Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tänne voi kirjoittaa niistä huolista ja ongelmista mitä on omaan ajokkiin tullut.
Omassa ei ole ollut takavalon polttimon ja takaperän hajoamisen sekä etuperän kardaanin stefan ajoittaisesta tihuttamisesta sen kummempia ongelmia, mitä nyt kerran suolla jäi flekti lähtemättä päällä mutta sekin heräsi henkiin kun hiukan liitintä rukkasi.
Tässä linkki missä näkee että kaikilla ei ole yhtä ruusuista
http://www.atvcanada.ca/forum/showflat. ... Main/25792
Omassa ei ole ollut takavalon polttimon ja takaperän hajoamisen sekä etuperän kardaanin stefan ajoittaisesta tihuttamisesta sen kummempia ongelmia, mitä nyt kerran suolla jäi flekti lähtemättä päällä mutta sekin heräsi henkiin kun hiukan liitintä rukkasi.
Tässä linkki missä näkee että kaikilla ei ole yhtä ruusuista
http://www.atvcanada.ca/forum/showflat. ... Main/25792
Viimeksi muokannut Koheltaja, 03 Loka 2006 16:39. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- iippo
- 4WD
- Viestit: 187
- Liittynyt: 06 Loka 2005 07:23
- Paikkakunta: Rovaniemi, Mönkijä:mikä milloinkin
Heh,
ku pääsis serkkupoika kirjotteleen vikalistaa. Setällä ja serkulla on ihan ensimmäisiä suomeen tuotuja outlander 400:sia ja siinä on vikaa riittäny. Nyt viimeisin vika oli moottorin totaalinen laukeaminen. Mutta täytyy ottaa huomioon että vehkeellä on ajettu ihan perhanasti, huolto on ollut vähän niin ja näin ja kuskeina on kaksi moottoriajoneuvojen kohtuutonta väärinkäyttäjää (lue: poromiehiä)
ku pääsis serkkupoika kirjotteleen vikalistaa. Setällä ja serkulla on ihan ensimmäisiä suomeen tuotuja outlander 400:sia ja siinä on vikaa riittäny. Nyt viimeisin vika oli moottorin totaalinen laukeaminen. Mutta täytyy ottaa huomioon että vehkeellä on ajettu ihan perhanasti, huolto on ollut vähän niin ja näin ja kuskeina on kaksi moottoriajoneuvojen kohtuutonta väärinkäyttäjää (lue: poromiehiä)
Re: Vikalista
Lueskelin tuon darrelin kommentteja viime keväänä mönkijävalintaa tehdessä. Kaverilla oli ilmeisesti palanut päreet pahemman kerran kun oli tuon juttunsa postannut useille foorumeille. Tarinan lopputulosta en keväällä löytänyt, osa vastaajista alkoi jo syyttämään kaveria toinen merkin myyjäksi No, taisihan kaverilla olla bomba oikeasti, sattunut kohdalle vain tosi "maanantai versio".Koheltaja kirjoitti:Tässä linkki missä näkee että kaikilla ei ole yhtä ruusuista
http://www.atvcanada.ca/forum/showflat. ... Main/25792
outlander800.com:sta löytyy listaa joistakin vioista:
http://outlander800.com/800problems.html
Tuolla näyttäisi olevan mainintaa nopeusmittariongelmasta.
-
- Tracks
- Viestit: 1146
- Liittynyt: 05 Maalis 2006 03:22
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
- Paikkakunta: Helsinki
55h ja noin 1600 km ajettu eikä oikeastaan mitään vikaa. Kerran on takavalopoltin kärähtänyt ja ensihuollossa piti säätää vaihdekepin liikkeet, että sai vaihteet päälle kunnolla. Sen jälkeen pelkkää ajoa. Paitsi että nyt on pajalla, kun pyöräytin sen levyjarrulukon jarrupalojen väliin.
Tai voihan pelissä olla jo paljonkin vikoja. En vain niitä tällaisena tavallisena tumpelona osaa edes epäillä. Senkun ajelen ja siten viedään pajalle, kun jättää tien päälle
Tai voihan pelissä olla jo paljonkin vikoja. En vain niitä tällaisena tavallisena tumpelona osaa edes epäillä. Senkun ajelen ja siten viedään pajalle, kun jättää tien päälle
Viljami
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 16:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
400 irtosi pakoputken suojapellinkiinnikkeet heti alkuun, mutta tein uudet kiinnikkeet ja laitoin runkoon kiinni. Ei ole sen jälkeen temppuillut. Ulina homma on vielä ratkaisematta, mutta täytyy huomenna vierailla tuolla hovikorjaajan luona, jos asiaan olisi tullut valaistusta. Sitten nuo takapuskurin ala-aisat rutussa alapuolelta, kun ei sovi kärry kääntymään aisaltaan, jos ajaa ylämäkeen. Muuten ei suurenpaa. Kuitenkin takana jo reilu 8000 km ja 150 h . Ai niin takuuseen tuo mittari vaihdettiin 1250 km oli lasi jostain kumman syystä halennut ja sitten mennyt vettä sisään.
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
Poke kertoi muistaakseni joskus että kannattaa tarkistaa imupuolen klemmarit, on meksikaanit unohtaneet kiristellä niitä...
Kun löydät vuotokohdan niin laita ihmeessä infoa tänne.
Jaa että nelisatkussa on toimiva visko, pitä vissiin lähteä kiisselikauppaan ja alkaa kokeilemaan yritys/erehdys metodilla jos saisi lukon herkemmäksi. Viime yönä oltiin kaverin kanssa ajamassa ja kyllä taas kiroiltiin ja suureen ääneen tota ihme keksintöä. On se melko naurettavaa että kerran joutui ottamaan vinssin narun suoraksi että pääsin kivikosta pois, samassa paikassa kolisteltiin huonommalla rengastuksella olevalla KQ:n kanssa ilman minkäänlaisia etenemisongelmia
Kun löydät vuotokohdan niin laita ihmeessä infoa tänne.
Jaa että nelisatkussa on toimiva visko, pitä vissiin lähteä kiisselikauppaan ja alkaa kokeilemaan yritys/erehdys metodilla jos saisi lukon herkemmäksi. Viime yönä oltiin kaverin kanssa ajamassa ja kyllä taas kiroiltiin ja suureen ääneen tota ihme keksintöä. On se melko naurettavaa että kerran joutui ottamaan vinssin narun suoraksi että pääsin kivikosta pois, samassa paikassa kolisteltiin huonommalla rengastuksella olevalla KQ:n kanssa ilman minkäänlaisia etenemisongelmia
Kylätason mönkijäkuski