Sivu 1/1
Cana otti nokkaansa
Lähetetty: 27 Huhti 2008 20:59
Kirjoittaja mönkkä
Tuli tossa pienessä

kalja pöhnässä laitettua Canan ylipitkä

kärsä uuteen uskoon,
http://kuvablogi.com/blog/4596/2/
Ei se kaikkein kaunen

ole mutta toimiva mokoma on, pahimmasta paikasta nokka lyheni noin 15cm. Omat valot piti heittää tallin nurkaan ku tila loppui kesken, 26 renkuloilla ylitys on 3cm luokkaa ja 27 Swamp lite:llä ylitystä ei oooooo

Lähetetty: 27 Huhti 2008 22:05
Kirjoittaja Niksutin@
Hyvältä näyttää.. jäi kumminkin vielä vinssille tilaa? ainakin naru on riittävän paksun näköinen

Lähetetty: 27 Huhti 2008 22:14
Kirjoittaja Koheltaja
Asian näkönen lättänokka, seuraava vaihe on nakata valomaski tallin nurkkaan. Putkirunko ja PE-muovia siihen kiinni, sen jälkeen peli kiipeää vaikka talon seinälle. Rullakidan näköjään jo nakkasitkin keulalta törröttämästä, onko siinä liukuohjain vai pelkästään reikä muovissa?
Tollasta suunnittelin entiseen värkkiin mutta ei kerennyt toteuttamaan, nykyistä ei taas viitti alkaa varustamaan pahoja paikkoja varten että pysyy siistissä kunnossa...
Mun veikkaus..
Lähetetty: 28 Huhti 2008 02:22
Kirjoittaja Coen
On, ettei keulalla ole vinssiä ollenkaan, tuo hinausköysi ja kidan puuttuminen puhuis sen puolesta???
Lähetetty: 28 Huhti 2008 07:52
Kirjoittaja villev
tyylikkään näkönen ja varmasti käytönnollisempi ku alkuperänen.
Lähetetty: 28 Huhti 2008 08:03
Kirjoittaja Koheltaja
Siltä se vähän näyttäisi että narukela puuttuu kokonaan.

Lähetetty: 28 Huhti 2008 10:53
Kirjoittaja juniorijussi
Mönkkä paikkaa vinssin puutteen huimapäisellä ajotyylillään.
Luultavasti ei oo vinssiä eikä tule.

Ja lyhennys on hieman hienomman näköinen kuin se aikaisempi versio mun canassani

Lähetetty: 28 Huhti 2008 20:18
Kirjoittaja mönkkä
Joo kuten JJ jo mainitsi vinsiä ei oooo

eikä tuuu

pitänee yrittää pysyä kamujen kanssa sen verran väleissä etteivät jätä mua suonsilmään

. Warnin pikkuvinssi kärsään mahtuu jos haluu mutta ei sitä tarvii ku VAUHTI

korvaa laadun, lauantaina sit näkee pysyykö mokoma viritys mukana.
Lähetetty: 28 Huhti 2008 20:46
Kirjoittaja villev
ei perskuta..... ite en tohtis ilman vinssiä lähtee mihinkään ajeleen..ainakaan yksin.
sen verran on hikeä puskenu sillon ku ei vinssiä ollu ja aina sai olla soittamassa kavereita hätiin..
noh, sulla on varmaan tuota taitooki erillailla ku mulla

Lähetetty: 28 Huhti 2008 21:23
Kirjoittaja mönkkä
villev kirjoitti:ei perskuta..... ite en tohtis ilman vinssiä lähtee mihinkään ajeleen..ainakaan yksin.
sen verran on hikeä puskenu sillon ku ei vinssiä ollu ja aina sai olla soittamassa kavereita hätiin..
noh, sulla on varmaan tuota taitooki erillailla ku mulla

No siitä taidosta mitää tiä

ja naakeliinkin osaan sujuvasti jäädä

, ku ollaan upoksissa ja Canasesta ei näy ku naru nokalta

ni silloin ollan nöyrää poikaa

ja katsotaan kamuja anovasti

.
Lähetetty: 28 Huhti 2008 21:33
Kirjoittaja pum
Ei taida anova katse riittää, niitä odotetaan ihan muilta kulkijoilta
Iso nippu euroja tietysti auttaa seuraavassa jumituksessa

Lähetetty: 20 Touko 2008 12:19
Kirjoittaja Fred Scuttle
Mönkijää olen laittamassa, ja Can-Am olisi yksi vaihtoehto, jos etuylitys ei olisi noin suuri. Ojan ylityksessä tökkää vastapenkkaan.
Lähetetty: 20 Touko 2008 15:35
Kirjoittaja Vee-äM
Sitten voi unohtaa muitakin merkkejä ja kyllähän tuo asia on korjattavissa.Myöskin hyvät tehot Canamissa auttaa ojaonkelmaan.
Välillä on myös niitä ojia ettei sieltä nouse mikään tylppänokkakaan.

Lähetetty: 27 Touko 2008 22:50
Kirjoittaja Niksutin@
keulan pituuteen on kohtuu helppoja ratkaisuja jos se tuntuu ongelmallisen pitkältä, omaani värkkäilin hieman , vaikka en ole sillä oikein vielä ehtinyt rypemäänkään, onpahan Raajärvellä sitten mukava hakea tuntumaa uuteen värkkiin..
http://kuvablogi.com/blog/4590/8/
Re: Cana otti nokkaansa
Lähetetty: 09 Joulu 2008 23:12
Kirjoittaja mkn
Minäpä lainaan kanssa tätä ketjua.
Muun huollon keskeytyessä osien odotteluun iski inspiraatio nokan muotoiluun. Ehkäpä tuo nyt ei ole enää ihan niin herkkä tarttumaan vastapenkkaan ja ompahan ainakin nuo lisävalot ja vilkut nyt vähemmän riskialtiissa paikassa.
Kuvatuksia
Tuo keulaa pidentävä puskurirauta piti laittaa jotta on jotain jalansijaa kun siirtää painoa etupyörille. Suojaahan se tietysti keulaa vesakossa ajettaessa.