Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
otto13
6WD
Viestit: 815
Liittynyt: 20 Loka 2008 08:01
Mönkijä:: xmr 650
Paikkakunta: Kempeleen ja Haukiputtaan välisä.
Viesti:

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja otto13 »

Joo epä tuota syylärin korkkia taijja pystyä kovin heleposti tarkistellee, tullee kuiteski aina uus syylärin mukana. toivotaa et pullistelut on pullisteltu. Saa sitte raajärvellä päästellä surutta. :D
TAJ
6WD
Viestit: 388
Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Hmm... kyllä siitä joku siellä hajoaa...
opcaravan
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Huhti 2008 20:51
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

-06 outti alkoi oireilemaan katkaistaessa virrat pois avaimella. Jää vilkuttamaan moottorin vikavaloa ja pumppaa samaan vilkkumisen tahtiin kaiketi pa.pumppua. Kytkimestä katkaistaessa kaikki ok. Liene lähdemmä uutta virtalukkoa tilailemaan???
Kulkine hakusessa
GT-555
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 29 Joulu 2008 17:33
Mönkijä:: 800cc Renegade
Paikkakunta: city

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja GT-555 »

Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Panssarivaunut on out!
MazaP
6WD
Viestit: 380
Liittynyt: 04 Touko 2008 08:06
Mönkijä:: 1000 Xtp t3
Paikkakunta: Oulu

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja MazaP »

GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Siinähän se on oikealla puolella sen pikkusen muovin alla koneen päällä. niinku pässin otassa.
Mika_M
6WD
Viestit: 697
Liittynyt: 26 Loka 2008 17:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Mika_M »

GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Näkyy tuossa magneeton kopan yläpuolella, sylinterien välissä. Joku muovihan siinä taitaa edessä olla, kuten edellä jo sanottiinkin.
http://www.rotax.com/NR/rdonlyres/1F27B ... bnails.jpg
kate
6WD
Viestit: 341
Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Paikkakunta: kangasala

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja kate »

opcaravan kirjoitti:-06 outti alkoi oireilemaan katkaistaessa virrat pois avaimella. Jää vilkuttamaan moottorin vikavaloa ja pumppaa samaan vilkkumisen tahtiin kaiketi pa.pumppua. Kytkimestä katkaistaessa kaikki ok. Liene lähdemmä uutta virtalukkoa tilailemaan???
Vähän samanlailla teki mullakin tosin näiden lisäksi vilkkuivat parkitkin ajoittain,eipä sitten heti tullut lukkoa vaihdettua ja meinas koko laitos kärähtää.
Virtalukon,ym kärähtäneet osat sain takuuseen vaikka oli mennyt takuut umpeenkin,tosin eipä tuo lukko maksa kun 40-50€.
Avatar
MattiSi
3WD
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Loka 2010 13:54
Mönkijä:: -

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja MattiSi »

En haulla heti löytänyt ongelmaan vastausta mutta, mitenkäs saan outlanderin mittarin palautumaan km/h näyttöön kun nyt näyttää kierroksia? Huollosta sanottiin notta pitäis sillä näytön napilla saara vaihdettua mutten eilen ainakaan siinä onnistunu. Meinaa olla hieman lasi huurussakin etten hyvin nähnytkään mitä näytössä luki.
MKe
6WD
Viestit: 452
Liittynyt: 21 Helmi 2006 17:39
Mönkijä:: joku pärisevä

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja MKe »

MattiSi kirjoitti:En haulla heti löytänyt ongelmaan vastausta mutta, mitenkäs saan outlanderin mittarin palautumaan km/h näyttöön kun nyt näyttää kierroksia? Huollosta sanottiin notta pitäis sillä näytön napilla saara vaihdettua mutten eilen ainakaan siinä onnistunu. Meinaa olla hieman lasi huurussakin etten hyvin nähnytkään mitä näytössä luki.
Muistaakseni painat kerran että tulee joku muu näyttö siihen ja sitten pidä pohjassa niin kauan kun näyttö vaihtuu..
GT-555
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 29 Joulu 2008 17:33
Mönkijä:: 800cc Renegade
Paikkakunta: city

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja GT-555 »

GT-555 kirjoitti:Alko outti pesun jälkeen valittaa low oilia. Öljyä on koneessa joten missähän on se öljyn anturi?
Juu oliskoha se anturi sökö, kun ottaa piuhan irti niin valo sammuu? Putsailin liittimen mutta low oil pärähtää heti näyttöön kun piuhan laittaa kii.
Panssarivaunut on out!
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja ATC »

Meinasi tulla kävelyretki kun jäi nelisatkussa startti pyörimään moottorin mukana. Aikamoinen sirkkelin ääni säesti moottoria ja sama toistui useampaan kertaan, kunnes lopulta startti irtosi ja pääsin töistä metsästä kotiin.
Tuo startti päällä ei kyllä olisi uskaltanut ajaa sen verran erikoiset saundit oli koneessa, mutta nyt on tovin pelittänyt normaalisti joten eipä tuolle oikeen mitään osaa tehdä kun ajaa vaan ja toivoa että ei toistuisi.
Pihan sepeleitä silottelin puskulevyllä kun jäi vaihdekeppi kouraan, on se jossain jumituksessa joskus talvella saanut kipeää, onneksi jjk toi Ojanraudasta uuden ja sai työt finaaliin., eikä startti ole enää oireillut.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Hourula
3WD
Viestit: 62
Liittynyt: 04 Syys 2007 16:25
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Hourula »

Oikelle kääntäessä kuuluu älytön kolinan ja naputuksen väliltä kuulostava ääni takaa, peränpuoleista ristikkoniveltä epäilivät huollossa väljäksi,joten se vaihettiin,ei muutosta. Mönkijää kun työnnettiin moottori sammuksissa ja vaihde vapaalla, tuntui oikenpuolieisessa sisävetarissa ja perässä ihan selvä naputus,tuntui ihan käteen. Kyseessä on 500 Xt tieliikenne ja ajettu 78 tuntia ja 1450km vuosimallia 2010.
Can-Am Outlander MAX XT 570 T3 ABS
Yamaha (Dresel) Grizzly 450 IRS L7e(ex)
Honda TRX 420 FE (ex)
Can-Am 500XT 2010 L7e (ex)
Avatar
mikli
6WD
Viestit: 583
Liittynyt: 16 Loka 2007 00:49
Mönkijä:: haluu 1k renen
Paikkakunta: Nastola

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja mikli »

Hourula kirjoitti:Oikelle kääntäessä kuuluu älytön kolinan ja naputuksen väliltä kuulostava ääni takaa, peränpuoleista ristikkoniveltä epäilivät huollossa väljäksi,joten se vaihettiin,ei muutosta. Mönkijää kun työnnettiin moottori sammuksissa ja vaihde vapaalla, tuntui oikenpuolieisessa sisävetarissa ja perässä ihan selvä naputus,tuntui ihan käteen. Kyseessä on 500 Xt tieliikenne ja ajettu 78 tuntia ja 1450km vuosimallia 2010.
Veikkaan sisempää vetaria. Noita ei kyllä yleensä hajoo, kantsii selvittää syy; Onko swingit päässyt löystymään enemmänkin tai swingi vääntynyt, jolloin tuo vetari saattais mennä.
JOMPPA
3WD
Viestit: 72
Liittynyt: 19 Helmi 2008 20:53
Mönkijä:: polle ja cana
Paikkakunta: KOTKA

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja JOMPPA »

Oisko täällä ketää viisasta joka osais kertoa pystyykö "ohjelmoimaan " 400 canan kellon muistamaan kellon ajan senkin jälkeen kun virrat on katkaistu ? "vanhukseen " oli ilmestynyt mittaristoon kello !!!! =D>
opcaravan
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Huhti 2008 20:51
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja opcaravan »

JOMPPA kirjoitti:Oisko täällä ketää viisasta joka osais kertoa pystyykö "ohjelmoimaan " 400 canan kellon muistamaan kellon ajan senkin jälkeen kun virrat on katkaistu ? "vanhukseen " oli ilmestynyt mittaristoon kello !!!! =D>
Mistä niitä ilmestyy??? Tahtois kellon myös...
Kulkine hakusessa
Vastaa Viestiin