450 pro
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 27 Huhti 2016 20:27
- Mönkijä:: Can Am outlander 450
- Paikkakunta: Sodankylä
Re: 450 pro
Kaasukahvan rajoitin??
Näissähän on tuo nopeus rajoitettu sillee että joudut uuden avaimen koodauttaan jollaki joka sen suostuu tekemään kaikki brp liikkeet ei tähän ala aivan ymmärrettävästä syystä koska jos käy vahinko ja telot ittes tai pahemmassa tapauksessa ittes lisäksi sivullisia ja mönkijä ns. Viritetty ja selviää että brp myyjä on tämän performance avaimen sulle tehny nii tällöin liikekkin on kusessa , ei minusta vaikuta takuuseen mutta virkavallan kans tullee ongelmia jos kiini jäät.. Joo eka huolto 50h kohalla sen jälkeen 100h välein eli 50h eka 150h seuraava jne.. Jos oikein rajussa käytössä nii puolita huoltoväli
Näissähän on tuo nopeus rajoitettu sillee että joudut uuden avaimen koodauttaan jollaki joka sen suostuu tekemään kaikki brp liikkeet ei tähän ala aivan ymmärrettävästä syystä koska jos käy vahinko ja telot ittes tai pahemmassa tapauksessa ittes lisäksi sivullisia ja mönkijä ns. Viritetty ja selviää että brp myyjä on tämän performance avaimen sulle tehny nii tällöin liikekkin on kusessa , ei minusta vaikuta takuuseen mutta virkavallan kans tullee ongelmia jos kiini jäät.. Joo eka huolto 50h kohalla sen jälkeen 100h välein eli 50h eka 150h seuraava jne.. Jos oikein rajussa käytössä nii puolita huoltoväli
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: 450 pro
Tuossa oma kyseinen kotkotin http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 67&t=44431 jospa saisi joku ideoita itselleen.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: 450 pro
Minusta tuo 50h oli liian pitkä eka huoltoon. Vaihdoin itse moottoriöljyn ja myös vaihteistoöljyn 11h kohdalla. Ja tarkistin samalla etu- ja takaperäöljyt. Ja hyvä että vaihdoin.. vaihteistoöljy näytti kyllä harmaalle, mistä lie johtunut. Tämän jälkeen voikin sitten ajella hyvillä mielin siihen 50h huoltoon asti.Keppipete kirjoitti:No niin, olen uusi tässä foorumissa.
Mulla eilen saatu uusi malli, ohjaustehotimella. Pitää suorittaa varovainen sisäänajo, huolto kuulemma vasta 50h, voisko ite vaihtaa jo aiemmin?
Myös 570 ja 500 kävi eka huollossa 10h kohdalla.
Myös polariksien kohdalla teetätin eka huollon 10h paikkeilla. Tarkka kun olen noista huolloista..
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Re: 450 pro
2019 malli näyttää olevan 60km/h kulkeva samoin speksein kuin -18 malli. Kuinkahan vanhemman vois saada kulkemaan laillisesti 60km/h?
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: 450 pro
Onko joku laittanut variaattoriin https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3202399043 tämän kaltaisia settejä?
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: 450 pro
Voisiko tuossa 40km/h -> 60km/h asiassa onnistua sama kuin aikaisemmin CF-Moto 450 keskustelussa oli juttua?
Viimeksi muokannut vwaltsu, 24 Tammi 2019 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: 450 pro
Riippuu siitä että onko samalla tyyppihyväksynnällä tehty molemmat mallit, todennäköisesti ei ole mut sen tiedon saa ehkä maahantuojalta.
Re: 450 pro
Käykö nämä levikkeet 450 Pro ?
https://www.brppac.fi/brp-715004250.html
https://www.brppac.fi/brp-715004250.html
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: 450 pro
Ei. Mutta tämä käy maastomönkkäri 715001909 mulla tommonen kävi tallissa astikin, mutta en laittanut paikoilleen kun olisi joutunut sitäkin muokkaamaan. Tehty siis kilvetön jossa erilaiset takavalot.Brp:n mallitunnus G2L siis 450:ssä, ei G2.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- 3WD
- Viestit: 114
- Liittynyt: 06 Elo 2004 20:02
- Paikkakunta: Oulu. Mönkijä:HONDA tee-är-äks 450 foreman
Re: 450 pro
Mulla on joulukuussa 2017 rekisteröity 40 km/h versio, ei tosin pro, vaan punainen. Trafin mukaan paukuttimessa olisi tehoa vain 14,4kw. Onko näissä siis jokin muukin rajoitin kuin elektronisesti rajoitettu nopeus?
Myyjäliikkeen mukaan kaikki 40km/h versiot on pitänyt rekisteröidä 2017 puolella. 2018 on saanut rekisteröityä vain 60 km/h versioksi. Näissä 60 km/hversioissa on siis kalliimmat vakuutukset ja erilaiset korttivaatimukset 15 vuotiaalle.
Myyjäliikkeen mukaan kaikki 40km/h versiot on pitänyt rekisteröidä 2017 puolella. 2018 on saanut rekisteröityä vain 60 km/h versioksi. Näissä 60 km/hversioissa on siis kalliimmat vakuutukset ja erilaiset korttivaatimukset 15 vuotiaalle.
Ylen sankia priha.
Re: 450 pro
Ne trafin tiedot on ihan puppua melkein kaikilla merkeillä. Juontaako jotenkin juurensa tieliikennemönkijöihin, joissa saa olla max. 15kW.
Uudempien rajoittimista en tiedä. 2016 mallissa oli kaasukahvassa rajoitinruuvi ja joillakin kaasuläpän yhteydessä. Ikinä ole tajunnut näitä tehonrajoittimia traktorimönkijöissä, joissa ainoastaan nopeus pitää olla rajoitettu.
Uudempien rajoittimista en tiedä. 2016 mallissa oli kaasukahvassa rajoitinruuvi ja joillakin kaasuläpän yhteydessä. Ikinä ole tajunnut näitä tehonrajoittimia traktorimönkijöissä, joissa ainoastaan nopeus pitää olla rajoitettu.
Re: 450 pro
Ei ole yhdessäkään kolmesta 450 Prosta mitä tuttavapiirissä on ollut minkäänlaista rajoitinta teholle. 2016, 2017, 2018 mallit.
Re: 450 pro
Ilmeisesti täysin ilman mitään logiikkaa niitä on viljelty ko. malleihin. Jostain täältä löytyy se keskustelu, missä ihmeteltiin juurikin tuota kaasuläppärungossa olevaa rajoitinruuvia, kun toisilla on ja toisilla ei.
Re: 450 pro
Niinpä, ja minunkin mönkijän tiedoissa Traficomilla on 14,4kW.
Ihmettelen kuitenkin jos joku ostaisi tällaisen traktorin jossa oikeasti olisi rajoitettu myös tehoa alle 15 kilowatin eli noin puoleen siitä mitä moottorissa on ja huomaa asian vasta siitä että jossain kirjoitellaan aiheesta, varsinkin jos uutena ostaisi. Täytyisi olla koeajolaite liikkeessä samalla lailla rajoitettu jne...nimittäin ero olisi sellainen että taatusti huomaa helpommassakin ajossa.
Ihmettelen kuitenkin jos joku ostaisi tällaisen traktorin jossa oikeasti olisi rajoitettu myös tehoa alle 15 kilowatin eli noin puoleen siitä mitä moottorissa on ja huomaa asian vasta siitä että jossain kirjoitellaan aiheesta, varsinkin jos uutena ostaisi. Täytyisi olla koeajolaite liikkeessä samalla lailla rajoitettu jne...nimittäin ero olisi sellainen että taatusti huomaa helpommassakin ajossa.
Re: 450 pro
Maximum net power of maximum continous rated power as applicable : 12.kW at 5750 min-1.
Maximum net power of maximum continous rated power/mass of the vehicle in running order : 12.5/334=0.037425kW/kg.
Tuollainen texti minun COC dokkarissa, eli vedetty hatusta kilowatit. Vehjashan kiertää 8000 min-1 eli rpm
Maximum net power of maximum continous rated power/mass of the vehicle in running order : 12.5/334=0.037425kW/kg.
Tuollainen texti minun COC dokkarissa, eli vedetty hatusta kilowatit. Vehjashan kiertää 8000 min-1 eli rpm
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"