
2011 Can-Am
- pommipoika
- Tracks
- Viestit: 2708
- Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
- Mönkijä:: Can-am 500 max T3
- Paikkakunta: muurame
Re: 2011 Can-Am
"nyt uutuus ennakko myynnissä" millastahan ennakkoa myyvät? 

Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Re: 2011 Can-Am
Komppaan kyllä Koheltajaa tuon outin Xxc:n kanssa. Saattaisi katse kääntyä tuohon suuntaan, jos vaihto olisi ajankohtainen. 

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: 2011 Can-Am
Vielä kun saisi pitkänä niin voisi edes jollain keinolla perustella eukolle mahdollista vaihtoa 

Kylätason mönkijäkuski
Re: 2011 Can-Am
Meikäläisellä on jo palanut kaikki neuvottelusuhteet näissä asioissa. Salassa pittää kaikki nykyjään laittaa ja narahduksen jälkeen kärsiä sitten seuraamukset. 

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: 2011 Can-Am
Son sillälailla että aina on helpompi saada anteeksi kuin saada lupa. Poke on selkeesti jo ymmärtäny kuinka tulee toimia.poke kirjoitti:Meikäläisellä on jo palanut kaikki neuvottelusuhteet näissä asioissa. Salassa pittää kaikki nykyjään laittaa ja narahduksen jälkeen kärsiä sitten seuraamukset.

Jotta pysytään topikissa niin toistan itseäni, kuka ottaa selvää saako tuota uutta upeaa kelloa softapäivityksellä vanhojen koneiden mittaristoon? Olis niiiiiiin ihana varuste mut ei ihan riitä perusteeksi päivittää -10 konetta -11 malliin.

Re: 2011 Can-Am
Laitan kyselyä paikallisen huollon kautta, infotaan kun saadaan vastaus lähipäivinä/viikkoina.
Kylätason mönkijäkuski
Re: 2011 Can-Am
Tuolla on kuvat ja jotain tietoa 2011 ldt:stä: http://www.totalmotorcycle.com/ATV-Quad ... 00RLTD.htm Suomentakaa joku onko tuossa edessä ilmajousitus?
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: 2011 Can-Am
pitkässä mallissa on ilmajousitus pelkästään takapäässä.tulevassa "mutamallissa" taasen molemmissa päissä 

Re: 2011 Can-Am
Kävin tuossa kauppiaan juttusilla.
Kyllä hieman houkuttaisi tuo Outlander 800 x xc. Harmi vaan ettei sitä saa maxina. Hinta vähän ihmetyttää outin sh. 17 393€ ja renen 19 481€. Mitä muuta eroa laitteella on reneen kuin katteet? Hinta eroa kuitenkin rapeat 2000€!! Hinnat siis tieliikenne hintoja.
Kyllä hieman houkuttaisi tuo Outlander 800 x xc. Harmi vaan ettei sitä saa maxina. Hinta vähän ihmetyttää outin sh. 17 393€ ja renen 19 481€. Mitä muuta eroa laitteella on reneen kuin katteet? Hinta eroa kuitenkin rapeat 2000€!! Hinnat siis tieliikenne hintoja.
Re: 2011 Can-Am
Katteiden lisäksi se merkittävä ero että xc-outissa on huomattavasti parempi keula.Jonttu kirjoitti:Kävin tuossa kauppiaan juttusilla.
Kyllä hieman houkuttaisi tuo Outlander 800 x xc. Harmi vaan ettei sitä saa maxina. Hinta vähän ihmetyttää outin sh. 17 393€ ja renen 19 481€. Mitä muuta eroa laitteella on reneen kuin katteet? Hinta eroa kuitenkin rapeat 2000€!! Hinnat siis tieliikenne hintoja.

Näyttää vahvasti siltä että renen ostaja joutuu maksamaan lisärahat menevämmästä ulkonäöstä ja paremmista vakiovaloista, muuta havaittavaa eroa ei tule mieleen. Eikä tulisi mieleenkään ostaa reneä jos nyt olisin uutta hakemassa.
-
- 2WD
- Viestit: 39
- Liittynyt: 31 Elo 2009 15:00
- Mönkijä:: C-A Outti 800 X xc
- Paikkakunta: Meri-Lappi
Re: 2011 Can-Am
...ja melkein 3cm matalampaan maavaraan...Mika_M kirjoitti: Näyttää vahvasti siltä että renen ostaja joutuu maksamaan lisärahat menevämmästä ulkonäöstä ja paremmista vakiovaloista, muuta havaittavaa eroa ei tule mieleen. Eikä tulisi mieleenkään ostaa reneä jos nyt olisin uutta hakemassa.
itsellä tuo Xxc malli ratkaisi aikalailla pähkäilyn ja kunhan kevät koittaa niin lähteneen tuo outti sitten tilaukseen.
"We're not here for a long time, we're here for a good time"
Re: 2011 Can-Am
Kävin tänään paikallisessa Cana myymälässä ihastelemassa uutta xtp:tä. Väri on muuttunu metalli vaaleansiniseksi. pahasti näytti LTDeen veritykseltä.
- Catiska
- 6WD
- Viestit: 430
- Liittynyt: 20 Loka 2008 17:45
- Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: 2011 Can-Am
Hiukka polttelisi lähteä tarjouskierrokselle tinkaamaan tuosta XMR mallista. Kait tuo oma tämänvuotinen joutaisi vaihtoon, onhan sillä ajettu jo 50 tuntia... Mutta, josko vuodelle 2012 tulisi jotain vielä räväkämpää?
Re: 2011 Can-Am
Noniin sohastaanpas nyt sitten.
Meille tuli eilen (9.9) lattialle koeajettavaksi XXC! että ei muuta kun testaamaan ja vääntämään kauppaa!
Joku kyseli vinssistä niin 2.5 menee paikalleen.
Onhan toi minusta oikeasti todella fiksu kampe, laitteessa yhdistetty outin ja renen parhaat ominaisuudet etujätöstä puhumattakaan ja hinta on kuitenkin edullisempi mitä renellä.
Laitehan on OPTIO!
Ajoin itse laitteella rovaniemellä kauppiaspäivillä ja vaikka vakaaja laitteessa niin ei menoa kannikossa haitannut vaan laite oli mielestäni monipuolisempi, nyt pystyi ajamaan nopeitapätkiä niinkuin renellä ja kuljettamaan tavaraa likaantumatta kuin outilla.
Demolaitteeseen laitettiin alle ITP:n 108 SS 14" vanteet ja 27" XTR renkaat. näin jo lyhyt etujättö lyheni entisestään.
T3:sesta senverran ,että ajoasento on oikeasti todella hyvä tanko ei jää liian alas eli tällä voi ajella jyrkempiäkin laskuja ilman tuntua että kampe heittää tangon yli. Rajoitin toimii loistavasti, kaikki teho käytettävissä rajoittimelle saakka ja kun rajoitin saavutettu, laite ei ala nykimään.
Istuin on pituus suunnassa ja painonmukaan säädettävissä. Pollen penkki on takaosastaan juositettu mutta siinä ei ole pehmusteita vaan umpimuovia joten kauaa siinä ei viitsi istua ja jos korjaa paikkaa joustenpäällä että olisi pehmoisempi istua joustenpäällä ei jalat enää ylettyneet astinlaudoille :/ muuten varmasti fiksulaite.
T3:ssa on vakiona ristiinkytkentä pistorasia peräkärrylle, tällähän saa vetää jarrullista tieliikenteessä 750KG!! jarrutonta 500KG!,
Tervetuloa tutustumaan laitteisiin MCKONE:lla
Ps. T3 on myös meillä koeajettavana!
Ville
Meille tuli eilen (9.9) lattialle koeajettavaksi XXC! että ei muuta kun testaamaan ja vääntämään kauppaa!
Joku kyseli vinssistä niin 2.5 menee paikalleen.
Onhan toi minusta oikeasti todella fiksu kampe, laitteessa yhdistetty outin ja renen parhaat ominaisuudet etujätöstä puhumattakaan ja hinta on kuitenkin edullisempi mitä renellä.
Laitehan on OPTIO!
Ajoin itse laitteella rovaniemellä kauppiaspäivillä ja vaikka vakaaja laitteessa niin ei menoa kannikossa haitannut vaan laite oli mielestäni monipuolisempi, nyt pystyi ajamaan nopeitapätkiä niinkuin renellä ja kuljettamaan tavaraa likaantumatta kuin outilla.
Demolaitteeseen laitettiin alle ITP:n 108 SS 14" vanteet ja 27" XTR renkaat. näin jo lyhyt etujättö lyheni entisestään.
T3:sesta senverran ,että ajoasento on oikeasti todella hyvä tanko ei jää liian alas eli tällä voi ajella jyrkempiäkin laskuja ilman tuntua että kampe heittää tangon yli. Rajoitin toimii loistavasti, kaikki teho käytettävissä rajoittimelle saakka ja kun rajoitin saavutettu, laite ei ala nykimään.
Istuin on pituus suunnassa ja painonmukaan säädettävissä. Pollen penkki on takaosastaan juositettu mutta siinä ei ole pehmusteita vaan umpimuovia joten kauaa siinä ei viitsi istua ja jos korjaa paikkaa joustenpäällä että olisi pehmoisempi istua joustenpäällä ei jalat enää ylettyneet astinlaudoille :/ muuten varmasti fiksulaite.
T3:ssa on vakiona ristiinkytkentä pistorasia peräkärrylle, tällähän saa vetää jarrullista tieliikenteessä 750KG!! jarrutonta 500KG!,
Tervetuloa tutustumaan laitteisiin MCKONE:lla
Ps. T3 on myös meillä koeajettavana!
Ville
- Logibear
- Tracks
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 11 Helmi 2006 08:02
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 2011 Can-Am
Tuon XMR mallin kun sais yhden istuttavana ja lyhennetyllä keulalla niin se ois siinä 
