
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 815
- Liittynyt: 20 Loka 2008 08:01
- Mönkijä:: xmr 650
- Paikkakunta: Kempeleen ja Haukiputtaan välisä.
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Joo epä tuota syylärin korkkia taijja pystyä kovin heleposti tarkistellee, tullee kuiteski aina uus syylärin mukana. toivotaa et pullistelut on pullisteltu. Saa sitte raajärvellä päästellä surutta. 

http://www.automaalaamolehtonen.fi http://www.youtube.com/user/harjakatto
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Hmm... kyllä siitä joku siellä hajoaa...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-06 outti alkoi oireilemaan katkaistaessa virrat pois avaimella. Jää vilkuttamaan moottorin vikavaloa ja pumppaa samaan vilkkumisen tahtiin kaiketi pa.pumppua. Kytkimestä katkaistaessa kaikki ok. Liene lähdemmä uutta virtalukkoa tilailemaan???
Kulkine hakusessa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Panssarivaunut on out!
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Siinähän se on oikealla puolella sen pikkusen muovin alla koneen päällä. niinku pässin otassa.GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Näkyy tuossa magneeton kopan yläpuolella, sylinterien välissä. Joku muovihan siinä taitaa edessä olla, kuten edellä jo sanottiinkin.GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
http://www.rotax.com/NR/rdonlyres/1F27B ... bnails.jpg
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vähän samanlailla teki mullakin tosin näiden lisäksi vilkkuivat parkitkin ajoittain,eipä sitten heti tullut lukkoa vaihdettua ja meinas koko laitos kärähtää.opcaravan kirjoitti:-06 outti alkoi oireilemaan katkaistaessa virrat pois avaimella. Jää vilkuttamaan moottorin vikavaloa ja pumppaa samaan vilkkumisen tahtiin kaiketi pa.pumppua. Kytkimestä katkaistaessa kaikki ok. Liene lähdemmä uutta virtalukkoa tilailemaan???
Virtalukon,ym kärähtäneet osat sain takuuseen vaikka oli mennyt takuut umpeenkin,tosin eipä tuo lukko maksa kun 40-50€.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
En haulla heti löytänyt ongelmaan vastausta mutta, mitenkäs saan outlanderin mittarin palautumaan km/h näyttöön kun nyt näyttää kierroksia? Huollosta sanottiin notta pitäis sillä näytön napilla saara vaihdettua mutten eilen ainakaan siinä onnistunu. Meinaa olla hieman lasi huurussakin etten hyvin nähnytkään mitä näytössä luki.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Muistaakseni painat kerran että tulee joku muu näyttö siihen ja sitten pidä pohjassa niin kauan kun näyttö vaihtuu..MattiSi kirjoitti:En haulla heti löytänyt ongelmaan vastausta mutta, mitenkäs saan outlanderin mittarin palautumaan km/h näyttöön kun nyt näyttää kierroksia? Huollosta sanottiin notta pitäis sillä näytön napilla saara vaihdettua mutten eilen ainakaan siinä onnistunu. Meinaa olla hieman lasi huurussakin etten hyvin nähnytkään mitä näytössä luki.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Juu oliskoha se anturi sökö, kun ottaa piuhan irti niin valo sammuu? Putsailin liittimen mutta low oil pärähtää heti näyttöön kun piuhan laittaa kii.GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Panssarivaunut on out!
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Meinasi tulla kävelyretki kun jäi nelisatkussa startti pyörimään moottorin mukana. Aikamoinen sirkkelin ääni säesti moottoria ja sama toistui useampaan kertaan, kunnes lopulta startti irtosi ja pääsin töistä metsästä kotiin.
Tuo startti päällä ei kyllä olisi uskaltanut ajaa sen verran erikoiset saundit oli koneessa, mutta nyt on tovin pelittänyt normaalisti joten eipä tuolle oikeen mitään osaa tehdä kun ajaa vaan ja toivoa että ei toistuisi.
Pihan sepeleitä silottelin puskulevyllä kun jäi vaihdekeppi kouraan, on se jossain jumituksessa joskus talvella saanut kipeää, onneksi jjk toi Ojanraudasta uuden ja sai työt finaaliin., eikä startti ole enää oireillut.
Tuo startti päällä ei kyllä olisi uskaltanut ajaa sen verran erikoiset saundit oli koneessa, mutta nyt on tovin pelittänyt normaalisti joten eipä tuolle oikeen mitään osaa tehdä kun ajaa vaan ja toivoa että ei toistuisi.
Pihan sepeleitä silottelin puskulevyllä kun jäi vaihdekeppi kouraan, on se jossain jumituksessa joskus talvella saanut kipeää, onneksi jjk toi Ojanraudasta uuden ja sai työt finaaliin., eikä startti ole enää oireillut.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Oikelle kääntäessä kuuluu älytön kolinan ja naputuksen väliltä kuulostava ääni takaa, peränpuoleista ristikkoniveltä epäilivät huollossa väljäksi,joten se vaihettiin,ei muutosta. Mönkijää kun työnnettiin moottori sammuksissa ja vaihde vapaalla, tuntui oikenpuolieisessa sisävetarissa ja perässä ihan selvä naputus,tuntui ihan käteen. Kyseessä on 500 Xt tieliikenne ja ajettu 78 tuntia ja 1450km vuosimallia 2010.
Can-Am Outlander MAX XT 570 T3 ABS
Yamaha (Dresel) Grizzly 450 IRS L7e(ex)
Honda TRX 420 FE (ex)
Can-Am 500XT 2010 L7e (ex)
Yamaha (Dresel) Grizzly 450 IRS L7e(ex)
Honda TRX 420 FE (ex)
Can-Am 500XT 2010 L7e (ex)
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Veikkaan sisempää vetaria. Noita ei kyllä yleensä hajoo, kantsii selvittää syy; Onko swingit päässyt löystymään enemmänkin tai swingi vääntynyt, jolloin tuo vetari saattais mennä.Hourula kirjoitti:Oikelle kääntäessä kuuluu älytön kolinan ja naputuksen väliltä kuulostava ääni takaa, peränpuoleista ristikkoniveltä epäilivät huollossa väljäksi,joten se vaihettiin,ei muutosta. Mönkijää kun työnnettiin moottori sammuksissa ja vaihde vapaalla, tuntui oikenpuolieisessa sisävetarissa ja perässä ihan selvä naputus,tuntui ihan käteen. Kyseessä on 500 Xt tieliikenne ja ajettu 78 tuntia ja 1450km vuosimallia 2010.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Oisko täällä ketää viisasta joka osais kertoa pystyykö "ohjelmoimaan " 400 canan kellon muistamaan kellon ajan senkin jälkeen kun virrat on katkaistu ? "vanhukseen " oli ilmestynyt mittaristoon kello !!!! 

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mistä niitä ilmestyy??? Tahtois kellon myös...JOMPPA kirjoitti:Oisko täällä ketää viisasta joka osais kertoa pystyykö "ohjelmoimaan " 400 canan kellon muistamaan kellon ajan senkin jälkeen kun virrat on katkaistu ? "vanhukseen " oli ilmestynyt mittaristoon kello !!!!
Kulkine hakusessa