400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jemikko
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Marras 2017 08:51

400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Viesti Kirjoittaja jemikko »

Moikka,

Uutena ja toivottavasti tulevana can-amin omistajana olisin kysellyt vinkkejä mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun olen menossa katsomaan kyseistä mönkijää käytettynä? Onko jotain "tyyppi" vikoja mitä kannattaa ottaa huomioon? Kyseisellä mönkijällä on ajettu n.2tkm.
Mip
6WD
Viestit: 353
Liittynyt: 27 Huhti 2012 21:15
Mönkijä:: Polle
Paikkakunta: Hamina

Re: 400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Viesti Kirjoittaja Mip »

Kilometrit suhteessa ajotunteihin antaa kuvaa missä koneella on ajettu. Esim. jos tunteja 500h ja kilometrejä 2000km niin koneella on mahdollisesti möngitty paljon.

Pohjan kunto kannattaa katsoa.

G1 canoissa virtalukot kuluvat välillä loppuun. Kontakti häviää. Jos avainta pitää sovitella virtalukkoon niin virtalukko voipi olla finaalissa.

Koeajossa iskarit ei sais pamahtaa auki silloin kun rengas pääsee vapaasti joustamaan ulos ääriasentoon. Jos iskari pamahtaa auki niin iskarit voip olla lopussa.

Noi nyt tuli ensimmäiseksi mieleen.

Cotcot vois kertoa miten saa vikakoodit katsottua.
Haminan seudun Mönkijät ry
jemikko
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Marras 2017 08:51

Re: 400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Viesti Kirjoittaja jemikko »

Kiitos vinkeistä, kaupat tuli eilen tehtyä. Oli todella hienossa kunnossa oleva yksilö, toivotaan että toimii myös yhtä hyvin :)
jemikko
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Marras 2017 08:51

Re: 400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Viesti Kirjoittaja jemikko »

Sen verran vielä että tunnit oli 222h ja kilometrit 2110km
Mip
6WD
Viestit: 353
Liittynyt: 27 Huhti 2012 21:15
Mönkijä:: Polle
Paikkakunta: Hamina

Re: 400efi vm2010 vinkkejä ostoon

Viesti Kirjoittaja Mip »

Onnittelut uudesta mönkkäristä. Jos tuut Haminan seuduille niin ota yhteyttä ja lähdetään mönkimään.
Haminan seudun Mönkijät ry
Vastaa Viestiin