Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Jack796
3WD
Viestit: 65
Liittynyt: 10 Elo 2018 21:32
Mönkijä:: Can-am outlander 650 xt 2018
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Jack796 »

Mare79 kirjoitti:Takuu suhtautuu varmasti myötämielisesti, jos 570 softataan 650:ksi :?:

TAKUU RAUKEAA SILLÄ HETKELLÄ KUN ROPLATAAN SOFTAA!!! JA TÄMÄ KYSYTTY SUORAAN BRP:LTÄ....
Budsin käytöstä jää "leima", koska virallinen softa on yhteydessä valmistajaan.. Tuskin vaan virallinen suomi softa käytössä?


Tosin mielenkiintoista että näin julkisesti jotkut uskaltaa mainostaa täysin LAITONTA toimintaa.
Mutta se hyvä puoli on että jää jälkiä, jotka voi kuvakaappauksella ottaa talteen = Ja toimittaa maahantuojalle = joka kyllä "kiittää" roplaajaa vielä ;)
Ja kun viestejä ei voi ITSE poistaa, niin jälkien "peittäminen" on jo työlästäkin...
-18 Can-Am Outlander 650 xt abs, -06 407sw 3,0 v6 (155kw), -13 208 1,6vti (88kw), -92 Honda vfr 750f (74kw)
tb
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 14 Heinä 2008 21:46

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja tb »

Minäkin olen ihmetellyt, kuinka rohkeasti täällä kysellään ja kerrotaan viritystoimista. Eikö virkavalta ole koskaan moderaattoreilta kysellyt kuka nimimerkin takana on? Ei olisi poliisille vaikeaa mennä virittäjän kotikulmille ratsaamaan laitteita. Voi toki olla, että poliiseilla on muutakin puuhaa, raviveikkauksien ja tulosvetojen täyttöä ABC:n kuppilassa ja sen sellaista kiireellistä.
Paavju
Noppeli
Viestit: 20
Liittynyt: 05 Touko 2016 16:49
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro 2016

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Paavju »

Tai selvittää Aarnion tekemisiä. Mutta olet kyllä asian juurilla, ja laitoinkin tuosta vinkin posliineille; virimönkkärit valtaa maan.
Avatar
Sandman1
6WD
Viestit: 411
Liittynyt: 13 Loka 2009 18:17
Mönkijä:: XP 850 Touring L7e, prospector
Paikkakunta: Kittilä, Hämeenlinna

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Sandman1 »

Aina on joku kukkahattutätisetä joka jaksaa tätä jauhaa. Jokanen tehkön koneillaan ja hengellään mitä tahtoo. Verot ja sakot on riski, jonka voi jokanen ottaa jos tahtoo... Tuo tyhjänpäiväinen moralisointi on vaan ihan turhaa.
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
dealer
6WD
Viestit: 703
Liittynyt: 16 Marras 2008 10:00
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jack796 kirjoitti:
Mare79 kirjoitti:Takuu suhtautuu varmasti myötämielisesti, jos 570 softataan 650:ksi :?:
TAKUU RAUKEAA SILLÄ HETKELLÄ KUN ROPLATAAN SOFTAA!!! JA TÄMÄ KYSYTTY SUORAAN BRP:LTÄ....
EIKÖS SE AIKA MONESTA OLE JO RAUENNUT MUUTENKIN, EIKÄ TARVITSE EDES KYSYÄ ? :biggrin:
Meinaan, ainakin oma laite näkyy vanhenevan vaikka enimmäkseen tallissa seisoo.
LAITONTA
Niin, onko traktorin tehon lisääminen ohjelmamuutoksella laitonta ? Miten sitä valvotaan liikenteessä ?
Onko se jotenkin enemmän tuomittavaa kuin auton virittäminen softalla, ja jos on niin miksi ?
Jmk
6WD
Viestit: 494
Liittynyt: 04 Marras 2017 14:43

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Jmk »

Eihän tehon lisäämisessä mitään ongelmaa ole, tosin vaan kun nopeus nousee samalla ja siinähän se suurin ongelma on.
Autojen virittämisestä, tietääkseni tietääkseni niiden nopeutta ei ole rajoitettu ja siitähän näissä rajoittimen poistoissa on kyse! Traktori kun ei saa kulkea kovempaa kuin sen mihin luokkaan on tyypitetty. Mielestäni ihan turhaa verrata autojen virittämiseen tai johonkin kopittomaan massey-fergusonin kulkemiseen. Laki on laki ja jos täytyy päästä ajamaan kovempaa niin sit voi ostaa tieliikennemallin jos vielä löytyy, tai sit suoraan maastomallin niin ei tarvi pilata traktorimönkijöiden mallinetta
dealer
6WD
Viestit: 703
Liittynyt: 16 Marras 2008 10:00
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minun kommenttini koskee 570 softausta 650:ksi, EI nopeuden nostamista. Kuten mainitsin erikseen, kysymykseni liittyy tehon lisäämiseen, ei 650 traktori kulje yhtään kovempaa kuin 570.
Kasipallo
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 14 Heinä 2018 16:23

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Kasipallo »

Herrajee että joillakin kiristää pipoa. Ihan oikeastikko joku ilmottelee poliiseille jos joku näppääsee 570 malliin 650:sen tehot kun kone on täysin sama. Miten ihmeessä se vehe siitä laittomaksi tai vaaralliseksi muuttuu sen enempää kuin 650 malli? Rajoittimeenhan tuo toimenpide ei vaikuta.
Loma
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Marras 2018 20:43
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Loma »

Tehokartan muokkaaminen on mun puolesta hyväksyttävää vaikka takuu menisi, eniten tämä muutos sattuu silloin jos kuulet että kaveri hankki 570 mallin 650 tehoilla ja itse erehdyit hankkimaan 650 mallin.
Hevosvoima on vain numero ja takuu korjaamojen elinehto, hyvää illanjatkoa ystävät.
"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia."
J.V. Snellman kirjoitti vuonna 1861
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja jökö »

Tere.
Oli keskustelua tässä ketjussa että ois sama kone ja että ois vain eri ohjelmisto.
Liekköhän noissa 570:ssä ja 650:ssä sama motti. Sylinteri mitat ku laskee niin eri kuutiot on.
dealer
6WD
Viestit: 703
Liittynyt: 16 Marras 2008 10:00
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja dealer »

Näkyy olevan eri männät, sylinterit ym. osat kun varaosaluetteloa katsoo.
Jmk
6WD
Viestit: 494
Liittynyt: 04 Marras 2017 14:43

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja Jmk »

Kävikö tässä nyt niin että Essonbaarin tietotoimistoon ei voinutkaan luottaa? Vai mikä tuon selittää? Tuskin eri softa tarvii eri osat moottoriin?
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja jökö »

Käyttäjän käsikirjassakin on nuo sylinterin halkasijat ja iskunpituuvet. Erit ovat 570:ssä ja 650:ssä. Eli eri kuutiot koneissa.
dealer
6WD
Viestit: 703
Liittynyt: 16 Marras 2008 10:00
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja dealer »

Niin, toisaalta 570-650 mäntien sylinterien kampiakselien varaosanumerot on todettu samoiksi toisessa viestiketjussa jossa aihetta on puitu. Minä katsoin uusimmista, niissä oli eri numeroita.
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: Outlander 570 Pro T3 vai 650 Pro T3 B ?

Viesti Kirjoittaja jökö »

570: sylinterin halkaisija 84 mm. Iskunpituus 51.5 mm.= 569.7 cm3
650: sylinterin halkaisija 82 mm. Iskunpituus 61.5 mm.= 649.57 cm3
Vastaa Viestiin