Sivu 1/1

CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 11:09
Kirjoittaja kollireijo
Penkitin ihan uuden Outlanderin jossa pitäisi olla moottoriteho 62hv.
Tehoja löytyi vaan 36hv takapyörältä!! Ei tässä nyt ajaessakaan tunnu olevan tehoja, pienellä ja puolikaasulla ei tapahdu mitään ja kaasupohjassa joku onneton "tehopiikki" siellä on. Jos moottoriteho olisi tuolla luvatun huitteilla niin voimansiirtohan tässä sitten on ajalta Paavo Nurmi!
Tavoitteeni kun oli että noin.70hv saisi takapyörältä nokkien ja big bore kittin jälkeen..Turha kommentoida että olisit ostanut isomman koska minulla on syyni tähän.Joku tässä nyt mättää kertokaa mikä??

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 11:16
Kirjoittaja juu800
Sisäänajo softa vielä päällä?

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 11:58
Kirjoittaja jiiipee
Tällä foorumilla on niin monta kana-ukkoa että luulisi jonkun tietävän, että jos olis joku sisäänajoon liittyvä ohjelma päällä. Mutta laita tietoa jatkossa että tuliko muutoksia sisäänajon jälkeen. Kyllähän tuolta pitäisi enemmän irrota.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 12:06
Kirjoittaja jukka81
Uteliaisuuttani on pakko kysyä minkäs kuutioinen big bore kitti laitteessa on kun tuollaisia takapyörätehoja tavoitellaan :?: Liki sata heppaa pitäisi varmaankin moottoritehon olla jotta takapyörille asti kulkeutuisi 70 kaakkia näissä kuminauhavetoisissa. :roll: Vaimitenhänsenytolikaan.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 12:10
Kirjoittaja Cana2013
Mulla oli kanssa tahmeutta lähteä paikoiltaan. Ja nopeus rajoitettu 70 km/h. Syyksi selvisi että molemmat avaimet oli rajoitettuja. Avaimien uudelleen koodaus herätti koneen henkiin. Mäkin luulin että olisi joku sisäänajo-ohjelma, mutta ei kuulemma ole.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 12:21
Kirjoittaja Skifo-79
Milläs alueella kierrokset olivat penkityksessä. Luulisin et tuo takäpyörä teho on ihan jees. Variaattorin häviö taitaa pyöriä siellä 30% huitteilla. Kyllähän nuo koneet on yleensä käytön myötä vetristyny. mittaappa joskus 30 tunnin jälkeen uuvestaan. Sit tilailemaan Ameeriikasta kytkintä ja varsua kun ei noista bigporeista muuten oikeen hyötyä taija olla.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 06 Maalis 2013 15:25
Kirjoittaja poke
Noin 46hp pitäisi näyttää takapyöriltä, mutta mikä on penkki missä mitattiin jne.

Eikä todellakaan kannata kasisatasia laitella, jos on BBK mielessä. Kuuspuokki on soppeli aihio siihen touhuun, 70rwhp on ihan maltillinen tavoite ja sopii hyvin kaikenlaiseen hurvitteluun.
Vähintäin Fuel Monster kannattaa sitten laittaa kaveriksi, jos ei Tune Monsteria. Fuel Monster on ehottomasti tätä päivää ja muissa vastaavissa tuotteissa on parasta ennen päiväys mennyt jo toissapäivänä jos ei aiemminkin.
Ajele rauhassa hetki sisään, kyllä se siitä.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 07 Maalis 2013 15:40
Kirjoittaja kollireijo
Eli vielä ei ole mitään kittejä..Mutta sen 970cc tai jotain olin ajatellut laittaa plus gen2 nokat ja tosiaan säädin..MR rpm laittoi että 75-78RWHP olis noilla.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 07 Maalis 2013 17:15
Kirjoittaja poke
Kysäseppä yves@get-torqed.com mitä kustantaa 940cc. Niillä tulee pakettiin mukaan nokka-akselit, jotka voidaan valita käyttäjän mukaan sopiviksi. Ne ovat pääsääntöisesti drop-in tavaraa, eikä näin ollen tarvi nokkatunnelin työstöä ja ohjuretten laskua, tarvittaessa löytyy nostoa ja lihavuutta.
Lisäksi sylinterit on billettejä, vesitilavuutta on enemmän ja lämpöongelmia vähemmän, eikä tarvi maksaa panttia tai lähetellä vanhoja sylintereitä.

Tuo 975cc menee yleisen mielipiteen mukaan hiukan ylikokoon, sylinterinseinämät ovat jo ohuenläntiä eivätkä sido lämpöä tarpeeksi, lue lämpöongelmia. Tämä on tietysti vain kuultua.
Samasta syystä otin itse 1133cc:n enkä 1180.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 08 Maalis 2013 11:29
Kirjoittaja kollireijo
Kiitos Poke..Olen lukenut lämpöongelmista itsekkin.
Jostain kun olisi tosiaan yksinkertaista tilata kaikki mitä tarvitsen niin olisi helppo.
Mulla on muuten ylimääräsenä commander 3 ja vance hines slipari jotka ollu 800 outlanderissa.

Jos sopiva paketti löytyy niin otan myös tarjouksia vastaan koko paketin asennuksesta:)ns.iltahommina
Itellä olisi tilat mutta huonot työkalut ja epävarmuus.lue.(laiskuus)
Meneeköhan G2 runkoon ilman motin irrottamista?
Tuon jälkeen vien taas Teamlaineelle penkkiin.

Re: CAN AM Outlander 650 (2013) Tehot kateissa

Lähetetty: 08 Maalis 2013 17:26
Kirjoittaja poke
Heleposti mennee, nou proplemos. Yves ja Kevin tekevät pislettiä mielellään kanssasi ja palvelu on hyvää.
Sieltä saat aivan kaikki mitä tarvitset, rasinki-imusarjaa, putkistoa, mitä mieleen juolahtaa.
Nettisivut niillä on edelleen vaiheessa, näköjään kiireisiä manneksia, mutta naamakirja niillä on.
http://www.facebook.com/pages/Get-Torqe ... 5133473855