Harkinnassa ostaa kyseinen laite mutta mietityttää näin Polariksen nelivetoon tottuneena, että miten tuo uudistettu etuveto toimii? Toimiiko nopeammin kuin uudempi Viskolukko?
Kaikki kommentit tervetulleita, myös uudemmista Reneganeista yleensäkkin. Miten alusta toimii, miten vaihdevivusto toimii (takkuaako?), valot, variaattori, kytkin?
Renegade 1000 ABS kokemuksia
Renegade 1000 ABS kokemuksia
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
Re: Renegade 1000 ABS kokemuksia
Moi, viimeisessä 4x4 Maailmassa on ABS Renegaden testi aika perusteellinen. Meillä oli verrokkina ABS Reneen, uudempi malli missä on ns. nopea Visco-Lok ja sitten yksi 2009 vuosimallin Rene ilman tehostinta ja hitaammalla Visco-lokilla. Käyttötestiin tuli juuri 570 ABS Outti.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Renegade 1000 ABS kokemuksia
Tuolla talvisia tuulahduksia ABS 1000 renestä: https://www.pariuraa.fi/wordpress/?p=2221
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Renegade 1000 ABS kokemuksia
4x4 maailma-lehdessä 2/2018 oli testissä pienempi 650 abs-malli. Kannattaa lukea kyseinen testi.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Renegade 1000 ABS kokemuksia
En vaan ymmärrä tuota abs-luistoneston kehumista testissä. Omat kokemukset täysin päinvastaiset.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Re: Renegade 1000 ABS kokemuksia
Kyseinen laite tuli noudettua juuri ennen Joulua.
Ohessa vähän huomioita ja mielipiteitä:
+ Teho
+ Muotoilu
+ Äänet
+ Sähköinen kaasu ja sen kolme ajomoodia
+ Jämäkkä ajaa. mm. tiukat nivelet ja laakerit yms versus Polaris missä oli raidetangonpäät ja laakerit väljiä kun laitteella oli ajettu vasta kaksi kilometriä
+ XMR takaperä (voi olla etuperäkin??)
+ Uudistettu etuperä. Ei enää suoria hampaita ja siitä syystä ei pidä kovaa ääntä.
+ Yllättävän pieni kulutus
+ Ei viskoa mikä menis rikki
+ paljon rasvanippoja ja oli oikeasti tungettu sitä rasvaa sinne
+ Ei ole sitä jälkikaasua mitä mainittiin jossakin testissä
+ Renkaat tasapainoitettu
+ ABS laillisesti 80km/h ja rajoitettu 105km/h
- Ei Polariksen tasoinen neliveto ja sen kyllä huomaa selvästi koska luistonrajoitin toimii. Hitaassa ajossa se saattaa kääntää sarvia kun eturengas nappaa pitoa.
- Ei led valoja missään.
- Katteet ilman maalia. Tuntuu naarmuuntuvan helposti.
Loistava peli kaiken kaikkiaan. Sopii minun ajoihin täydellisesti. En tykkää upottaa mönkkäriä sarvia myöten mihinkään vaan minun ajot on lähinnä metsäpolkuja yms teknistä ajoa. Warnin VRX 35-S vinssi asennettu ja sekin meni heittämällä koska vinssi paikka oli jo valmiina. Ledi polttimot tilattu sekä pieni työvalopalkki eteen.

Ohessa vähän huomioita ja mielipiteitä:
+ Teho
+ Muotoilu
+ Äänet
+ Sähköinen kaasu ja sen kolme ajomoodia
+ Jämäkkä ajaa. mm. tiukat nivelet ja laakerit yms versus Polaris missä oli raidetangonpäät ja laakerit väljiä kun laitteella oli ajettu vasta kaksi kilometriä
+ XMR takaperä (voi olla etuperäkin??)
+ Uudistettu etuperä. Ei enää suoria hampaita ja siitä syystä ei pidä kovaa ääntä.
+ Yllättävän pieni kulutus
+ Ei viskoa mikä menis rikki

+ paljon rasvanippoja ja oli oikeasti tungettu sitä rasvaa sinne
+ Ei ole sitä jälkikaasua mitä mainittiin jossakin testissä
+ Renkaat tasapainoitettu
+ ABS laillisesti 80km/h ja rajoitettu 105km/h
- Ei Polariksen tasoinen neliveto ja sen kyllä huomaa selvästi koska luistonrajoitin toimii. Hitaassa ajossa se saattaa kääntää sarvia kun eturengas nappaa pitoa.
- Ei led valoja missään.
- Katteet ilman maalia. Tuntuu naarmuuntuvan helposti.
Loistava peli kaiken kaikkiaan. Sopii minun ajoihin täydellisesti. En tykkää upottaa mönkkäriä sarvia myöten mihinkään vaan minun ajot on lähinnä metsäpolkuja yms teknistä ajoa. Warnin VRX 35-S vinssi asennettu ja sekin meni heittämällä koska vinssi paikka oli jo valmiina. Ledi polttimot tilattu sekä pieni työvalopalkki eteen.
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300