2011 Can-Am

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
pommipoika
Tracks
Viestit: 2708
Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
Mönkijä:: Can-am 500 max T3
Paikkakunta: muurame

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

"nyt uutuus ennakko myynnissä" millastahan ennakkoa myyvät? :D
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja poke »

Komppaan kyllä Koheltajaa tuon outin Xxc:n kanssa. Saattaisi katse kääntyä tuohon suuntaan, jos vaihto olisi ajankohtainen. =P~
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Vielä kun saisi pitkänä niin voisi edes jollain keinolla perustella eukolle mahdollista vaihtoa O:)
Kylätason mönkijäkuski
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja poke »

Meikäläisellä on jo palanut kaikki neuvottelusuhteet näissä asioissa. Salassa pittää kaikki nykyjään laittaa ja narahduksen jälkeen kärsiä sitten seuraamukset. :axe:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Mika_M
6WD
Viestit: 697
Liittynyt: 26 Loka 2008 17:30
Paikkakunta: Kotka

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

poke kirjoitti:Meikäläisellä on jo palanut kaikki neuvottelusuhteet näissä asioissa. Salassa pittää kaikki nykyjään laittaa ja narahduksen jälkeen kärsiä sitten seuraamukset. :axe:
Son sillälailla että aina on helpompi saada anteeksi kuin saada lupa. Poke on selkeesti jo ymmärtäny kuinka tulee toimia. :wink:

Jotta pysytään topikissa niin toistan itseäni, kuka ottaa selvää saako tuota uutta upeaa kelloa softapäivityksellä vanhojen koneiden mittaristoon? Olis niiiiiiin ihana varuste mut ei ihan riitä perusteeksi päivittää -10 konetta -11 malliin. :|
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Laitan kyselyä paikallisen huollon kautta, infotaan kun saadaan vastaus lähipäivinä/viikkoina.
Kylätason mönkijäkuski
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Tuolla on kuvat ja jotain tietoa 2011 ldt:stä: http://www.totalmotorcycle.com/ATV-Quad ... 00RLTD.htm Suomentakaa joku onko tuossa edessä ilmajousitus?
jukka81
Moderaattori
Viestit: 5590
Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
Mönkijä:: Traktori
Paikkakunta: Uusimaa

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

pitkässä mallissa on ilmajousitus pelkästään takapäässä.tulevassa "mutamallissa" taasen molemmissa päissä :roll:
Jonttu
6WD
Viestit: 366
Liittynyt: 01 Marras 2008 11:06
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kävin tuossa kauppiaan juttusilla.
Kyllä hieman houkuttaisi tuo Outlander 800 x xc. Harmi vaan ettei sitä saa maxina. Hinta vähän ihmetyttää outin sh. 17 393€ ja renen 19 481€. Mitä muuta eroa laitteella on reneen kuin katteet? Hinta eroa kuitenkin rapeat 2000€!! Hinnat siis tieliikenne hintoja.
Mika_M
6WD
Viestit: 697
Liittynyt: 26 Loka 2008 17:30
Paikkakunta: Kotka

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

Jonttu kirjoitti:Kävin tuossa kauppiaan juttusilla.
Kyllä hieman houkuttaisi tuo Outlander 800 x xc. Harmi vaan ettei sitä saa maxina. Hinta vähän ihmetyttää outin sh. 17 393€ ja renen 19 481€. Mitä muuta eroa laitteella on reneen kuin katteet? Hinta eroa kuitenkin rapeat 2000€!! Hinnat siis tieliikenne hintoja.
Katteiden lisäksi se merkittävä ero että xc-outissa on huomattavasti parempi keula. :mrgreen:

Näyttää vahvasti siltä että renen ostaja joutuu maksamaan lisärahat menevämmästä ulkonäöstä ja paremmista vakiovaloista, muuta havaittavaa eroa ei tule mieleen. Eikä tulisi mieleenkään ostaa reneä jos nyt olisin uutta hakemassa.
Vonikka
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 31 Elo 2009 15:00
Mönkijä:: C-A Outti 800 X xc
Paikkakunta: Meri-Lappi

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Vonikka »

Mika_M kirjoitti: Näyttää vahvasti siltä että renen ostaja joutuu maksamaan lisärahat menevämmästä ulkonäöstä ja paremmista vakiovaloista, muuta havaittavaa eroa ei tule mieleen. Eikä tulisi mieleenkään ostaa reneä jos nyt olisin uutta hakemassa.
...ja melkein 3cm matalampaan maavaraan...

itsellä tuo Xxc malli ratkaisi aikalailla pähkäilyn ja kunhan kevät koittaa niin lähteneen tuo outti sitten tilaukseen.
"We're not here for a long time, we're here for a good time"
MazaP
6WD
Viestit: 380
Liittynyt: 04 Touko 2008 08:06
Mönkijä:: 1000 Xtp t3
Paikkakunta: Oulu

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja MazaP »

Kävin tänään paikallisessa Cana myymälässä ihastelemassa uutta xtp:tä. Väri on muuttunu metalli vaaleansiniseksi. pahasti näytti LTDeen veritykseltä.
Avatar
Catiska
6WD
Viestit: 430
Liittynyt: 20 Loka 2008 17:45
Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Catiska »

Hiukka polttelisi lähteä tarjouskierrokselle tinkaamaan tuosta XMR mallista. Kait tuo oma tämänvuotinen joutaisi vaihtoon, onhan sillä ajettu jo 50 tuntia... Mutta, josko vuodelle 2012 tulisi jotain vielä räväkämpää?
McVille
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Elo 2010 08:32

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja McVille »

Noniin sohastaanpas nyt sitten.
Meille tuli eilen (9.9) lattialle koeajettavaksi XXC! että ei muuta kun testaamaan ja vääntämään kauppaa!
Joku kyseli vinssistä niin 2.5 menee paikalleen.
Onhan toi minusta oikeasti todella fiksu kampe, laitteessa yhdistetty outin ja renen parhaat ominaisuudet etujätöstä puhumattakaan ja hinta on kuitenkin edullisempi mitä renellä.
Laitehan on OPTIO!
Ajoin itse laitteella rovaniemellä kauppiaspäivillä ja vaikka vakaaja laitteessa niin ei menoa kannikossa haitannut vaan laite oli mielestäni monipuolisempi, nyt pystyi ajamaan nopeitapätkiä niinkuin renellä ja kuljettamaan tavaraa likaantumatta kuin outilla.
Demolaitteeseen laitettiin alle ITP:n 108 SS 14" vanteet ja 27" XTR renkaat. näin jo lyhyt etujättö lyheni entisestään.

T3:sesta senverran ,että ajoasento on oikeasti todella hyvä tanko ei jää liian alas eli tällä voi ajella jyrkempiäkin laskuja ilman tuntua että kampe heittää tangon yli. Rajoitin toimii loistavasti, kaikki teho käytettävissä rajoittimelle saakka ja kun rajoitin saavutettu, laite ei ala nykimään.
Istuin on pituus suunnassa ja painonmukaan säädettävissä. Pollen penkki on takaosastaan juositettu mutta siinä ei ole pehmusteita vaan umpimuovia joten kauaa siinä ei viitsi istua ja jos korjaa paikkaa joustenpäällä että olisi pehmoisempi istua joustenpäällä ei jalat enää ylettyneet astinlaudoille :/ muuten varmasti fiksulaite.

T3:ssa on vakiona ristiinkytkentä pistorasia peräkärrylle, tällähän saa vetää jarrullista tieliikenteessä 750KG!! jarrutonta 500KG!,

Tervetuloa tutustumaan laitteisiin MCKONE:lla
Ps. T3 on myös meillä koeajettavana!



Ville
Avatar
Logibear
Tracks
Viestit: 1937
Liittynyt: 11 Helmi 2006 08:02
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: 2011 Can-Am

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Tuon XMR mallin kun sais yhden istuttavana ja lyhennetyllä keulalla niin se ois siinä 8)
Vastaa Viestiin