
2010 Can-Am
Re: 2010 Can-Am
Meitä? Sinähän tässä sitä tietoa kaipaat joten ole hyvä ja jatka Etsi toiminnon käyttöä, kun olet muutenkin niin innokkaasti sitä käyttänyt. Renen ja Outtin eroistaroista on kirjoitettu lukuisia kertoja tällä foorumilla joten tietoa kyllä löytyy. 

Kylätason mönkijäkuski
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: 2010 Can-Am
Muuhun en puutu, mutta laturista kyllä saadaan tehoja, mutta onko niitä siellä alakierroksilla? Täm on juurikin ollut se pulma kun ajetaan pimeällä, kaikki valot päällä ja vähän välillä vinssaten. Silloin kierrokset pysyttelevät alhaalla ja laturin lataamiset varsin maltillisia. Sama on koskenut esim Polariksen 500 mallia.
Tähänkin eräällä vinssivalmistajalla on automaattinen akunlatausjärjestelmä tupla-akuille, jolla voidaan tätä ongelmaa lievittää.
Tähänkin eräällä vinssivalmistajalla on automaattinen akunlatausjärjestelmä tupla-akuille, jolla voidaan tätä ongelmaa lievittää.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: 2010 Can-Am
Aikamoista Jänkhäämistä! Jos katsoisit asioita objektiivisesti, niin huomaisit, että joka merkissä on omat murheensa. Jopa Hondaankin voi tulla vikoja (velipojalla 400 rancher). Me ihmiset arvostetaan kukin erilaisia asioita myös mönkijöissä. Canamissa on omat murheensa, mutta vastapainona huippuominaisuuksia. Itse en harrastaisi koko lajia, jos en olisi "löytänyt" Can-Amia.
PS. Kanalla yli 20tkm ajaneena, myös runsaasti mutaa ja suota, koskaan ei ole ollut lämpöjen kanssa ongelmia. Toki olen asentanut syylärin eteen BRP:ltä saatavan jäähdyttimen suojan, joka estää mutaa menemästä syylärille asti.
Eiköhän nautita jokainen omista peleistä ja valinnoista. Ei se ruoho aina ole keltaisempaa aidan toisella puolella
PS. Kanalla yli 20tkm ajaneena, myös runsaasti mutaa ja suota, koskaan ei ole ollut lämpöjen kanssa ongelmia. Toki olen asentanut syylärin eteen BRP:ltä saatavan jäähdyttimen suojan, joka estää mutaa menemästä syylärille asti.
Eiköhän nautita jokainen omista peleistä ja valinnoista. Ei se ruoho aina ole keltaisempaa aidan toisella puolella

- Logibear
- Tracks
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 11 Helmi 2006 08:02
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 2010 Can-Am
Ja päivittäkää tätä listaa sitten kun käytännön kokemuksia alkaa olla:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =8&t=14223
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =8&t=14223
Re: 2010 Can-Am
Onko aikaisempien mallien ongelmien käsittely ja kummastelu josko ne olisi päivitetty uuteen versioon kiellettyä?
Kumman herkkänahkaista porukkaa tuntuu can-am kuljettajat olevan.
Kumman herkkänahkaista porukkaa tuntuu can-am kuljettajat olevan.
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: 2010 Can-Am
mielenkiintoista keskustelua taas kerran
vikoja tosiaan on kaikissa laitteissa mutta niiden hyväksyminen/pitäminen ominaisuuksina menee kyllä kieltämäti meikäläisen ymmärryksen yli.lainatakseni erään palstalla esiintyvän "can-am fanaatikon" sanoja:onko itsetunto/luotto omaa konetta kohtaan noin huonolla tasolla että provosoituu tästä "jänkhäämisestä"
vai päteekö tässäkin kuuluisa vanhan kansan sanonta:totuus sattuu
tämäkin topicci mennyt taasen hiekkalaatikko keskusteluksi:mun ämpäri on parempi kun sun ja mulla on siistimmät kurahousut.nyt joka poika äitin luokse niistämään nenä ja leikitään niillä omilla leluilla.
EDIT:jos joku tästä pahoittaa mielensä niin ihan vapaasti.yyvee laatikko on juuri putsattu jotenka tilaa löytyy!



EDIT:jos joku tästä pahoittaa mielensä niin ihan vapaasti.yyvee laatikko on juuri putsattu jotenka tilaa löytyy!
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: 2010 Can-Am
Ei herkkänahkaisuutta vaan paksunahkaisuutta. Jos muutaman yksittäistapauksen perusteella aletaan leimaamaan laitteita, eihän niillä minkään merkkisellä tee mitään ja haku toiminnolla saan esille kaikkien merkkien oikut helposti.
Tuo Rekun hinnan perusteella taivastelu notta laitteet on kalliimpia kuin muilla vaikka asia on juuri päinvastoin, osoittaa huonoa makua tai tietämättömyyttä, joka saa meikäläisen oikaisemaan asian olipa sitten kyse mistä asiasta tahansa.
Oikaisua vaatii varsinkin tämä väite, sillä joku joka täältä hakee pohjaa valinnalle saattaa uskoa tuon faktana.
Myös pelkkä "käyttäjien tappelu ongelmien kanssa", laitteella jonka käyttäjät on koko foorumin tyytyväisimpiä laitteisiinsa ( Hakutoiminto/ äänestykset), ilman mitään faktoja, antaa ummikolle väärän kuvan.
Tuo Rekun hinnan perusteella taivastelu notta laitteet on kalliimpia kuin muilla vaikka asia on juuri päinvastoin, osoittaa huonoa makua tai tietämättömyyttä, joka saa meikäläisen oikaisemaan asian olipa sitten kyse mistä asiasta tahansa.
Oikaisua vaatii varsinkin tämä väite, sillä joku joka täältä hakee pohjaa valinnalle saattaa uskoa tuon faktana.
Myös pelkkä "käyttäjien tappelu ongelmien kanssa", laitteella jonka käyttäjät on koko foorumin tyytyväisimpiä laitteisiinsa ( Hakutoiminto/ äänestykset), ilman mitään faktoja, antaa ummikolle väärän kuvan.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- migu250
- Tracks
- Viestit: 1270
- Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
- Paikkakunta: Pohjois-Espoo
- Viesti:
Re: 2010 Can-Am
Hyvä pojat jatkakaa vaan, vänkäämistä saatte namin 
Tosikkona sanon vaan, että tän topikin tarkoitus oli sit 2010 Can-Am
Että pysytään siinä, ei tainnut olla kyse ennen sitä olevista ei tosin myöskään Hondista, yammuista eikä liioin muistakaan merkeistä.
Vai ymmärsinkö oikein?
Ps. jokainen määrittelee itse, mikä on hinta-laatu suhde ja tarpeensa kohdallaan.
Sitä kaikkein ... kun ei ole löytynyt tai ainakaan kukkaroon sopivaa.
Eikä varmasti tule, kun ollaan vielä Zuomessa jossa viranomaisilla ja valtiolla näpit välissä.

Tosikkona sanon vaan, että tän topikin tarkoitus oli sit 2010 Can-Am
Että pysytään siinä, ei tainnut olla kyse ennen sitä olevista ei tosin myöskään Hondista, yammuista eikä liioin muistakaan merkeistä.
Vai ymmärsinkö oikein?
Ps. jokainen määrittelee itse, mikä on hinta-laatu suhde ja tarpeensa kohdallaan.
Sitä kaikkein ... kun ei ole löytynyt tai ainakaan kukkaroon sopivaa.
Eikä varmasti tule, kun ollaan vielä Zuomessa jossa viranomaisilla ja valtiolla näpit välissä.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Re: 2010 Can-Am
ATC kirjoitti:Jos muutaman yksittäistapauksen perusteella aletaan leimaamaan laitteita, eihän niillä minkään merkkisellä tee mitään ja haku toiminnolla saan esille kaikkien merkkien oikut helposti.
Jos kyseessä muutama yksittäistapaus on vain meikäläisenkin uskottava et ajotapahtumissa ja muissa kinkereissä on ollut juuri nämä yksittäistapaukset mukana.
Ilmeisen korkea yksittäistapauksen määrä omissa kokemuksissa kertoo joko et yksittäistapauksiin vetoaminen on huuhaata tai sitten mulla on vain niin sonta tuuri etten muuta ole nähny.
Näin juuri olikin, oma hämmästelyny kohdistui siihen onko näihin asioihin jollain tapaa tullut parannusta.migu250 kirjoitti:
Tosikkona sanon vaan, että tän topikin tarkoitus oli sit 2010 Can-Am
Että pysytään siinä, ei tainnut olla kyse ennen sitä olevista ei tosin myöskään Hondista, yammuista eikä liioin muistakaan merkeistä.
Koheltaja totesikin jo lataustehon nousseen eli sillä saralla on parannusta luvassa.
Aikoinaan nämä mainitsemanin asiat vaikuttivat oman laitteen valintaan, uusien mallien parannukset ja ominaisuudet tulevat vaikuttamaan myös jatkossa.
Tiedä vaikka itsekin joskus Can-am:illa ajelisi.
Re: 2010 Can-Am
Kauppoihin päästiin, kuten oli oletettua, mutta omalta osalta testiraporttia ei tule vielä pariin kuukauteen. Joutui siirtämään kamppeen hankintaa hieman eteenpäin joten... kuulolla ollaan ja laittakaa okemuksia kun niitä alkaa kertyä.Koheltaja kirjoitti:Jos tässä kauppoihin päästään niin 2-3 viikon kuluttua alkaa tulla testiraporttia uudesta lukosta ja tehostimesta.
Sen verran kuulin että lukko on todellakin nopeampi, ero on selkeä 2006 ja 2008 mallien osalta.
Myös kaksinopeuksinen ohjaustehostin sai kiitosta, samoin hienosäädetty variaattori joka ei enään hyökkäile pienissä nopeuksissa.
Kylätason mönkijäkuski
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: 2010 Can-Am
Laitetaanpa välillä asiaakin, sillä pääsin pikkuisen raapaisemaan uuden 800 XT-P mallin pintaa.
Ulkonäkö on luonnossa vielä räyhäkkäämpi kuin kuvissa ja varsinkin vanteet on tosi tyylikkäät.
Toivoa sopii että vanteiden muovikoristeet kestää kovassa käytössä ja ilme säilyy.
Ohjaustehostin on se jonka toimintaa kaikki nyt miettivät ja täytyy myöntää että se pelittää hienosti.
Kun siinä on pikavalittavissa kaksi asentoa niin Max asento oikeesti tehostaa ja ohjaus on todella kepeä, saattaa vaudikkaammassa menossa olla liiankin tehokas.
Min asento oli tunnokas ja varmasti se jota tulisi omassa käytettyä, tosin alla oli Carlislen ACT renkaat joten isommilla renkailla maastossa saattaa tuo Max olla hyväkin.
Min asennossa on keskialue kevyt mutta äärialueita lähestyessä ohjaus jäykistyy hieman.
Kuuleman mukaa uusi wisco on viiveetön ja kun laitetta pyöritteli kestopäällysteellä ohjaus ääriasennossa ei normaalista poikkeavaa puskemista tai lukon aiheuttamaa ohjaustuntuman muutosta huomannut, joten ainakin siltäosin ei lukon nopeus aiheuttane ketteryyden menetystä.
Valitettavasti wiscon toimintaa en päässyt kokeilemaan tositoimissa, sillä kokeilu tapahtui liikkeen pihalla.
Ulkonäkö on luonnossa vielä räyhäkkäämpi kuin kuvissa ja varsinkin vanteet on tosi tyylikkäät.
Toivoa sopii että vanteiden muovikoristeet kestää kovassa käytössä ja ilme säilyy.
Ohjaustehostin on se jonka toimintaa kaikki nyt miettivät ja täytyy myöntää että se pelittää hienosti.
Kun siinä on pikavalittavissa kaksi asentoa niin Max asento oikeesti tehostaa ja ohjaus on todella kepeä, saattaa vaudikkaammassa menossa olla liiankin tehokas.
Min asento oli tunnokas ja varmasti se jota tulisi omassa käytettyä, tosin alla oli Carlislen ACT renkaat joten isommilla renkailla maastossa saattaa tuo Max olla hyväkin.
Min asennossa on keskialue kevyt mutta äärialueita lähestyessä ohjaus jäykistyy hieman.
Kuuleman mukaa uusi wisco on viiveetön ja kun laitetta pyöritteli kestopäällysteellä ohjaus ääriasennossa ei normaalista poikkeavaa puskemista tai lukon aiheuttamaa ohjaustuntuman muutosta huomannut, joten ainakin siltäosin ei lukon nopeus aiheuttane ketteryyden menetystä.
Valitettavasti wiscon toimintaa en päässyt kokeilemaan tositoimissa, sillä kokeilu tapahtui liikkeen pihalla.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: 2010 Can-Am
Onks kellään Renegaden aikatauluista tietoa? Kallistuksenvakaaja kuulostaa mielenkiintoiselta, hmm.. nopeat hiekkatiet..
Saas nähdä nyt, kun 800 outtii ei enää saa optiona, eikä tiemallina, niin mihin asettunee 800 tie-outin vaihtohinnat.
Saas nähdä nyt, kun 800 outtii ei enää saa optiona, eikä tiemallina, niin mihin asettunee 800 tie-outin vaihtohinnat.
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: 2010 Can-Am
Lisätään hieman tuohon tehostimeen liittyen.
Siinä on vielä oma toiminto telakäyttöön joka toimii erillisellä pistokkeella, joka lienee sitten lisävaruste ( arvaus)
Siis laite on jonkinlainen pieni boxi joka tökätään pistokkeeseen ja tehostin sitten toimii teloille sopivasti tehostellen.
Uusi 800 malli lähti liikkeelle sivistyneesti ja hyökkäilemättä kuten jo -09 mallitkin, se että uusi Rekku omaa saman ominaisuuden saattaa urheilullisessa laitteessa olla turhaa, sillä ainakin omat Renet oli mieluisia juuri räyhäkän lähdön vuoksi, se vain aina jaksoi hymyilyttää.
Uudessa tosin on voimaa enemmän joten voihan se silti säilyttää eturenkaita säätävän startin.
Siinä on vielä oma toiminto telakäyttöön joka toimii erillisellä pistokkeella, joka lienee sitten lisävaruste ( arvaus)
Siis laite on jonkinlainen pieni boxi joka tökätään pistokkeeseen ja tehostin sitten toimii teloille sopivasti tehostellen.
Uusi 800 malli lähti liikkeelle sivistyneesti ja hyökkäilemättä kuten jo -09 mallitkin, se että uusi Rekku omaa saman ominaisuuden saattaa urheilullisessa laitteessa olla turhaa, sillä ainakin omat Renet oli mieluisia juuri räyhäkän lähdön vuoksi, se vain aina jaksoi hymyilyttää.
Uudessa tosin on voimaa enemmän joten voihan se silti säilyttää eturenkaita säätävän startin.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- 6WD
- Viestit: 485
- Liittynyt: 19 Maalis 2006 10:53
- Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition
- Paikkakunta: Kokkola
Re: 2010 Can-Am
Jaa se on kesä nähtävästi ohi kun pojat on palannu hiekkalaatikolle kinasteleen. Jossei tämä lopu....niin se saa luvan jatkua sit
Ei herneitä nekkuun


Re: 2010 Can-Am
Joup. Telojen asennuksen jälkeen, kitissä oleva "mokkula", pannaan kiinni perusdiagnostiikkaliittimeen, mikä sitten säätää ohjaustehostimen toimintaa ja muuntaa mm. nopeusnäytön vastaamaan realismia.ATC kirjoitti:Lisätään hieman tuohon tehostimeen liittyen.
Siinä on vielä oma toiminto telakäyttöön joka toimii erillisellä pistokkeella, joka lienee sitten lisävaruste ( arvaus)
Siis laite on jonkinlainen pieni boxi joka tökätään pistokkeeseen ja tehostin sitten toimii teloille sopivasti tehostellen.
Uusi 800 malli lähti liikkeelle sivistyneesti ja hyökkäilemättä kuten jo -09 mallitkin, se että uusi Rekku omaa saman ominaisuuden saattaa urheilullisessa laitteessa olla turhaa, sillä ainakin omat Renet oli mieluisia juuri räyhäkän lähdön vuoksi, se vain aina jaksoi hymyilyttää.
Uudessa tosin on voimaa enemmän joten voihan se silti säilyttää eturenkaita säätävän startin.
Hauskaa muuten, mutta perehtymättömän/raisun vääntämisen jälkeen, voi raidetanko taittua..ja se akun kunnosta huolehtiminen on entistä tärkeämpää..taas kulkee lisää ampeereja systeemissä..
Se ei ole vain kone.
-Jeremy Clarkson-
la vida es un fuego.
-Jeremy Clarkson-
la vida es un fuego.