Flikkeri355 kirjoitti:Moro! Tuntuu että tämä on yksinkertainen homma mutta minulle se ei näytä olevan eli osaisiko joku neuvoa että miten saan irrotettua nopeusanturin liittimen turvallisesti, malli on Canam outlander 650 max xt 12.
Vaikka kuinka paljon voimaa käytän ei millään lähde tuo liitin tuosta pois, onko siihen joku kikka vai mitenkäs? Jos joku viitsisi selittää
Jos tuosta liittimestä on kyse, niin siinä kumin alla on sellanen normaali painoklipsutin.. Välillä osaa olla tiukassa. Pihtejä avuksi, ni alkaa irtoomaan!
Jos meinaa kinttu palaa variaattorin puolella, niin tässä 2020 mallista kitti:
deflector body panel kit:
715007294
Sisältää:
- etusisälokasuojat oikea/vasen
- Variaattorin ja yläpaneelin väliin kumi lärpsykkä
- Varin puoleinen "yläpaneeli"
- muutama tähti prikka
Passeli G2 570,650 ja 1000.
Tuolla tukitaan variaattorin kopan ja yläsivupaneelin jäävä väli.
cana kirjoitti:Hei. Onko kellään ollu vastaavaa vikaa outlander 400 efissä että kun käynnistää niin käy muutaman sekunnin ja sammuu, tekee ton lähes joka kerta lämpötilasta riippumatta, kun starttaa uudelleen nii jää käyntiin ja toimii normaalisti.?
Tuo on oikee tapa, että ilmottaa auttoiko neuvo.. Moni kaikkoaa aina keskustelusta heti kun ongelma on ratkennut, eikä muut pääse siitä hyötymään. Hyvä että ongelma ratkesi!
Outlander kävi eka huollossa missä vaihtoivat öljyt ja vetivät jarruletkuja eri kautta. Sen jälkeen tehnyt käynnistyessä niin että lähtee käyntiin ja vähän sen jälkeen vilauttaa moottorin merkkivaloa. Tätä ei tehnyt koskaan aiemmin, huollon jälkeen tehnyt aina kun vähän pidempään ollut ajamatta. Muuta ihmeellistä ei ole tainnut ilmetä. Kerran tais pitkästä kun painoin enempi kaasua. Pitääkö tuosta valosta huolestua?
Niin ja tankatessa korkki suhahti melko paljon niin kuin olisi alkuaineita. Voiko jarruletkujen sorkkiminen vaikuttaa esim tankin ilmaletkuihin niin ettei saisi ilmaa??
Ettei vaan olisi bensatankin huohotin letku tukossa, tai kampanja tekemättä siltä osin?
En nyt ulkoa muista vuosimallia mutta vuosi sitten vielä oli yksilöitä jossa huohotin letku oli vedetty 180 asteen mutka = eli tukkoon ja tuo teki sitä painetta tankkiin...
Jarruletkujen siirrossa ei ole tarvetta mennä tankille asti
Jack796 kirjoitti:Jos meinaa kinttu palaa variaattorin puolella, niin tässä 2020 mallista kitti:
deflector body panel kit:
715007294
Sisältää:
- etusisälokasuojat oikea/vasen
- Variaattorin ja yläpaneelin väliin kumi lärpsykkä
- Varin puoleinen "yläpaneeli"
- muutama tähti prikka
Passeli G2 570,650 ja 1000.
Tuolla tukitaan variaattorin kopan ja yläsivupaneelin jäävä väli.
Laitoin kyseisen kitin 2019 malliseen,toimii hyvin.
KaRRppa kirjoitti:2007 800 outlander ja tarvis saada suuttimen tiivisteet jostain. Onko tietoa mitoista vai käynkö suosiolla marmorilta orkkikset?
Marmorilta löyty.
Toinen kyssäri et millä tavalla halvin/helpoin korottaa etupäätä hieman? Nyt telat alla ja ohjaus linkussa raapii vilkkuihin kun puottaa vaikka penkalta alas tai vastaavasti nousee ylös. Paljosta ei ole kiinni ja uusia iskareita ei viittis panostaa vaikka hieman väsyneet tuntuu alkuperäiset jo olevan.
Onko g1 saatavilla varille ja ilmanpuhdistajaan jotain lumisuodattimia telakäyttöön?
On ainakin varin suojaksi olemassa semmonen sukka. Minulla se tosin jäi hyllyyn, 7 talvea ajanut ilman sitä suojaa. Ei tarvi.
Mulla on ne lisäpuskurit vilkujen suojaksi, raapii joskus niihin ja vilkut säästyy. Tosin keula taitaa olla tuossa -12 mallissa erilainen. Myös vilkkujen asentoa voi hieman säätää tuossa uudemmassa.