CVTech

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

Vari purettu. Jousessa luku 0951-1017 eli 200/1600. Painot on 2006 eli niist ei tietoa. Haluisin räväkkää lähtöä ehkä vähän sitä hiipimistä ja että hihna ei huuda kokoajan
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

2006 on 16g:n. Se että ei päästä 16g painoilla ja 200:lla jousella, sinne ihanne kierroksille 7400-7500 rpm, kuulostaa hämärältä.
650xmr 62hp, meni tuolla setupilla heti rajoittajalle, eli piti lisätä painoa siihen 18g.
Paljonko laitteella on ajettu?
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

Oisko kilsoja joku 7500 ja tunteja tosi karkeesti 300. Ei se häiritse niin paljoa et ei ota kiekkaa, vaa ehkä se et se remmi vinkuu ja luonnollisesti kuluu tosi nopsaa. Ja kulkee mulle iha suht riittävästi >100km/h
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

No mut jos se ei pääse optimaaliselle alueelle niin silloin kaikki valjastettavissa oleva voima ei välity tiehen. Hihna voi vinkua senkin takia jos se on vanha tai jo ennestää kulunut.
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

No se hihna on edelleenkin ostettu ja asennettu samaan aikaan cvtechin kanssa
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Joo o mutta oletko ajatellut sitä että se on voinu seisoa vaikka kuinka kauan siellä kaupan hyllyllä. Ei olis ensimmäinen kerta ku niin käy. Meet pyytää uuden hihnan takuuseen.
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

Olisko tässä nyt sellainen tilanne, että se kakkosvariaattorin jousi on jo sen verran vetelöitynyt, että vaihtaa välitystä liian herkästi suuremmalle ja ei päästä kierroksia sinne toivotulla alueelle. Itse lähtisin nyt kyllä vaihtamaan ensinnä sitä uuteen, ehkä jopa alkuperäistä hieman jäykempään. Itsellä ei tietoa, mistä niitä saa, mutta eiköhän foorumilla joku ole sellaisiakin vaihdellut.
Kytkimestä on sen verran jo koykänen setuppi,että lähtisin "vikaa" haeskelemaan muualta. Kytkin ja variaattori toimii parhaiten optimikierroksilla ja siihen kuuluu pyrkiä.
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

Mönkijävarikolta sellanen takajousi tuilattu. Ja pykälää jäykempi ku orkkis. Samalla tilasin 300/1600 jousen cvtechiin. Painoja täytyy tilailka ku taas tulee rahaa. Ookko smf-racing kytköksissä edellämainittuun puljuun :shock: =D> Ku niin samat asiat tulee sieltäkin suunnalta ku sulta.
Viimeksi muokannut cotcot, 17 Maalis 2016 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus poistettu. Säännöt luettu?
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

En tietääkseni, olenko kerran verkkokaupasta tilannut jotain puslia. Ostin kytkimen suoraan maahantuojalta, ennen kuin tulivat myyntiin mönkijävarikolle.
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

Ne varmaa sit kopioi täältä ehdotukset. Mut anys wäy, uus kakkosen pykälää jäykempi kieppi tilattu. Muös cvtechiin se jäykempi...
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Kurtti
3WD
Viestit: 88
Liittynyt: 29 Huhti 2015 12:16
Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Kurtti »

Joko smf-racing on viissatkun voimalinjaa rukannu? Sais varsinki telakäytössä olla räväkkyyttä lisää eikä se kesälläkään olis pahitteeksi 28" Zilloilla. Ja miten ne täyskaasuvedot otetaan t3:lla ku nopeuden-rajotin puuttuu peliin? Joutuuko testejä varten käyttämään healerin paikoillaan?
smf-racing
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
Paikkakunta: E-P

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja smf-racing »

Saminki, vaihda seuraavaksi pelkästään variaattoriin se jousi ja teet taas testit uudestaan. Sitten näet mihin suuntaan pitää oikeasti säätää.

Kurtti, en ole vielä koittanut. Katsoo nyt jos kesällä tulee inspiraatiota alkaa testaileen. Voi olla mielenkiintoinen jumppa, johtuen extralyhyestä L-vaihteesta. H-vaihdetta ei varmaankaan saa yhtä ärhäkäksi kuin vanhemmissa, johtuen vaihteiden suuremmasta välityserosta. Toisaalta kiinnostaa miten hitaaksi laitteen saa cvtech + STM yhdistelmällä.

Eiköhän testeissä joudu sellaista käyttämään.
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

Joo, nii mää aattelinkii et sen kakkosen fixailee ekaks
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
LeeLoo
3WD
Viestit: 85
Liittynyt: 01 Marras 2013 14:37
Mönkijä:: 800 xmr
Paikkakunta: Espoo

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja LeeLoo »

ite tappelin aika paljo noil säädöillä 800 xmrrsa... kun se jousi vähän löysty alku kireydestä ni musta ihan orkkis asetukset oli parhaat jos ny ei haluu et se nappaa helveti ylhäältä ettei haluu yhtää ryömittää... eli lopulta musta oli paras orkkis asetus cvtechiin ja takavariin epin punanenjousi ja highlifterin 3gx hihna ni kyllä nappaa ja pysty ryömimään ja toi punanen juosi kivasti piti pientä vaihetta päällä ja suossa jos meinas hyytyy ni se kivasti lyö niiku pienempää... ainut miinus että toi punanen jousi pitää sen hihna kireellä ja toi hihna pitää ni alamäissä moottori jarrutus aiva liian kova....
camami
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 16 Huhti 2016 08:17

Re: CVTech

Viesti Kirjoittaja camami »

570 kokeilin 650 cvtechiä. isolla puolella kaasupohjaan kiihytyksessä kierrokset käy 7100 josta tippuu 6800 siitä lähtee pikkuhiljaa nousemaan vauhtia oli noin 100km/h niin kierrokset oli 7400rpm ei oikeen päästä isolla puolella sinne rähinä aluelle

pikkupuolella kun linttaa kaasun pohjaan niin loppuu pidot tai keula loikkaa pystyyn mutta sen verran sain kuitenkin selvää että kierrokset pysyy aikansa siinä 7200rpm seutuvilla kun vauhtia lähellä 45km/h alakaa paukuttaan rajoittimelle

testit tehty kuivalla asfaltilla 4 veto päällä

pitäskö pienentää painoa vaiko kokeilla jäykempää 2varin jousta? vaiko antaa olla
Honda rincon 680
Vastaa Viestiin