Can Am Renegaden 800 voimansiirron ulina!

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Rene800
Noppeli

Can Am Renegaden 800 voimansiirron ulina!

Viesti Kirjoittaja Rene800 »

Ensimmäinen viesti täällä..Kuinkas muilla,oletteko kokeneet Can Amin voimansiirron häiritsevän äänekkääksi ja onko joku tehnyt/teettänyt jotain korjauksia asian suhteen?Itselläni nyt siis Can Am Renegade 800 tl vm.-07,ajettu 30h/980km.Ennen tätä minulla on ollut yamaha Bruin 350 ja kiinan ihme Linhai 300 4x4 tl ja molemmat olivat hiljaisia tähän verrattuna..
karvalakki
6WD

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Kyllähän tuosta "vollotuksesta" löytyy haulla aika paljon juttua. Helpoin konsti päästä tuosta häiritsevästä äänestä taitaa olla laittaa tulpat korviin :D Itse käytän aina tulppia kun ajelen vähänki kovempaa maantiellä, kun tuppaa toi rengasmelukin nousevan aika kovaks..(tai sit oon vaan niin herkkä) :lol:
Rene800
Noppeli

Jep,tulpat kyllä tulee mieleen jos pidemmän matkan ajaa.Olen kuullut puhuttavan "simmauksesta" eli kyse on jonkinlaisesta voimansiirrossa tapahtuvasta säädöstä..?
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

No kylläpäs se rene sitten ulisee oikein isolla uulla, jos kerran jättää linkunkin varjoonsa!!! :lol:
Allekirjoittaneella ulisee korvissa jo vaikkei edes ajaiskaa linkulla, sen verran jääny se ulina päähän.. :D 8)
Rene800
Noppeli

Niin,kai näissä laitteissa on eroja merkin sisälläkin,minulla Linhai oli hiljainen.Renegaden kohdalla tosin odotuksetkin olivat paljon korkeammalla joka suhteessa.Ja olenkin tyytyväinen laitteeseen muuten mutta tuo ulina rassaa.
Elmo02
3WD

Viesti Kirjoittaja Elmo02 »

itsellä ulisee mutta vain P ja N vaihteiden kohdalla. Taitaa olla ominaisuus
Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=qSy9AEGF5So
Keskustelu myös Jenkki foorumilla (linkki: http://www.myoutlander.com/forums/index ... wtopic=456 )
Can-Am Outlander 650 V2 EFI -08(optio malli)
EX_Arctic Cat 650 V2 -06 Punainen(kilvetön)
EX_Dinli 450 DMX Crossi -07(kilvellinen)
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

Rene800 kirjoitti:Niin,kai näissä laitteissa on eroja merkin sisälläkin
Jep jep, ton puolesta mäkin äänestäisin... Kyllä nää laitteet tuntuu välillä olevan vähän henkimaailman juttuja. Vaikka oliskin sama laite, niin silti voi erota kuin yö ja päivä toiminnaltaan. Ja itsellä on vähän sellanen periaate noitten variaattorien ulinoiden kanssa, että jos ei äänehdi, niin jotain pahasti vialla... Tulpat korviin, peukku suoraks ja naama korviin!!! :lol: :lol: :lol:
mh
6WD
Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL

Viesti Kirjoittaja mh »

voima siellä vollottaa, leikki leikkinä.

kyllä mullakin rene vollottaa ja samoin naapurin outti, kuuluu ominaisuuksiin.
pistetäämpä hösseliksi.
Vastaa Viestiin