Can-Am Traktori
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
Re: Can-Am Traktori
juu juu
.itse huollatin 10h liikkeessä.seuraavat liikkeessä tasa sata tunnein.muut huollot itse koska omistajan opus antaa siihen luvan.

-
- 4WD
- Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
- Viesti:
Itse samoilla linjoilla. Meinasitko vaihtaa öljyt 50h kohdalla? Muistaakseni huoltokirja ei sitä vaatinut kuin vasta 100h kohdalla. Tai sitten muistan väärin.
Tänään tuli sitten ensimetrit suoritettua rattorilla.(n.1h)
Ihan mukavaltahan tuo vaikuttaa näin alkuun ainakin.
Toki sisäänajo meneillään , joten puuhommat ja muut työt saa nyt odottaa tovin.
Ja riittää tuo 40km/h tuolla liikenteessä vallan mainiosti.
t.Haja
Ihan mukavaltahan tuo vaikuttaa näin alkuun ainakin.
Toki sisäänajo meneillään , joten puuhommat ja muut työt saa nyt odottaa tovin.
Ja riittää tuo 40km/h tuolla liikenteessä vallan mainiosti.
t.Haja
Tuli kanssa hommattua tuollaien 500 DPS traktori. Ensimmäiset 50 kilsaa on jo takana. On vähän erilainen kuin aikaisempi kiinalainen mönkkäri, josta ehkä paras puoli oli se että innostus kasvoi kömpijöitä kohtaan. Muutama vuosi tosin taisi vierähtää moottoripyöräilessä, mutta nyt siis takaisin mönkijöiden parissa.
Tuntuisi ekan ajolenkin jälkeen siltä että 40 km/h riittää minulle mainiosti. Toinen positiivinen havainto oli ohjauksen keveys ja koko laitteen jykevä/vakaa olemus. Kulutukseksi laskin n. 4 l/100 km. Voiko olla noin alhainen vai olenko räknäillyt/mitannut väärin ?
Nyt takasin lisävarusteluetteloa lukemaan. Pitää miettiä mitä kaikkea härpäkettä on pakko saada ennen talvea
Tuntuisi ekan ajolenkin jälkeen siltä että 40 km/h riittää minulle mainiosti. Toinen positiivinen havainto oli ohjauksen keveys ja koko laitteen jykevä/vakaa olemus. Kulutukseksi laskin n. 4 l/100 km. Voiko olla noin alhainen vai olenko räknäillyt/mitannut väärin ?
Nyt takasin lisävarusteluetteloa lukemaan. Pitää miettiä mitä kaikkea härpäkettä on pakko saada ennen talvea

Cana T3 500 DPS
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Ensimmäiset 100km ajettu!
Huomioita!
Tehostimen ansiosta ohjattavuus erittäin hyvä.
Varsin jykevän tuntuinen laite kaikinpuolin.
Hieman miinusta tuosta ääntelystä(jollotus) ,mistä jo monet on sanoneet.
Niin ja unohtui mainita , että kolina kuulunut ihan alusta alkaen. Katsokoot ensinmmäisessä huollossa mikä mekkaloi.
Huomioita!
Tehostimen ansiosta ohjattavuus erittäin hyvä.
Varsin jykevän tuntuinen laite kaikinpuolin.
Hieman miinusta tuosta ääntelystä(jollotus) ,mistä jo monet on sanoneet.
Niin ja unohtui mainita , että kolina kuulunut ihan alusta alkaen. Katsokoot ensinmmäisessä huollossa mikä mekkaloi.
Millä asetuksella tehostimesi on ? (Max, med, min)
Itse en ole muuten huomannut mitään ääntelyä tai kolinaa. Pitääpä kuunnella tarkemmin seuraavalla lenkillä.
Itse en ole muuten huomannut mitään ääntelyä tai kolinaa. Pitääpä kuunnella tarkemmin seuraavalla lenkillä.
Viimeksi muokannut jukka81, 17 Kesä 2013 00:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto
Syy: Lainauksen poisto
Cana T3 500 DPS
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Ensimmäiset n 20km ajeltu uudella Canalla ja samanlaiset kokemukset kuin edellä olevillakin.
Ohjaustehostin todella kiva... ei vain saa niin hyvää käsitystä maastosta.
voi olla, että ajaa vahingossa pahoihin paikkoihin
Ennen tiesi ohjauksen jäykkyydestä, että nyt ollaan vaativassa maastossa
kyselin jo aikaisemmin, muttei kukaan vastannut.
Onko traktoreissakin "läpiajo"vaiheessa rajoittimet paikallaan?
kaasuvivun liike aika rajoitettu ainakin minun laitteessa ja suorituskyky vaatimaton ex metsä 400een verrattuna.
Muuten ajettavuus ihan eri luokkaa kuin entisessä... ovat ihan eri kategoriassa... joten kehitystä on selvästi tapahtunut
Ohjaustehostin todella kiva... ei vain saa niin hyvää käsitystä maastosta.
voi olla, että ajaa vahingossa pahoihin paikkoihin

Ennen tiesi ohjauksen jäykkyydestä, että nyt ollaan vaativassa maastossa

kyselin jo aikaisemmin, muttei kukaan vastannut.
Onko traktoreissakin "läpiajo"vaiheessa rajoittimet paikallaan?
kaasuvivun liike aika rajoitettu ainakin minun laitteessa ja suorituskyky vaatimaton ex metsä 400een verrattuna.
Muuten ajettavuus ihan eri luokkaa kuin entisessä... ovat ihan eri kategoriassa... joten kehitystä on selvästi tapahtunut

-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
sieltä mistä laitteen ostit tietävät parhaiten onko sinun canassa mitä rajoittimia paikoillaan
nopeusrajoitin on kaikissa rattoreissa mutta onhan sinne kaasuläpällekin saattanut unohtua rajoitin tai onko peräti kaasulipareen rajoitin ruuvi paikoillaan?

nopeusrajoitin on kaikissa rattoreissa mutta onhan sinne kaasuläpällekin saattanut unohtua rajoitin tai onko peräti kaasulipareen rajoitin ruuvi paikoillaan?
Joo... Nopeusrajoitin tuntuu 44km/h kohdilla iskevän päälle.
Mutta kyllä keeeeeesssstttääää ennenkuin siihen nopeuteen pääsee
No maltillisesti ajelee ja kyselee sitten kun eka 10h huoltoon vie, että onko rajoittimia.
ajattelin vain että olisiko joku yleinenkin käytäntö pitää rajoittimet paikoillaan...
Mutta kyllä keeeeeesssstttääää ennenkuin siihen nopeuteen pääsee

No maltillisesti ajelee ja kyselee sitten kun eka 10h huoltoon vie, että onko rajoittimia.
ajattelin vain että olisiko joku yleinenkin käytäntö pitää rajoittimet paikoillaan...
Mulla kyllä kiihtyy nopeasti siihen 40 km/h, sitten rajoitin tulee vastaan. Menee siis muutama sekunti vain kiihdytyksessä.
Cana T3 500 DPS
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Ex. Kinroad XT250ATV-C
Kyllä täällä kaasupainike menee pohjaan asti ja kiihtyvyys on aikas ripeätä.
Rajoitin astuu peliin , kun nopeus on 43km/h mittarin mukaan.Niin ja rajoitin on paikallaan.
Rajoitin astuu peliin , kun nopeus on 43km/h mittarin mukaan.Niin ja rajoitin on paikallaan.
Nonniin!
Ensihuolto odottaa ylihuomenna!
Nyt ajettu n.220km ja tunteja n.14h.
Hieman meni 10h:sta yli , mutta ei haitanne.
Tehostin Max. asetuksella ja ääntelyä kuuluu , mutta ihan normi ääniä kuulemma! Kovaa ajoa vaan!
Olihan se ihan pakko käydä helpohkossa maastossa kokeilemassa ja tuntuu menevän mallikkaasti.
Ensihuolto odottaa ylihuomenna!
Nyt ajettu n.220km ja tunteja n.14h.
Hieman meni 10h:sta yli , mutta ei haitanne.
Tehostin Max. asetuksella ja ääntelyä kuuluu , mutta ihan normi ääniä kuulemma! Kovaa ajoa vaan!
Olihan se ihan pakko käydä helpohkossa maastossa kokeilemassa ja tuntuu menevän mallikkaasti.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Onkos muilta traktoristeilta veloitettu huollon yhteydessä 30 euron arvoinen ohjelmistopäivitys

Mulla maksoi ensimmäinen huolto 230e(10h)ja en kylläkään katsonut kuittia sen tarkemmin mitä siinä lukee.
Oletan ettei ohjelmistoon ole kajottu.
Tarkistanpa kuitin kunhan sen jostain löydän.
Oletan ettei ohjelmistoon ole kajottu.
Tarkistanpa kuitin kunhan sen jostain löydän.
-
- 3WD
- Mönkijä:: BRP 500 Maatalous T3
Joo ihan normaalii Can Am kamaa itellä 500 t3 traktori kaikkine jollotuksineen,ja muine ominaisuuksineen,pelittää ihan hyvin mut nää ominaisuudet/omituisuudet kuuluu näihin Canoihin,kun vertaa edellisseen Suikka 700:seen oli kautta linjan hiljaisempi niin koneen kuin välityksien suhteen,mut ei tää Canakaan oo mikkään huono!
Aina on yksi keino jäljellä,eikä sekään oo viimeinen!