CVTech
-
- 2WD
- Viestit: 43
- Liittynyt: 12 Elo 2013 21:28
CVTech
joo eli hommasin tollasen 800 outtiin ja nyt pidemmän koeajon jälkeen en kyllä huomannut juurikaan eroa onko jollaki kokemuksia tai kuulopuheita miten sais säätöihin ? apu olis yhtä mahtavaa ku keuliminen mönkijällä
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 17:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: CVTech
Tämä nyt varsinaisesti auta, mutta olisko säädöistä kiinni..? Meinaan näyttäis tuo cvtech kytkin kivasti toimivan.... vakio vs. cvtech ... http://www.youtube.com/watch?v=Vu0l2l6_7H0
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
1. Mitkä on tällä hetkellä tartunta kierrokset (ottaa kytkin kiinni)
2. Mitkä on WOT kierrokset ( kaasu pohjassa kiihdytys, mihin kierrokset nousee ja mihin laskee alun jälkeen. Kiihdytyksen koko kierros käyttäytyminen) pikkupuolelle kun säätää niin ei turhaan ylikierrä.
Ne kun saat selville, niin on helpompi miettiä säätöjä. Säätö sinänsä on helppoa.
Tietysti olisi hyvä tietää, mitä koneelta haetaan, kiinnostaako päästä hiljaa vai onko haluja lähteä aina keulien. Onko ajo suomöngintää vai tieräppäilyä?
2. Mitkä on WOT kierrokset ( kaasu pohjassa kiihdytys, mihin kierrokset nousee ja mihin laskee alun jälkeen. Kiihdytyksen koko kierros käyttäytyminen) pikkupuolelle kun säätää niin ei turhaan ylikierrä.
Ne kun saat selville, niin on helpompi miettiä säätöjä. Säätö sinänsä on helppoa.
Tietysti olisi hyvä tietää, mitä koneelta haetaan, kiinnostaako päästä hiljaa vai onko haluja lähteä aina keulien. Onko ajo suomöngintää vai tieräppäilyä?
-
- 2WD
- Viestit: 43
- Liittynyt: 12 Elo 2013 21:28
Re: CVTech
täytyy selvittää noi kierros alueet ku saa pelin jälleen kasaan mutta ajoni on suunnilleen niin että 30% suolla 30% mettässä 30% vedessä ja 10% tiellä ja sitä haetaan että lähtis tosin ku telekkä pöntöstä eli räjähtävästi
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Testaa laite kun saat sen taas ajoon ja otat muutaman täyskiihdytyksen paikalta lähtien ja seuraat kierroksia (JA TIETÄ!!!)
Helpoin testailla sänkipellolla jossa edes jonkin verran pitoa, nelivedolla ja ilman. Ja testitulokset paperille ylös.
Sitten on tietoa miten lähteä säätämään.
Helpoin testailla sänkipellolla jossa edes jonkin verran pitoa, nelivedolla ja ilman. Ja testitulokset paperille ylös.
Sitten on tietoa miten lähteä säätämään.
-
- 2WD
- Viestit: 43
- Liittynyt: 12 Elo 2013 21:28
Re: CVTech
no joo nyt sain kytkimen pelaamaan niinku halusin pientä säätöä vain ja avot.. ens viikolla vielä vaihdetaa siihe uus ecu niin sitte pitäis saada kaikki tehot irti koneesta kattoo sitte viäläkö pitää säätää. ainut miinus oli että vahteitten siirto rupes takkuamaan mutta poke lupas ystävällisesti lähettää avun siihen pulmaan niin eikö seki sitte siitä
Re: CVTech
Onko vaihteen takkuamiseen jo löytynyt ratkaisu. ?
-
- 2WD
- Viestit: 43
- Liittynyt: 12 Elo 2013 21:28
Re: CVTech
joo poke lähetti mulle sellaisen muovi prikan kakkosen lautasten väliin niin autto tosi paljon asiaa
Re: CVTech
Onko minkä paksuinen prikka.? pitäis tehdä itellekkin.
Uudella remmellä kolahtaa aika napakasti, ja kuluneella remmellä ei jaksa pyörittää takavaria. (Nämä oireet siis tyhjäkäytikierroksilla)
Uudella remmellä kolahtaa aika napakasti, ja kuluneella remmellä ei jaksa pyörittää takavaria. (Nämä oireet siis tyhjäkäytikierroksilla)
Re: CVTech
Kannattaa pyöräyttää usiampaa paksuutta ja kokkeilla mikä on paras, 2-5mm tuo 5mm voi mennä jo isoksi.
Tuo jonka lähetin kallepollelle taisi olla 4mm. Ei kannata laittaa paksumpaa kuin tarvii ettei mene överiksi.
Tuo jonka lähetin kallepollelle taisi olla 4mm. Ei kannata laittaa paksumpaa kuin tarvii ettei mene överiksi.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: CVTech
Auttaakos toi kun remmi kulahtaa kapeammaksi, vai pitääkö prikkaa vaihtaa kapeammaksi välillä kun remmi kuluu.?
Nyt on menty kuluneella remmellä ja jos ei vaihde loksahda paikallaan päälle, täytyy vähän nostaa kierroksia että alkaa takavari pyörimään ja saa pykälän päälle.
Tässä video uudella remmillä. http://www.youtube.com/watch?v=uvpAZAtncOg
Nyt on menty kuluneella remmellä ja jos ei vaihde loksahda paikallaan päälle, täytyy vähän nostaa kierroksia että alkaa takavari pyörimään ja saa pykälän päälle.
Tässä video uudella remmillä. http://www.youtube.com/watch?v=uvpAZAtncOg
Re: CVTech
Näin se varmaan mennee. Oottako kokkeilleet vielä tuota maverickin remmiä?
Luulisin että olisi hyvä myös teijän extreme-touhuissa, pito on ainakin eri luokkaa kuin normiremelissä. Tiiä sitten kestopuolesta, ei ole tullut kuin tiellä ja pellolla annettua pikkusen happia.
Luulisin että olisi hyvä myös teijän extreme-touhuissa, pito on ainakin eri luokkaa kuin normiremelissä. Tiiä sitten kestopuolesta, ei ole tullut kuin tiellä ja pellolla annettua pikkusen happia.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: CVTech
Maverickin remmiä en ole testannut, mutta tuntuu kestävän toi orkkis remmikin paremmin cvtechin kytkimellä. Viime kesänä vaihdoin uuden raajärvelle, ja sama remmi on kiinni edelleen. seuraavaksi ostan kyllä tuon Maverickin remelin, sitte sen tietää onko hyvä.
-
- 2WD
- Viestit: 43
- Liittynyt: 12 Elo 2013 21:28
Re: CVTech
joo se oli 4mm se prikka.. vaikuttaa vaan moottori jarrutukseen sillä lailla ettei se pidä ihan niin hyvin.. mä koitan ottaa jossai vaiheessa sen pois ku oli kans uus remmi jos se olis ees vähä venähtäny ja jos se ei auta niin sitte ykkönen halki ja vaihdan sen yks suunta laakerin parempaan jos se sitte vaikuttais
Re: CVTech
Lyheneekö välitys näiden cvtech kytkinten kanssa. Apuja tarttesin nyt nimenomaa hitaaseen ryömittämiseen. Tällähetkellä paikallaan daltonin kytkinsarja. Dalton tuntuu toimivan muuten hyvin, mutta nimenomaa ryömittäminen ei oikein tunnu onnistuvan.
Yamaha Grizzly 700 WTHC T3 2015