Moi.
Alla 450 pro 137h ajettu.
Heitti yllättäen vikatilaan ja herjaa alhaista öljynpainetta.
Ei vikakoodeja.
Moottorissa öljyä normaalisti.
Kärrillä hain talliin, kun en uskaltanut ajaa.
Keli tosi pöperö ja luminen.
Onko kellään ideoita?
Tähän asti toiminut ongelmitta.
-Matti
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ratkaisu: kaksi muovista hammasratasta sileenä, magneettokopan sisällä.kaismat kirjoitti: ↑30 Tammi 2022 22:44 Moi.
Alla 450 pro 137h ajettu.
Heitti yllättäen vikatilaan ja herjaa alhaista öljynpainetta.
Ei vikakoodeja.
Moottorissa öljyä normaalisti.
Kärrillä hain talliin, kun en uskaltanut ajaa.
Keli tosi pöperö ja luminen.
Onko kellään ideoita?
Tähän asti toiminut ongelmitta.
-Matti
Syy jäi epäselväksi.
-
- Noppeli
- Viestit: 7
- Liittynyt: 15 Huhti 2018 20:59
- Mönkijä:: canam outti 650 -13
- Paikkakunta: oulu/kiiminki
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onko muilla tullut vastaan kun alkoi penkin alta muovit sulaa tuossa lumi töitä tehdessä, vasemmalta siitä penkin alta ne kumi nisukat suli lämpö peltiin kii. kellään mitään "kikka kakkosta" folio teippiä rutkasti? Xmr650 -13
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Jätäppä yöksi pakkaseen ja laita aamulla kylmänä käyntiin pakkasessa. Tuleeko pakokaasuja väärästä paikasta penkin alta? Vuotaako putki tai liitokset/tiivisteet?
-
- 6WD
- Viestit: 405
- Liittynyt: 02 Helmi 2009 09:24
- Mönkijä:: OUTLANDER 400EFI -10
- Paikkakunta: Oulun reuna
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Outlander efi 400, 2010 ei käynnisty enää ku viettäny aikaa pakkasessa pari viikkoa. Akussa on virtaa ja ilosesti pyörittääkin. Eka kerran kokeilin ku pakkasta oli jotain -25 ja öisin oli ollu -30 seudussa. Sillon starttailin pitkään ja aina välillä yritti, mutta ei käyny sekuntia kahta pitempään. Sitten annoin ootella lauhempia kelejä ja eilen -15 starttibuusterin avulla koitin taas, muutama yritys tuli käynnistyä, mutta ei kuitenkaan. Tänään alle 10 pakkasta ja yks hörähdys, muuten ei yritäkkään ja edelleen akussa virtaa. Mittaristoon tulee ilmotus "moottorivika" hetken starttaamisen jälkeen, mutta tuo on tainnut ennenkin siihen ilmaantua jos on joutunut yli 2 sekuntia starttaamaan.
Mikähän neuvoksi? Yleensähän toi on elämänsä viettänyt lämpimässä autotallissa satunnaisia ulkosäilytyksiä lukuunottamatta ja aina on startannu ongelmitta. Tunteja mittarissa ehkä 4-500h seudussa (en muista).
Mikähän neuvoksi? Yleensähän toi on elämänsä viettänyt lämpimässä autotallissa satunnaisia ulkosäilytyksiä lukuunottamatta ja aina on startannu ongelmitta. Tunteja mittarissa ehkä 4-500h seudussa (en muista).
-
- 6WD
- Viestit: 405
- Liittynyt: 02 Helmi 2009 09:24
- Mönkijä:: OUTLANDER 400EFI -10
- Paikkakunta: Oulun reuna
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Itse itselleni vastaten. Guuggeloimalla asia selvisi. Joku oli vastaavassa tilanteessa vaihtanu tulpan, jatkoin kuitenkin internetin ihmeellisessä maailmassa niinkin syvälle kuin Can-Am käyttöohjeeseen(!) ja siellähän oli neuvvo , jos tulppa olisi märkä, että kaasu pohjaan, starttaa 20s. Ei ruiskuta kaasu poihjassa soppaa ollenkaan joten kuivuu tuolla tavalla. Pari kertaa piti tosin kuivattaa ennenku tarttas normaalisti käymään ja sitten taas toiminu. Eli se oli sillon -25 kelissä rikastanut vähän turhan paljonkin seosta ja kastellu tulpan
-
- 6WD
- Viestit: 663
- Liittynyt: 23 Loka 2006 21:53
- Paikkakunta: Etelälappi
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Outlander 400:n vaihdevipu haastava laittaa asentoon, missä starttaa; onko säädöt ulkopuolella, vai laatikon sisällä,, vinkkejä kiitos.
-
- 6WD
- Viestit: 405
- Liittynyt: 02 Helmi 2009 09:24
- Mönkijä:: OUTLANDER 400EFI -10
- Paikkakunta: Oulun reuna
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Paina jarrua niin voi startata vaihde päällä. Vai onko kyseessä joku alkupään vehjes jossa ei moista toimintoa olekaan?