CVTech

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
sneaker
3WD
Viestit: 116
Liittynyt: 20 Huhti 2012 20:03
Mönkijä:: Renegade 1000xxc TL
Paikkakunta: Hamina

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja sneaker »

Vieläkö jollain roikkuu tälläinen ylimääräisenä?
Avatar
Skifo-79
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
Mönkijä:: Can-Am 650x
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Skifo-79 »

Eikös näitä mönkijävarikko myy, Lehtimäeltä ottavat... Näissä on 2v. Takuu =D> Toki voinhan tuon miunkii laittaa tulemaan 460 + postit eli 2 jousta ja 3sr painoja.Itellä on nyt tonnisen Heliksi ja Qscn jousi kakkosessa ja ilmeisesti sit johtuu lievä owerrew. tartunta 2000 ja sift out 7200-7300. Tartunta on pumpulii ja välityksen pienenemä mahdollistaa ryömittämisen mikä ei tuossa vakiossa oon mahdollista. Pitäisköhän koittaa kaverin tonnisessa tuota miun Cvtekhii ku joutu vakion laittaa. Qsceen antautumisen takia. Saattas nopeasti kokemusta Qsc vs Cvtekhi tonnisessa renessä. vakio kytkin hävittää voimantunnun Qsceen jälkeen mut pystyyköhän Cvtekhi sen palauttamaan?
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
Dieselvoimaa
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Maalis 2015 20:10
Mönkijä:: Can Am Max 650 G2 T3 -13
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Dieselvoimaa »

Hei
Onkos muilla ollut ongelmana, että kakkosvari ei pyöri cvtechin kanssa?? On putsattu ja hinkattu, löytyy myös maven remmi.
Asennuksen jälkeen on ajettu noin 10 tuntia nytten, joskus ja harvoin jää pyörimään hetkeksi ja sitten laiskistuu ja loppuu. Niin ja kohteena -13 mallin outti max 650
Avatar
Skifo-79
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
Mönkijä:: Can-Am 650x
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Skifo-79 »

Mitäs ropleemii siin, jos vapaalaakeri on sennverran herkkä, et ei jaksa varia pyörittää tyhjäkäynnillä. Kait se kaasusta pyörähtää :badgrin: Ite en löytänyt muuten Maverickin remmistä mittaamallakaan eroa normiin.
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
Dieselvoimaa
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Maalis 2015 20:10
Mönkijä:: Can Am Max 650 G2 T3 -13
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Dieselvoimaa »

No onhan tuo 350.n tunnin jälkeen vmäinen ominaisuus kun on tottunut et vaihteet pelaa hyvin. Ja ne on pelannut hyvin, kumminkin tuolla risukossa ajaessa joutuu usein vekslaamaan.
Avatar
Skifo-79
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
Mönkijä:: Can-Am 650x
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Skifo-79 »

Laitettii kaverin 650xmrään 800 Cvtech. Johan ropes keulimaan ja loppu nykimistä. Suorastaan vaarallinen laite tuo 650Xmr, kun nuo vakio iskarit on varsin hengettömän oloiset.
Ps. myös Maverikin remmi laitettiin samalla, kun entinen pölähti.
Viimeksi muokannut Skifo-79, 26 Huhti 2015 10:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja poke »

Tuo Maverikin remmin paremmuus piilee materiaalieroissa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
kattila
2WD
Viestit: 54
Liittynyt: 31 Tammi 2014 09:06

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja kattila »

Asensin cvtechin 500 renegadeen tuli huomattavasti parempi kuin alkuperäisellä. Mutta vielä haluttais kokeilla miten muuttuis jos laittaa eri jousen kakkos variin. Onko 650 outlanderin jousi jäykempi kuin 500sen? Tuo mavericin remmi pitää kans kokeilla.
Mistä olette hommanneet tähän cvtechiin painoja ja jousia?
Can am 570pro t3
Avatar
Skifo-79
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
Mönkijä:: Can-Am 650x
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Skifo-79 »

Kyllähän sieltä mistä hommasit kytkimen, ni saat painoja ja jousiakin. Vaikee En tiijä onko 650 (200/1600n jousi jäykenpi ku 500. ite jouvuin laittaa enempi painoo ja jämymmän jousen. Eli tuo 200n on jouten kyl.
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
kattila
2WD
Viestit: 54
Liittynyt: 31 Tammi 2014 09:06

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja kattila »

Onko kukaan muu havainnut että iso ääninen tämä cvtech on verrattuna alkuperäiseen. Hitaassa ajossa lähtee korviin todella ikävästi käyvä vollotus. Alkuperäisellä varilla ei moisia vollotuksia kuulunut.
Can am 570pro t3
Mazzi
3WD
Viestit: 75
Liittynyt: 16 Helmi 2015 17:40
Mönkijä:: Can Am Outlander Max 500 T3-13
Paikkakunta: Kajjaani

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Mazzi »

Kertokaapas 500 g2 canan kytkimen kanssa operoineet että käypikös tuo g1 (vm.07-> 12)malliin tarkoitettu kytkin suoraan tuohon g2:seen (vm.13->)vai pitääkös jousta ja painoja vaihtaa heti lähtöön ? Mönkijävarikon nettikaupasta ku katoin niin ei ollu tyypitetty kytkintä suoraan g2:een... millä jousilla\painoilla ootte saanut voimalinjan pelaamaan cvtech:llä 500:ssa että tietäs tilata suoraan sopivat kilikkeet 500 vm.13 maxi canaan?!!
Viimeksi muokannut Mazzi, 16 Elo 2015 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Rapsa85
6WD
Viestit: 885
Liittynyt: 29 Elo 2009 14:25
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti:

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Rapsa85 »

ainakii 800 renestä kävi tonnisee vehkeet suoraa, mut sit tuli muut ropleemat tehojen mukana..
Hold my beer..
Avatar
sneaker
3WD
Viestit: 116
Liittynyt: 20 Huhti 2012 20:03
Mönkijä:: Renegade 1000xxc TL
Paikkakunta: Hamina

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja sneaker »

Cvtech tilattu ja nyt mietityttää kovasti painot ja jouset. Eli millä kokoonpanolla 1000 Rene 28" Zilloilla vois toimia?
Vakio jouset vai jotain muuta?
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

Selviää vain kokeilemalla, riippuu ajotyylistä yms jutuista. Parhaan saa kun itse näkee vaivaa ja säätää kohdille. Tonnisesta ei itsellä kokemusta, mutta epäilisin että 200 jousi, 20-22g painot, jos vakio variaattorilla leikkii. Lievä overrev sallittua orkkis kakkosella, ei auta jäykempi jousikaan, ei pysy mukana. STM-tekee parempaa kakkosta, joka pysyy menossa mukana.
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

Vielä varoituksen sana. Itse laitoin edelliseen mönkijään cvtekin joka muutti 650XMR:n siedettäväksi, pystyi jopa hieman hiipimään. Mutta se ei riittänyt, hommasin STM:n billet kakkosen ja se muutti koneen täysin, ei enää Erkkikään ottanut selvää luistaako hihna vai mitä tapahtuu, kone hiipii kierrokset korkealla ja vain vauhti muuttuu... Aivan hämärää. Hiukan tarkempi kakkonen.
Kone vaihtui mutta hilppeet odottaa inspiraatiota 500 DPS traktoriin, jonka välitykset on jo muutenkin paremmat.
Vastaa Viestiin