Tuuvingin Can Am päiväkirja

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Tuuvinki
Tracks
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

No keltanen sitte! :mrgreen: :oops:
kattila
2WD
Viestit: 54
Liittynyt: 31 Tammi 2014 09:06

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kattila »

ootko kattonu onko leikattu pohjapanssaria kun asennettu tuo auran kiinnike?
Can am 570pro t3
Tuuvinki
Tracks
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

On vetästy etusesta "kulmat" 45 asteella suoriks.
Tuuvinki
Tracks
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

Vehkeestä puuttuu pakkivalo täysin! Muistelen jossain asiasta jo olleen juttuakin, olikos tuohon helppoa kikkaa/vinkkiä vai pitääkö vain laittaa omalla kytkimellään?

Ihan mahdotonta toi peruuttelu täällä sysimustuudessa! :evil:

Ei ole paljon insinööri ajatellut tätäkään kun on laitetta suunnitellut!
meura
6WD
Viestit: 294
Liittynyt: 03 Marras 2014 22:11
Mönkijä:: Rekku -08 500 Tl
Paikkakunta: Oulu

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja meura »

Juu ei ole helppoa kytkentää pakkivalolle.
Itselläni on itseasennettu mikrokytkin vaihdekepin painamana r-asennon kuopassa.

Valaisemena 3W led joka ei tarvitse sen enempää releitä tuon mikrokytkimen takia. 3A250V ja vastaavat.

Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
K-kettu
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja K-kettu »

http://aijaa.com/WSGuzn

Pistät valot niin rupiaa näkemään. Metässä kun ajelee niin pakkivalokin vaan katkasijalla, kyllä minä tykkään että näkkee jokasuuntaan kun sattuu pimmeellä vaikka kyrsän paistoon mänevän.
Poro
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 23 Heinä 2015 22:47
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro T3
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Poro »

Samaa mieltä edellisen kanssa. Ei mitään pakkivaloja, vaan kunnon valaistus päälle. On huomattavasti mukavempaa ajella, kun näkee...
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Se on varmaa kivaa yksin ja sille kuka ajaa sillä ko. koneella. Kaikille muille mukana oleville se on yhtä helv**tiä kun sokaistuu ja ei nää sitä vähääkään.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kytkimen taakse se pakkivalo. Ja sen ei tarvitse olla päälle 10 wattinen. Pitäkää maltti niiden valojen kanssa, sillä itse ette näe mitään valojen jälkeen tai muut ei näe sokaisun takia.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Tuuvinki kirjoitti:Vehkeestä puuttuu pakkivalo täysin! Muistelen jossain asiasta jo olleen juttuakin, olikos tuohon helppoa kikkaa/vinkkiä vai pitääkö vain laittaa omalla kytkimellään?
Tämmöinen on jo itessään ihan riittävä pakkivaloksi http://www.erikoistekniikka.fi/tuote/le ... 020120006/

Oman kytkimen taakse, heräte esim. tup, syt pistokkeesta tahi rekisterikilven valosta. En itsekään ymmärrä mihin tarvii isompitehoista pakkivaloa (poislukien työkäyttö jolloin taakse näyttävää valoa tarvitaan paljon).
Tuuvinki
Tracks
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

Lumet tuli mutta vinssi ei toimi. Ei kelaa sisään vaijeria kuin aina silloin tällöin. Rele kyllä naksuu aina kun IN-nappia painaa mutta mitään ei tapahdu. Sitten kun aikansa naksuttelee, vaijeri menee sisään. Eli toimii satunnaisesti.

Mistähän tuota voisi tutkia kun en jaksa tuota huoltoonkaan lähteä ton takia roudaamaan. Veikkaan että käyttökytkin on kondiksessa mutta mahdollisesti releessä huono liitos? Mistä se rele löytyy?
Antsu60
4WD
Viestit: 228
Liittynyt: 12 Maalis 2011 18:37

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Antsu60 »

Taitaa rele olla ns maanantaipäivän tuotos. Takuuseen uusi.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Kiristä kaikki kaapelikengät ja katso ettei ole jotain eristeitä välissä. Älä kiristä irveessä, ettei mene moottorista piuha poikki sisäpuolelta jos itukka pyörähtää, eli kahdella 10mm avaimella kiinni.

Sattumanvarainen toiminta kielii kyllä maanantaikappaleeseen, eli komppaan edellistä. Pyydä takuuseen uusi jos itseä hotsittaa vaihtaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
jykke75
4WD
Viestit: 152
Liittynyt: 14 Loka 2010 07:41

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja jykke75 »

Vinssin rele löytyy oikean etupyörän takaa, taemman sisälokarin joutuu irroittamaan että saa näkyviin.
Minulla on ulospäin kelaus temppuillut pari kertaa ja juuri tänään kävin huollosta kysymässä onko tuttu vika ja josko saisin uuden releen. Kone pitää viedä huoltoon, mutta toiveissa olisi saada uusi rele takuuseen vaikka vikaa ei juuri silloin saisikaan päälle.
Tuuvinki
Tracks
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuuvingin Can Am päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

Toi kun on aina se 360km per huoltokeikka kun sen vehkeen joutuu sieltä vielä hakemaankin... Yamaha ois huollettu tässä kylilläkin ;)
Vastaa Viestiin