570 pro ensikokemuksia
-
- Noppeli
- Viestit: 20
- Liittynyt: 08 Touko 2015 11:00
- Mönkijä:: Can am outlander 500 -13
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: 570 pro ensikokemuksia
Nyt pääsi testaamaan 570:stä kun vaihdoin -13 500 --> käytettyyn -15 maxpro 570.
Viiden tunnin ajamisen jälkeen laite tuntuu todella hyvältä. Lyhyt L kruunaa kaiken.
Tosin se mistä täälläkin on valiteltu on se L vaihteelta pois saaminen varsinkin jos on juntturassa. Hetihän tuo piti kokeilla ja ajoin kannon päälle keulan ja tovin piti tanssia että sain pakin päälle, muualla vaihtaminen sujuu hyvin.
Lumilevyn kanssa tämä saattaa nostaa hien pintaan
Lumilevyn ostaminen olisikin seuraavaksi tiedossa (yläkiinnitys + pikalukko), ja vanha myytävä (alakiinnitys + sokat)
Viiden tunnin ajamisen jälkeen laite tuntuu todella hyvältä. Lyhyt L kruunaa kaiken.
Tosin se mistä täälläkin on valiteltu on se L vaihteelta pois saaminen varsinkin jos on juntturassa. Hetihän tuo piti kokeilla ja ajoin kannon päälle keulan ja tovin piti tanssia että sain pakin päälle, muualla vaihtaminen sujuu hyvin.
Lumilevyn kanssa tämä saattaa nostaa hien pintaan
Lumilevyn ostaminen olisikin seuraavaksi tiedossa (yläkiinnitys + pikalukko), ja vanha myytävä (alakiinnitys + sokat)
Re: 570 pro ensikokemuksia
Pari viikkoa ollu kyseinen kampe omistuksessa. Uutena ostin kahvanlämppäreillä, pohjapanssarilla ja lumilevypaketilla.
Hyvän oloinen kampe. Ainut tosiaan tuo vaihteiden jäykkyys josta voi antaa vähän miinusta. Lumitöissä aiheuttaa hieman ongelmia, tosin tuntuu että koko ajan helpottuu.
Polttoainetta tuntuu syövän aika paljon. Edellinen mönkijä oli jammu 450 kaasarilla niin tämähän vetää keittoa tuplasti enemmän
Hyvän oloinen kampe. Ainut tosiaan tuo vaihteiden jäykkyys josta voi antaa vähän miinusta. Lumitöissä aiheuttaa hieman ongelmia, tosin tuntuu että koko ajan helpottuu.
Polttoainetta tuntuu syövän aika paljon. Edellinen mönkijä oli jammu 450 kaasarilla niin tämähän vetää keittoa tuplasti enemmän
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10873
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: 570 pro ensikokemuksia
570:ssä on aikalailla enempi puhtia kuin 450 kaasarijammussa, joten soppakin maistuu. Jos veto jää päälle, eli ajaa esim. penkkaa vasten lumilevyllä, niin silloin vaihteistossa on "vetopäällä" ja vaihtaminen hankalaa. Tämän oppii ajamalla, kun vähän hollää kaasua ennen penkkaa ja nostaa lumilevyä ylös.
Onko Canam-kuskeilla kokemusta variaattorin vapaalaakerin parantamisesta, eli auttaako ongelmaan?
Onko Canam-kuskeilla kokemusta variaattorin vapaalaakerin parantamisesta, eli auttaako ongelmaan?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: 570 pro ensikokemuksia
Eilen hain omani, ja ohan se mahtava laite. Onks muilla ohjaustehostinmallin omistajilla ollut stonga vinossa? Mulla on, ja kello oli jo sen verran paljon, etten enää liikkeeseen vienyt, mut tänään aattelin soitella, et koskas suosirtustuu. Eli niinkuin ois aurauskulmien säädöissä jäänyt rattivinoon. Kyllähän tolla ajelee, mut kylhää se suoraksi pittää saada
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
Re: 570 pro ensikokemuksia
Kokemusta on. Auttaa onkelmaan. Ainoa miinus on kakkos varin kolahtelu liikkeelle lähtiessä,johtuu siitä ku ykssuunta laakeri pyörii heleposti nii ei vejätä remmiä.Roosa999 kirjoitti:Onko Canam-kuskeilla kokemusta variaattorin vapaalaakerin parantamisesta?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10873
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: 570 pro ensikokemuksia
Taitaa olla niin, että on aika kosmeettinen murhe. Tuskin rikkoo mitään?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: 570 pro ensikokemuksia
Mite käyne ajansaatossa ku kakkosvarissa teräs ja alumiini hakkaa vastakkain. Siellä ku ei oo minkäänlaista liukunastaa niinku on kelekkojen variaattoreissa.
-
- Noppeli
- Viestit: 20
- Liittynyt: 08 Touko 2015 11:00
- Mönkijä:: Can am outlander 500 -13
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: 570 pro ensikokemuksia
Eipä tuo kankeus niin haittaa kun tietää miten toimia. Lumilevynkin sain paikalleen ja testit suoritettu.
Penkkaa vasten kun puskettaa, niin riittää että ratista hivenen nykäisee että mökkäri liikahtaa sen pari senttiä taakseppäin niin johan vaihteen saa vaihdettua (Tai sitten ennen penkkaa löysää kaasun ja ennen ku pysähtyy niin alkaa jo vaihtamaan, mutta tällä tyylillä lunta ei saa puskettua syvälle penkkaan).
Voimaa kyllä tässä 570 tuntuu olevan paljonkin enemmän mitä 500:ssa. Parin kilometrin mökkitietäkin auraillessa ei ongelmaa.
Niin ja tosin variaattoriäänetkin on erinlaiset mitä -13 mallissa. Vinkuu kuten olisi Turbo
Penkkaa vasten kun puskettaa, niin riittää että ratista hivenen nykäisee että mökkäri liikahtaa sen pari senttiä taakseppäin niin johan vaihteen saa vaihdettua (Tai sitten ennen penkkaa löysää kaasun ja ennen ku pysähtyy niin alkaa jo vaihtamaan, mutta tällä tyylillä lunta ei saa puskettua syvälle penkkaan).
Voimaa kyllä tässä 570 tuntuu olevan paljonkin enemmän mitä 500:ssa. Parin kilometrin mökkitietäkin auraillessa ei ongelmaa.
Niin ja tosin variaattoriäänetkin on erinlaiset mitä -13 mallissa. Vinkuu kuten olisi Turbo
-
- Noppeli
- Viestit: 14
- Liittynyt: 16 Joulu 2008 18:39
- Mönkijä:: Can-Am 570 Max Pro T3
- Paikkakunta: LAPINLAHTI
Re: 570 pro ensikokemuksia
Tuli tänään tilattu 570 Pro Max T3. Mukaan tuli valittua mm.
- Pohjapanssari
- Lämppärit
- Deluxe tuulilasi
- 150 leveä puskulevy, pikarunkoineen
- Apache 360 telasarja
Jospa ei tullut iskettyä käsiään ***kaan? Seuraavana olis etsinnässä hyvästi kippaava yleiskärry jolla vois ajella rankojakin. Terrain Pro:han se olis hyvä, mutta harrastuskäyttöön ehkä vähän hintava. Jostakin jos käytettynä löytäs
Työvalot olis tarkoitus kans laittaa, onko vinkkejä ja kuvia asennuksisa, miten saisi nätisti asennettua?
- Pohjapanssari
- Lämppärit
- Deluxe tuulilasi
- 150 leveä puskulevy, pikarunkoineen
- Apache 360 telasarja
Jospa ei tullut iskettyä käsiään ***kaan? Seuraavana olis etsinnässä hyvästi kippaava yleiskärry jolla vois ajella rankojakin. Terrain Pro:han se olis hyvä, mutta harrastuskäyttöön ehkä vähän hintava. Jostakin jos käytettynä löytäs
Työvalot olis tarkoitus kans laittaa, onko vinkkejä ja kuvia asennuksisa, miten saisi nätisti asennettua?
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: 570 pro ensikokemuksia
http://www.x1r.fi/tuotteet2Holylake kirjoitti:Eipä tuo kankeus niin haittaa kun tietää miten toimia.
Tuossa aine vaihteiden takkuiluun.
-
- 6WD
- Viestit: 636
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 22:14
- Paikkakunta: koillismaa
Re: 570 pro ensikokemuksia
tuosta lisäaineesta jo aikaisemmin keskusteltu,ei vaikutusta.mutta saa silti kokeilla.ei ole tarvinnut itellä nylkytellä lumipenkkaa vasten,kepistä tekee terävän nykäyksen,aina on lähtenyt vaihe päältä.jos vetää vain kepistä vaihe ei lähe päältä noin vain
ja höh tietenkin se on honda
Re: 570 pro ensikokemuksia
Missäs kohin porukka on teetättäny ensi huollon? 25 vai 50h?
Re: 570 pro ensikokemuksia
Mää käytin 25h. Näin alkuun. Seuraavan käytän luultavasti 100h
Muistaakseni menevät raskasajo 25h ja 50
Tai lepposampi ajo 50h ja 100h
Oma ajo melko kevyttä on ollut niin käytin silti 25h niin tulee uudet öljyt jos sielä sattuu putua olemaan vielä.
Muistaakseni menevät raskasajo 25h ja 50
Tai lepposampi ajo 50h ja 100h
Oma ajo melko kevyttä on ollut niin käytin silti 25h niin tulee uudet öljyt jos sielä sattuu putua olemaan vielä.
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: 570 pro ensikokemuksia
Täälläpä on kokemusta ja toimii. Ei ole tarvetta kokeilla olen jo kokeillut ja aina ajossa ollessani edelleen kokeilen älkää muut vaivautuko.tiennäyttäjä kirjoitti:tuosta lisäaineesta jo aikaisemmin keskusteltu,ei vaikutusta.mutta saa silti kokeilla.
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: 570 pro ensikokemuksia
Ensireaktio oli minulla kun laitoin X-1R:n kanasen vaihderasiaan oli etteipä tainnut tehota ollenkaan. mutta käytön myötä aine on toiminut niin kuin tuoteselostuksessa luvataan. Talvella jos aineen laittaa ei ehkä pienellä kivijalan kierteyllä saada tarpeeksi lämpöä jonka aine vaatii kiinnityäkseen metallipinnoille. Jatkossa kyllä toimii olkoon kylämä tai kuuma.
Miten X-1R toimii?
X-1R muuttaa rautasekoitteisten metallien molekyylipainoa metallien pinnalla. Voiteluaine tekee metallipinnasta tiheämmän ja näin metallipinta tulee kovemmaksi ja tasaisemmaksi. X-1R sisältää ainesosia, jotka aiheuttavat molekyylien uudelleenasettumisen metallipinnalla. Tämän ansiosta X-1R toimii toisin kuin useimmat muut voiteluaineet, joiden toiminta normaalisti perustuu hydrodynamiikkaan.
Kun metallipinta on käsitelty X-1R- voiteluaineella, sen kovuus lisääntyy merkittävästi. Laakeripinnalla, jonka kovuus voi olla Rc-35 (Rockwellin C-kovuuskäyrällä), tapahtuu X-1R:n vaikutuksesta koveneminen aina Rc-35 - Rc-72 asti. Kovettunut pinta on kuitenkin ohut vallitsevan liikkeen, kuumuuden ja paineen ansiosta. Mitä enemmän metallipinnoilla on kuumuutta ja painetta, sitä paremmin X-1R kiinnittyy! Lue lisää X-1R-tuotteista.
Miten X-1R toimii?
X-1R muuttaa rautasekoitteisten metallien molekyylipainoa metallien pinnalla. Voiteluaine tekee metallipinnasta tiheämmän ja näin metallipinta tulee kovemmaksi ja tasaisemmaksi. X-1R sisältää ainesosia, jotka aiheuttavat molekyylien uudelleenasettumisen metallipinnalla. Tämän ansiosta X-1R toimii toisin kuin useimmat muut voiteluaineet, joiden toiminta normaalisti perustuu hydrodynamiikkaan.
Kun metallipinta on käsitelty X-1R- voiteluaineella, sen kovuus lisääntyy merkittävästi. Laakeripinnalla, jonka kovuus voi olla Rc-35 (Rockwellin C-kovuuskäyrällä), tapahtuu X-1R:n vaikutuksesta koveneminen aina Rc-35 - Rc-72 asti. Kovettunut pinta on kuitenkin ohut vallitsevan liikkeen, kuumuuden ja paineen ansiosta. Mitä enemmän metallipinnoilla on kuumuutta ja painetta, sitä paremmin X-1R kiinnittyy! Lue lisää X-1R-tuotteista.
Viimeksi muokannut tikale, 22 Helmi 2017 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.