Uskallanko ostaa canamin, 650 x MR
Lähetetty: 30 Tammi 2016 20:04
No empä ois tähänkäään uskonu ajautuvani, ei oo koskaan ollu mielessä ostaa kanaa..
Mutta kelkkahommat täällä etelässä kussu niin monena vuonna että harmittaa seisottaa 12. mallin cattia tallissa ja raastaa kerran talvella leville.
Kyselinkin vähän vaihtotarjouksia, ja tuollanen yli vuotinen x MR canami, vm.13 uusi kone ois joutilaana aika sopivalla välirahalla, 1000€.
Välirahat jammuihin ja hondiin ja polarikseen on ollu 3000-4000€ eli hinku on kova päästä tuosta vanhentuneesta kanasta eroon.
Kysynkin nyt, onko joku erikoinen syy miksi ei tuota vanhentunutta mallia kannata ostaa, onko esim. 14,15 malliset oleellisesti parempia?
Käyttö on mulla kevyehkö möyrimistä, 90% hoidan sen autolla, sitten on polttopuun ajoa, lumenauraus, vähän pihatöitä, haravointia yms kanalan tyhjennystä, käyttö siis aika kevyttä suurimmaksi osaksi ajasta. Mitään upotusleikkejä en aio juuri harrastaa.
Soveltuuko välitys ja korkeat renkaat miten raskaisiin vetohommiiin, rankakärry ?? Vai palaako remmejä kokoajan?
Onko mimmosia kunnollisia auroja saatavilla, V aura joka muuttuisi myös kärkiauraksi olisi hyvä, vai jätänkö jamahan provantage warnin, saako siihen suoraan sovitteet joilla istuu kanamiin?
Neliveto on ilmeisesti päälle pois tyyppinen, edessä joku automaatti lukko, mitä ei millään ohjata? Toimiiko?
Vaihteet, perus kepistä?
Tuo kun on ajamaton laite niin 2v joutuu huollot teetättämään, eli onko kuin kallista hupia noiden huoltaminen? Myös tuo joku lisätakuu +3V olisi kiva, mutta joutuu kaikki huollot teettämään sen aikana?
Warnin vinssi on vakiona, kai? Minkä tehoinen?
Akku se perus onneton 18ah? Tuossa jammussa on penkin alle survottu 45ah auton akku ja sekin menee tyhjäksi kun muutaman talon pihat käy auraamassa ja ränkkäää vinssiä ylös alas. Saako tuonne mihinkäään kunnon kokosta akkua?
Onko tälläsessä millasia tyyppivikoja? Kattelin myös catin 700EFI mutta ainakin etuperissä ollut paljon ongelmaa niissä.
Kyse on tälläsestä pelistä:
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
Mitä tuo xMR tuohon loppuen lopuksi tuo? Verrattuna perus outlanderiin mikä ois halvempi, myös tieliikenteeseen soveltuva ois ok, ei kyllä pakollinen.
Isommat renkaat, kauheet varmaan ajaa muualla kun suolla?? Miten on?
Tuo ylösnostettu jäähdytin?
Korotetut astinlaudat?
Saanko mitään muuta tuolla n.2000€ lisähinnalla? Vai katselenko perus outlanderia?
Tällästä:
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
tai
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
Kiitti paljon jos viititte jeesata tässä...
Mutta kelkkahommat täällä etelässä kussu niin monena vuonna että harmittaa seisottaa 12. mallin cattia tallissa ja raastaa kerran talvella leville.
Kyselinkin vähän vaihtotarjouksia, ja tuollanen yli vuotinen x MR canami, vm.13 uusi kone ois joutilaana aika sopivalla välirahalla, 1000€.
Välirahat jammuihin ja hondiin ja polarikseen on ollu 3000-4000€ eli hinku on kova päästä tuosta vanhentuneesta kanasta eroon.
Kysynkin nyt, onko joku erikoinen syy miksi ei tuota vanhentunutta mallia kannata ostaa, onko esim. 14,15 malliset oleellisesti parempia?
Käyttö on mulla kevyehkö möyrimistä, 90% hoidan sen autolla, sitten on polttopuun ajoa, lumenauraus, vähän pihatöitä, haravointia yms kanalan tyhjennystä, käyttö siis aika kevyttä suurimmaksi osaksi ajasta. Mitään upotusleikkejä en aio juuri harrastaa.
Soveltuuko välitys ja korkeat renkaat miten raskaisiin vetohommiiin, rankakärry ?? Vai palaako remmejä kokoajan?
Onko mimmosia kunnollisia auroja saatavilla, V aura joka muuttuisi myös kärkiauraksi olisi hyvä, vai jätänkö jamahan provantage warnin, saako siihen suoraan sovitteet joilla istuu kanamiin?
Neliveto on ilmeisesti päälle pois tyyppinen, edessä joku automaatti lukko, mitä ei millään ohjata? Toimiiko?
Vaihteet, perus kepistä?
Tuo kun on ajamaton laite niin 2v joutuu huollot teetättämään, eli onko kuin kallista hupia noiden huoltaminen? Myös tuo joku lisätakuu +3V olisi kiva, mutta joutuu kaikki huollot teettämään sen aikana?
Warnin vinssi on vakiona, kai? Minkä tehoinen?
Akku se perus onneton 18ah? Tuossa jammussa on penkin alle survottu 45ah auton akku ja sekin menee tyhjäksi kun muutaman talon pihat käy auraamassa ja ränkkäää vinssiä ylös alas. Saako tuonne mihinkäään kunnon kokosta akkua?
Onko tälläsessä millasia tyyppivikoja? Kattelin myös catin 700EFI mutta ainakin etuperissä ollut paljon ongelmaa niissä.
Kyse on tälläsestä pelistä:
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
Mitä tuo xMR tuohon loppuen lopuksi tuo? Verrattuna perus outlanderiin mikä ois halvempi, myös tieliikenteeseen soveltuva ois ok, ei kyllä pakollinen.
Isommat renkaat, kauheet varmaan ajaa muualla kun suolla?? Miten on?
Tuo ylösnostettu jäähdytin?
Korotetut astinlaudat?
Saanko mitään muuta tuolla n.2000€ lisähinnalla? Vai katselenko perus outlanderia?
Tällästä:
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
tai
http://www.nettimoto.com/can-am/outland ... nkonepiste
Kiitti paljon jos viititte jeesata tässä...