Tänään hansalla useemman tunnin, kilsoja tais tulla jotakuinkin 6?
Nojoo, mutta asiaan, meinas mennä pasmat sekasin kun hyppäs mittaristoon punanen merkkivalo notta kone kuuma. Kone seis ja virrat päälle, ropelli ei pyöri vaikka merkkivalo palaa että kone on kuuma.
Mikäs siinä sitten kannonpäällä istuessa ja harmitellessa että voi vanha vihtahousu kun tuntuu maanantaimalli olevan. Sulakkeet katottiin kunhan eka löydettiin (oli muuten aika kivassa jemmassa, tai sit liian yksinkertasessa

) siellä oli kaikki kunnossa.
Johdot tuntu olevan kunnossa ja liittimet kiinni, syyläri puhdas, ropellii ei pääse koettää että pyöriikö kun on niin mone ritilän ja levyn takana. Anturikin tuntuu toimivan koska jäähdyttyä ei pala valo ja kun kuumenee niin valo syttyy. Nestettä on syylärillä tarpeeksi.
Noh, huomenna huoltoon. Täytyy pojille sanoo et laittavat koneen atomeiks ja vaihtavat kaikki palikat mitkä tarvii. Saavat myös asentaa loput rensselit, itte en ehi.