Sivu 1/2

can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 16 Marras 2009 16:55
Kirjoittaja ebox
Nyt kun 2010 malleja on näköjään jo paljon liikenteessä, onko purukka kysellyt missä hinnoissa "uudet" 2009 tieliikke mallin hinnat liikkuvat .
joitakin tarjouksia olen itsekin pyydellyt tuntuu olevan paljon hinnoissa eroja.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 16 Marras 2009 20:11
Kirjoittaja Koheltaja
Onhan niissä hinnoissa eroja kauppiaasta riippuen,sekä siitä että onko kuinka monta hyllyssä joista pitää päästä eroon. Ei muuta kuin soittokierros ja halvimman tarjouksen puotiin kauppoja tekemään :wink:

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 17 Marras 2009 10:38
Kirjoittaja mkn
Voi olla isokin ero 400 ja 500 mallien hinnoittelun välillä. 400 kun on jo alkujaan liki täydellinen, niin se ei ole muuttunut 2010 kuin kosmeettisesti.
500:een on tullut nopeampi lukko ja ohjaustehostin. joten siinä on enemmän merkitystä ottaako 2009 vai 2010 mallin.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 17 Marras 2009 14:44
Kirjoittaja undis-73
Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 17 Marras 2009 15:12
Kirjoittaja ebox
undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.
tollaisissa hinnoissa useimmilla liikkeillä näyttää olevan.Paras tarjous tällä hetkellä 400cc 09 malli 8500€ sis.vinssin ja puskulevyn.
Pitäiskö jo luovuttaa ja tehdä kaupat

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 17 Marras 2009 21:00
Kirjoittaja ebox
ebox kirjoitti:
undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€ ja TL 8600€+350€ kuvassa uuskorinen mutta mainintaa vuosimallista ei ole ja liike on Kone-Viitasalo Raisio.
tollaisissa hinnoissa useimmilla liikkeillä näyttää olevan.Paras tarjous tällä hetkellä 400cc 09 malli 8500€ sis.vinssin ja puskulevyn.
Pitäiskö jo luovuttaa ja tehdä kaupat
Tarjoukset vaan paranee. 400cc 2010 8900€ sis.warn RT vinssin ja puskulevyn.Nyt taidan kätellä jo myyjää.Toivottavasti

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 17 Marras 2009 23:16
Kirjoittaja Kloppi2
undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€
Tuohan on BRP:n kampanjamalli tuosta maastopelistä. Tosin yhteen mainokseen oli vahingossa livahtanut lisämaininta "rekisteröitävissä tieliikenteeseen" eli optio. :biggrin:

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 18 Marras 2009 17:40
Kirjoittaja ebox
Kloppi2 kirjoitti:
undis-73 kirjoitti:Turun Sanomissa tänään maastomallinen 400 Outlander efi 5490€+toim.kulut 250€
Tuohan on BRP:n kampanjamalli tuosta maastopelistä. Tosin yhteen mainokseen oli vahingossa livahtanut lisämaininta "rekisteröitävissä tieliikenteeseen" eli optio. :biggrin:

Noniin, tänään sain tehtyä kaupat 2010 nelisatasesta tieliikenne canasta.Nyt vietetään sitten pari viikkoa yöttömiä öitä,Niin lopullinen hinta oli sitten 8500€ vinssin ja etulevynkanssa.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 21 Marras 2009 19:48
Kirjoittaja Apsku
Eilen tuli taloon Outlander 400 2010. Ec optio ja warnin 2500 vinssi siihen 5490,- +tk (350)

Aivan mahtava vehje, tänään (sisäänajossa) tuotiin jo pari täyttä autokärryllistä puuta metsästä ja toimi kuin unelma.

Mutta nyt heti alkoi jo polttaa toi rekisteröiminen. Siitä pari kysymystä:

a) Tämän palstan perusteella ei ole mitään hyötyä venyttää rekkarointia keväälle (ei halvempaa, koska ei km:t nyt ole tuollaisia 6000-luokan kilsoja, vaikka 6kk täyttyisi). Onko rekisteröinti käytännössä vain laitteen raahaaminen katsastusasemalle vai miten toi käytännössä toimii?

b) Kun 10h huolto joka tapauksessa on edessä, niin onko myyneen yrityksen helpompi rekisteröidä vielä siinä vaiheessa (vrt. laite on silloin vielä kuin uusi ja niillä voi olla soppari tai käytäntö rekisteröinnistä, joka olisi helpompi.

c) Onko EC optiossa kuristukset mukana, vai ovatko vain maastokäyttöön myydyt ilman mokomia lähtökohtaisesti?

d) Ihan aiheesta toiseen, onko hyviä ideoita säilytyslaatikoiksi eteen tai taakse? Alkuperäiset on kohtuullisen kovissa hinnoissa ollakseen perusmuovilaatikoita :)

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 21 Marras 2009 20:11
Kirjoittaja ebox
hyvä Apsku että olet tyytyväinen ostokseesi,minä sain kans tiedon että ensviikolla pitäisi olla laite valmiina.
A)kilvitys ei varmaankaan ole iso asia.minulta perittiin 100€ rekisteröinnistä+1540€ liikenneveroa,Niin minulle tulossa sama laite kuin sinulla

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 21 Marras 2009 21:45
Kirjoittaja migu250
mkn kirjoitti:Voi olla isokin ero 400 ja 500 mallien hinnoittelun välillä. 400 kun on jo alkujaan liki täydellinen, niin se ei ole muuttunut 2010 kuin kosmeettisesti.

500:een on tullut nopeampi lukko ja ohjaustehostin. joten siinä on enemmän merkitystä ottaako 2009 vai 2010 mallin.
Kaipa niissä keskenäänkin on, jotain pientä eroa :wink: Meinaan että haluuko sit 400 vai 500:n vuosimallien lisäksi.
400 cc, 4-tahti, 1 sylinteri, nestejäähdytys, 4 venttiiliä, SOHC
500 cc, 4-tahti, V-twin, nestejäähdytys, 8 venttiiliä, SOHC

Näin jos periaatteessä, moottorin kestävyyttä ajatellen tosin eipä tuossa 400:kaan haukkumista.
Pitkät tovit niilläkin on hurautettu ja muita isompia huoltoja tulee ennen kuin koneisiin remppoja jotuneet tehrä.
Tähän pitää sit muistaa sanoo, tehkää niitä huoltoja niin koneet kestää nuorempana.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 22 Marras 2009 11:47
Kirjoittaja mkn
Ymmärsin että kyse oli ylivuotisen hinnasta uuteen malliin.
Toki 500 on varmasti kaikinpuolin parempi kuin 400, mutta onhan se kuitenkin tuhansia euroja kalliimpikin.

500 on kehittynyt vuodelle 2010 niin paljon että kuvittelisin ylivuotisten, jos niitä jossain varastossa edes on, olevan hankalia kaupattavia. => 2009 500 voisi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto (400n ostoa vakavati harkitsevalle) jos hinta putoaisi lähelläkään agressiivisesti hinnoiteltua 400 mallia.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 22 Marras 2009 19:30
Kirjoittaja migu250
mkn kirjoitti:Ymmärsin että kyse oli ylivuotisen hinnasta uuteen malliin.
Toki 500 on varmasti kaikinpuolin parempi kuin 400, mutta onhan se kuitenkin tuhansia euroja kalliimpikin.

500 on kehittynyt vuodelle 2010 niin paljon että kuvittelisin ylivuotisten, jos niitä jossain varastossa edes on, olevan hankalia kaupattavia. => 2009 500 voisi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto (400n ostoa vakavati harkitsevalle) jos hinta putoaisi lähelläkään agressiivisesti hinnoiteltua 400 mallia.
Juurikin tätä meinasin, 500cc ja -09 tai peräti -08.
Eiköhän nuita jostain löydy "uusinakin" vielä luulisi jonkin verran hintaa tullut alas.

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 22 Marras 2009 22:00
Kirjoittaja Kloppi2
Apsku kirjoitti:Eilen tuli taloon Outlander 400 2010. Ec optio ja warnin 2500 vinssi siihen 5490,- +tk (350)

Aivan mahtava vehje, tänään (sisäänajossa) tuotiin jo pari täyttä autokärryllistä puuta metsästä ja toimi kuin unelma.

c) Onko EC optiossa kuristukset mukana, vai ovatko vain maastokäyttöön myydyt ilman mokomia lähtökohtaisesti?
Onnittelut uudesta! Mistäpäin ostit?

EC Optiossa on kuristukset kyllä olemassa, mutta ne voidaan käyttöönottohuollossa ottaa pois, koska laitehan on siinä vaiheessa "maastomalli".

Re: can-am 400/500 2009 tieliikenne

Lähetetty: 24 Marras 2009 21:28
Kirjoittaja Apsku
Ahaa, eli kuristukset ovat siellä?! No kympin huollossa sitten viimeistään poistetaan, paitsi että rekataan ehkä ensin :wink:
Ei sitä sisäänajossa oikein osaa sanoa, onko laite kuristettu vai ei. Yritetään ainakin ajaa kauniisti ja ohjeen mukaan, jos käyttövuodet lisääntyisivät, paitsi että heti piti laitteella vetää melkein 500kg puuta. Mutta toimi oikein odotetusti, eli hyvin.

Itse ostin Tampereelta, mutta optio tuli ikäänkuin kaupan päälle vanhan asiakassuhteen bonuksena.