Mulla olevan Canaxin takavalo on suoraan sanottuna syvältä. Konetta kun pesee niin vesi menee sisälle, muttei tule ulos vaikka kuinka käskee. Muutin takavalokombinaatin laittamalla polttimon tilalle UFO:n led-takavalon sisuskalut ja nyt toimii.
Peräkin jollottelee, mutta siihen haetaan lääkitystä tulevana tiistaina kun vien koneen paikalliseen huoltoliikkeeseen.
Jarruvalo toimii kun sitä huvittaa. Tämäkin vika korjaantunee perärempan yhteydessä. Jos ei korjaannu, niin sitten pitää laittaa yksi rele lisää. Kas kun tuohon mulle on laitettu perävaunupistoke, ja eräältä herralta kuulin että Kouvolassa olivat laittaneet perävaunupistoketta varten kaksi relettä jarruvalolle. Ei kuulemma jaksa toimia muuten. Mene ja tiedä sitten tuostakin.
Joku halavatun Kanakuski on naarmuttanut katteet käytetyn näköisiksi jo viidessätuhannessa kilsassa. Tähän ei liene lääkitystä sen kummemmin, kuin että lopettaa ajelemisen. Tämän jälkeen taas tarvitsee ostaa mönkijä jonka raaskii narmuttaa, jotta pääsee lääkitsemään ajohaluja. Tästä päätelmäkejusta voikin sitten itse kukin päätellä, että uusia hienoja naarmuttomia katteita saa kaupasta jos tarve moisille on.
Bensatankki vuotaa suttimillepäin, renkaat on aivan maassa ja se perinteinen jakkara on päin persettä. Kahvoja joutuu pitään kädessä kun ajaa, jne.. jne...