Piru et on tyylikkäästi tehdyt valot!!Koheltaja kirjoitti:Siitä ottamaan mallia
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ja mikä parasta, ne on tällä hetkellä myynnissä. Tosin mukaan tulee koko kömpijä runsailla lisävarustuksellaMXU 500 kirjoitti:Piru et on tyylikkäästi tehdyt valot!!Koheltaja kirjoitti:Siitä ottamaan mallia

Kylätason mönkijäkuski
Renellä nyt 60h takana ilman ongelmia, jos ei oteta huomioon omaa säätämistä minkä seurauksena joutunu vaihtamaan ohjausakselin, tangon ja ilmanputsarin kotelon..
Eli ajo on ollut kaikkea muuta kuin varovaista hissuttelua, on uponnu suohon ja karannu puuta päin. Aikasempiin kömpijöihin verrattuna on kestävyys ihan omaa luokkaansa. Ei viitti enempää ylistää, ettei joudu kovin paljoa jälkeenpäin sanojaan perumaan..
Eli ajo on ollut kaikkea muuta kuin varovaista hissuttelua, on uponnu suohon ja karannu puuta päin. Aikasempiin kömpijöihin verrattuna on kestävyys ihan omaa luokkaansa. Ei viitti enempää ylistää, ettei joudu kovin paljoa jälkeenpäin sanojaan perumaan..

Voi itku, töötti ei toimi. Ratkaisua ongelmaan en oo vielä ettiny.
Tais ruveta kestämään paremmin.dexta kirjoitti:Käänsin tuossa tuon polttimon pesän siihen asentoon et langat on pystyssä, katotaan rupeeko kestämään.Cattimies kirjoitti:Missäs asennossa se Canan orkkis polttimo on eli onko lanka pysty vai vaaka-asennossa? Jos on vaaka-asennossa niin ei varmaan kestä. Ja jos on näin niin minusta se on selvä suunnitteluvirhe.Koheltaja kirjoitti:Ongelmana oli takavalon polttimon palaminen mutta ei ole enään. Tuunattujen erillisten katteisiin upotettujen takavalojen myötä ongelma poistui, tai ainakin polttimoiden vaihtotarve väheni. Nykyisissä lampuissa on sukkulapolttimot ja hyvin on kestäneet useamman sata kilsaa joten näyttää siltä että pieni tuuninki korjasi samalla polttimon palamisen
Tuli laitetua omaan ja kollegan 800 outtiin kahvanlämppärit ja samalla tarkastettua peli, molemmista ilmanputsari kopan pohjalla.
Ei tullut 'telinettä' värkättyä, vaan reikänaukasta pätkä, taittoa ja ruuvilla kiinni filtterin päätyyn ja muovikopan 'olkkaukseen'.
Toinen peli pitää ihme natinaa takapäästä kun heiluttaa sivusuunnassa, lienee puslat swingissä kuivat, ei ehitty tutkimaan tarkemmin (vielä).
Mittarissa ko laitteessa 2500km.
Ei tullut 'telinettä' värkättyä, vaan reikänaukasta pätkä, taittoa ja ruuvilla kiinni filtterin päätyyn ja muovikopan 'olkkaukseen'.
Toinen peli pitää ihme natinaa takapäästä kun heiluttaa sivusuunnassa, lienee puslat swingissä kuivat, ei ehitty tutkimaan tarkemmin (vielä).
Mittarissa ko laitteessa 2500km.
Kannattaa viedä pajalle. Täysi tarkistus vaatii takasvingin mutterin erikoistyökalun. Kallistuksen vakaajan irroituksen ja takasvingin pulttien irroituksen. Kierteitten huolellisen puhdistuksen ja kovan kierrelliiman. Työ kannattaa tehdä huolellisesti, jotta ei tarvi asian kanssa ruveta taistelemaan vastaisuudessa. Homma sinällään on nopea ja yksinkertainen, vaatii vaan tuon erikoistyökalun.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Outllander 500 tl -08 ongelmat/viat tähän asti kun on ajettu n.10h
Etuvalojen säätövara loppui kesken (näyttää liian ylös).
Korjaus prikoilla ja takajousien säädöllä.
Heti 10h huollon jälkeen mittari ongelmia,eli nopeusmittari / kilometrit ei toimi ja vaihteiden näyttö mittarissa seuraavasti.
Keppi asennossa P / näytössä E , R / R , N / E , H / N , L / E .
Tänään viety huoltoon.
Foorumilta löytynyt useampi mittari ongelma, näinköhän tulee uusi mittari ja uudet sisään ajot
Etuvalojen säätövara loppui kesken (näyttää liian ylös).
Korjaus prikoilla ja takajousien säädöllä.
Heti 10h huollon jälkeen mittari ongelmia,eli nopeusmittari / kilometrit ei toimi ja vaihteiden näyttö mittarissa seuraavasti.
Keppi asennossa P / näytössä E , R / R , N / E , H / N , L / E .
Tänään viety huoltoon.
Foorumilta löytynyt useampi mittari ongelma, näinköhän tulee uusi mittari ja uudet sisään ajot

Can-am Outlander 500
-
- 6WD
- Viestit: 308
- Liittynyt: 02 Maalis 2006 22:20
- Paikkakunta: Oulunseutu, Can-am Outlander 570 T3
Vanhemmissa on ollut lataussäädin ongelmaa.
aiempaa juttua
Latausjännitteen tulee olla n. 14V.
Jos vika on lataussäätimessä, niin se saattaa kylmänä toimia hetken oikein ja latausjännite muuttuu kunhan säädin lämpenee.
aiempaa juttua
Latausjännitteen tulee olla n. 14V.
Jos vika on lataussäätimessä, niin se saattaa kylmänä toimia hetken oikein ja latausjännite muuttuu kunhan säädin lämpenee.
-
- Noppeli
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12 Marras 2007 00:23
- Paikkakunta: oulu
missä vika?
Asia koskee, et missä mahtaa olla vika ku enne 800 outlander lähti liikkeelle noin 1800-1900kierrosta, nytte joku 2100-2300, vaihoin variaattorin hihnan, ei kummentunut sillä. Nykäsee lähössä jos ei sievästi lähde, on mennyt äkkiä tommoseksi. liekö se jousi sen verran löystynyt vai, laittakaa kommenttia.
-
- Noppeli
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12 Marras 2007 00:23
- Paikkakunta: oulu
joo
Nimenomaan siksi vaihoin hihnan kun se alkoi tuollalailla tekemään. uusi hihna merkkiliikkeestä, ja työntömitalla mitattu että oikea on. pikkasen leveämpi, sama hihna on kysyyssä iham alkuperäinen. minä tässä meinasin et voisiko jousi olla pikkasen jo kuoleutunu?