Epäilen ruiskun seonneen koska heppu keltä kamppeen hain ei osannu sitä käyttää. Virrat päällä lutkutti kaasua, ku jossain vanhassa harrikassa

Eli vissii tarvis ruisku nollata, mutta kuinka se tehdään ds 450 vm. 09 tai 10.
Kotkassa otettiin piuhat irti hetkeks ja sit annettiin käydä tyhjää 7minuuttia ja sit sammutettiin koskematta kaasuun, niin sillä se haki asetukset kohdalleen.
Takuu on kyllä myös voimassa, mut en viitsis vielä viedä takuu syyniin sitä.
Lisäks vehje sammuu ihan halvatun helposti lähdössä ja sen jälkeen stumppaa turhan helposti uusinta lähdössä. (Eikä viittis aina lähtee keula pystyssä) Mun mielestä kytkinkin päästää pikku parkaisun sen stumppauksen jälkeen uusinta lähdössä. Pakko lähtee vauhdilla paikaltaan ja kytkin varmaan rakastaa sellaista.
Hiljaa ku ajoin metsässä, niin sammu 5 kertaa sadalla metrillä

Enkä oo mikään amatööri!
Niin ja sitten vielä tuli mieleen, että kiljuuko kaikissa TL versioissa takajarru hulluna? Samanlainen hökötys on kuin vanhoissa pollen predatoreissa.
Onko merkki liikkeet kuinka tarkkoja nois takuu jutuissa, kun on putket ja putsarit yms vaihdettu?