin mönkijämerkki, ellei tänä vuonna jopa myydyin kun tilastojen ennustettavuutta katsoo. Aika moni on laitteeseen tyytyväinen kuin myös minä itse vaikka kovasti vaihteistoa laitteen heikoimmaksi (mutta silti ilmeisen fyysisesti kestäväksi) lenkiksi olen sanonut.
Eli ei kannata niin kovin vakavasti ottaa kovin kriittistä kirjoittelua vaihteiston osalta. Kyllähän se kamala on jos Yamahaan vertaa mutta sen kanssa tulee toimeen erinomaisesti.
Itse suosittelen kyllä Can Amia edelleen mutta kannattaa koitella muitakin. Jos rahaa on ja halua rakennuttaa vaikka Yamahasta soiva peli itse niin siitä sitten. 13ke lähtöhinnalla pitää kyllä saada valmiiksi toimiva laite ja niin kyllä 9000 eurollakin, siltä osin edellisellä kirjoittajalla on jutussaan hyvästi pointtia.
Täydellistä traktoria ei vielä ole olemassa, täydellinen maastomönkijä on, lie parikin eri (japsi)merkkiä.
Can Am on Suomen toiseksi myydyin mönkijämerkki, ellei tänä vuonna jopa myydyin kun tilastojen ennustettavuutta katsoo. Aika moni on laitteeseen tyytyväinen kuin myös minä itse vaikka kovasti vaihteistoa laitteen heikoimmaksi (mutta silti ilmeisen fyysisesti kestäväksi) lenkiksi olen sanonut.
Eli ei kannata niin kovin vakavasti ottaa kovin kriittistä kirjoittelua vaihteiston osalta. Kyllähän se kamala on jos Yamahaan vertaa mutta sen kanssa tulee toimeen erinomaisesti.
Itse suosittelen kyllä Can Amia edelleen mutta kannattaa koitella muitakin. Jos rahaa on ja halua rakennuttaa vaikka Yamahasta soiva peli itse niin siitä sitten. 13ke lähtöhinnalla pitää kyllä saada valmiiksi toimiva laite ja niin kyllä 9000 eurollakin, siltä osin edellisellä kirjoittajalla on jutussaan hyvästi pointtia.
Täydellistä traktoria ei vielä ole olemassa, täydellinen maastomönkijä on, lie parikin eri (japsi)merkkiä.

Stm 2 ja qsc ykkönen...kattila kirjoitti:Minkä merkkiset kytkimen ja kakkosvarin laitot?
Nyt uuteen saatan laittaa ykköseksi kokeilumielessä ruon rage 3p tai cvtechin. Stm vari on kyllä loistava..
Joo nehän on aina mitä haluaa... Taloudesta löytyy myös kingquad 750 ja siinä on kyllä mahtava voimansiirto... Vaihteet vaihtuu ajatuksen voimalla... Mutta jos net rinnakkain seisoo niin jostain syystä kanalla lähen ajamaan.. Vaikka suska on kyllä kova peli etenemään, että ei huono laite sekkää