SPYDER

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
edu
Eduraattori
Viestit: 1134
Liittynyt: 10 Tammi 2007 18:45
Paikkakunta: EU CanAmT3

SPYDER

Viesti Kirjoittaja edu »

Onko Spyder-miehiä kuulolla?
Tuliko Spyder-kuume Suomeen ja menikö se jo ohi?
Paljonko niitä kamppeita on rekisterissä/ajossa?
Tosi harvoin on tullut [kesäkelillä] sellainen kampe vastaan.
Niin joo, miksiköhän kyselen....kesää pukkaa ainakin Etelä-Suomeen jo vauhdilla. 8)
Jaksaisiko joku kertoa; mitä eroa on 2008 vuotisilla RS ja GS-malleilla?
Kiitokset etukäteen!!!
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä

http://velkakello.fi/

"Ne bis in idem"
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 09:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: SPYDER

Viesti Kirjoittaja kokki »

Ite oon nähny Spydereitä "paljonkin" liikenteessä Espoon suunnalla, ehkä se tuo, että RM Heino ei ole kovin kaukana on vaikuttanut asiaan. Tosin ihan kuin viime kesänä olis näkyny vähempi kuin edellisenä. Tiedä sitten mistä johtui. Ja oli kai se spyder-ketjuki jossain jo olemassa!

Yks tuttu.. tai siis tuli tutuksi kun Spyderiä ite himoitsin nin luopui Spyderistaan jo vuosia sitten ja vaihtoi kakspyöräisiin. Ehkä se on vaan välivaihe autoista kakspyöräiseen :)

Mutta kyllä Spyderitki on kehittyny siinä kymmenes vuodessa.. tai siitä kun ite himoitsin vehettä taitaa olla vasta 7v.. mutta nykysin löytyy jo kaikenlaista vakionopeudensäädintä ja vaikka mitä hilpettä, mitä joutu sillo aikaisemmin hankkimaan ja varustamaan ite jollain kolmannen osapuolen jutuilla. Ja kyllä se uus Spyderi on vaan hieno kapistus. Olikohan seki edellistä kesää kun tuli käytyä Helsinkikierroksen alkua ihmetteleen ja siellä oli sellainen unelmalaitois paikalla.. just oikeissa väreissä ja se sporttimalli, eikä mikään pappamalli. Kyllä se vaan herätti semmoset fiilikset, että jos näkisin niin kyllä tuollainen pitäs saaha.
Avatar
edu
Eduraattori
Viestit: 1134
Liittynyt: 10 Tammi 2007 18:45
Paikkakunta: EU CanAmT3

Re: SPYDER

Viesti Kirjoittaja edu »

Pitäs pitäs, kevään korvalla sitä aina herää kaikenlaisiin mielihaluihin.
Onko kokemusta manuaali- ja nappivaihteiden paremmuudesta/kestävyydestä?
Saattaa olla tottumiskysymyskin.
Jossain sivuilla olen törmännyt Spyderin kuskin pituuden mukaan säädettäviin jalkatappeihin, vai oliko se unta vain?
Jos on, niin missä malleissa?

Mites toi viislovinen laatikko?
Motarinopeuksilla kait kierrokset yli 5000, entäs jossain 80-100km/h nopeuksissa?
Tarviiko ajaa korvatulpat päässä?
"Edu voi siirtyä Suomi24 palstalle kiitos kun anti on tämä taas". T:Jänkhä

http://velkakello.fi/

"Ne bis in idem"
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 09:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: SPYDER

Viesti Kirjoittaja kokki »

Ite en ainakaan mitään korvatulppia tarttenu lainalaitteella motarilla ajaessa .. ja tehoputkella se paukahteli mukavasti kun helläs kaasua. Manuaalilaatikoista en ole koskaan ymmärtänyt, enkä niiden visiota, että miksi. Aikoinaan kun Kankkusen talviajokoulussa manuaalinelivetogolffeilla ajettiin niin sanoha se vierenen "apukuski" elikkäs joku nimimies rallista, että saa sitä isompaaki pykälää laittaa... ja totesin, että antaa mennä vaan tällä kakkosella niin ei mennä liian kovaa taitoihin nähden! Nojoo, piti se sit vaihtaa kolmoselle, mutta joo. Emmää koskaan ole ymmärtäny, eettä miksi jotkut haluu niitä vaihteita ite ropeltaa. Hitaampiaha ne kuskit on (normiliikenteessä siis, kun aletaa niitä vaihteita ettimään valoissa ja millo missäki kun vaihtoehto on vaihtaa nelikutosen paikkaa jarrulta kaasulle).

Joku vähä korkeeempi tuulilasi ja kakkosmatkustajan selkänoja olis varmaa kätevät lisävarusteet. Ja mitähän sitä muuta olikaa itellä aikoinaan ruksattuna. En tiedä säädettävistä tapeista, ite oon vajaa parimetrinen, eikä asennossa ollu muistaakseni moitteen sijaa. Mutta jotkut jalkalepuuttajat vai millähä nimellä ne menis niin olis pitäny tilata jostain kolmannelta osapuolen taas. Miten lie nykyinen tilanne.

Löytyhä mulla viel sposti jossa olin pakettia haarukoinu:

Takatavaralaukku
280000317

Racing-putki
219400073

RISER BLOCK - ohjaustangon korotin
219400241 - Black

ULTRA TOURING WINDSHIELD KIT 23” (58.4 cm):
219400129 - Clear

Caliper Trim kit - jarruihi punaiset muovit
219400074

FRONT TRUNK RELEASE - jousi etulukkuun
219400242

Takatavarateline
219400294 - Matte Black

Säädettävä Selkänoja
219400296 - Matte Black
Vastaa Viestiin