Can-Am 2018 mallisto

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Jos on 90% maastomöyrintä käyttöön laitetta ostamassa niin onko pakko olla tuo 80km/h kulkeva ABS versio. Eikö 40km/h ja 60km/h traktorit ole edelleen vanhalla viscolla?
Avatar
suomiPIONEERI
4WD
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Kesä 2013 18:03
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
Paikkakunta: Uurainen

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Kyllä nuissa ilman abseja olevissa on edelleen visco, absit ei toimi viscon kanssa yhteen.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Henkkis
Noppeli
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Touko 2017 19:46

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

suomiPIONEERI kirjoitti:Kyllä nuissa ilman abseja olevissa on edelleen visco, absit ei toimi viscon kanssa yhteen.
Eikös se ole tuo BTC toiminto mikä tarvis ottaa pois ni toimis viscon kanssa hyvin? Mun käsittääkseni ABS vaan estää jarrujen lukkiutumisen jarrutuksessa ja toi BTC on se mikä jarruttaa sitä sutivaa pyörää ajossa ja millä on on täl hetkel korvattu visco.
Happosetä
3WD
Viestit: 107
Liittynyt: 16 Joulu 2013 15:49
Mönkijä:: Can Am Renegade

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja Happosetä »

Moi.

Osaako kukaan sanoa onko BTC toiminto poistettavissa uusista Canoista ja toisaalta onko etuperä edelleen sama, eli viscon saisi asennettua? Minusta 80 km/h kulkeva mönkijä visco lukolla olisi kiinnostava.
Avatar
suomiPIONEERI
4WD
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Kesä 2013 18:03
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
Paikkakunta: Uurainen

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Nostellaas tätä aihetta ylöspäin. Tässä joutuu perumaan omia sanomisiaan aikalailla :D Vuosi takaperin asentelin omaan 1000cc absiin viscoperän, no sehän pelaa aivan loistavasti yhteen absien kanssa =D> Viime kesän raajärvi karkeloissa sitten tuo visco jo antautui ylikuumettuaan. Syksy ja alkutalvi mentiinkin sitten taas absien varassa, aivan hirveää :roll:
Tuo aikaisemmin asentamani perä oli peräisin 2016 pro outlanderista, nyt paikalleen asentui 2011 G1 outlanderista etuperä. Kävi paikalleen hyvin ja välitys on sama kuin G2 perissä, vanhemmissa malleissa vaan tuo huohotinputki on pinjonin päällä, ja uudemmissa raidetangot osuu siihen kiinni. Huohotinputki lähti onneksi vetämällä irti, sen jälkeen kierteytin reiän ja laitoin tulpaksi matalakantaisen pultin kuparitiivisteen kera. IKH:sta löytyi banjo joka sopii tuohon täyttötulpan kierteisiin, nyt huohotus hoidetaan sitä kautta.
Nykyisessä perässä lukee kuorissa Made in USA, ja perän sisuksissa komeilee spicerin logoja. Ainakin odotukset on korkealla kestävyyden suhteen :D

Absin anturit sai väistyä tuonne runkoon piiloon nippusiteillä, ei ole itsellä tarvetta niille.

Tässä vielä kuva:
Kuva
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Avatar
suomiPIONEERI
4WD
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Kesä 2013 18:03
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
Paikkakunta: Uurainen

Re: Can-Am 2018 mallisto

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Hyvin on pelannut tuo vanhempi viscoperä menneissä karkeloissa. Raajärvelläkään ei päästellyt ylimääräisiä ääniä ja nappaa kiinni todella nopeasti.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Vastaa Viestiin