Can am jarru ongelman yleisyys

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
pihar
4WD
Viestit: 152
Liittynyt: 30 Touko 2009 19:31

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja pihar »

Hei.

Mulla on ABS malli ja kolme kertaa on ollu jarrujen takia korjuulla puolenvuoden aikana, sen aikaa laite ollu mulla.
Jii.Pee
3WD
Viestit: 75
Liittynyt: 09 Kesä 2020 08:52

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja Jii.Pee »

On kyllä uskomatonta. Miten ne kaikki muut osaavat tehdä jarrut laitteisiin mutta brp:llä ei vaan onnistu. Ei kait se niin vaikeaa ole?
jorti
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Kesä 2019 21:42

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja jorti »

käytin 50h huollossa oman outlanderin -18.kun varasin aikaa ja mainihin huoltoon jarrupolkimen toimimattomuuesta,niin heti sanoivat että jossain ollut niitä onkelmia tehtaalta lähtien.poljinjarrun banjoliittimestä puuttuu yksi rikka.ainaki vielä toiminut huollon jälkeen poljin jarrukin kun sanoivat lisänneen sen rikan.
pihar
4WD
Viestit: 152
Liittynyt: 30 Touko 2009 19:31

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja pihar »

pihar kirjoitti:Hei.

Mulla on ABS malli ja kolme kertaa on ollu jarrujen takia korjuulla puolenvuoden aikana, sen aikaa laite ollu mulla.
Laite oli taas viimeviikolla korjaamolla ABS vikavalon palamisen takia. Kuulemma jonkun liittimen pinni oli ollu huonosti ,sen olivat laittaneet kunolla niin eivät olleet saaneet vikaa tulemaan, useampi ajanut koe ajoa.Keskiviikkona haku kotio, lauantaina ja sunnuntaina molemmilla ajoreissuilla ABS valo syttyi noin 5-10 min ajon jälkeen.
janjok72
Noppeli
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Syys 2012 16:31
Mönkijä:: Can Am 650 ABS
Paikkakunta: Jämsä

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja janjok72 »

Jalkajarru on nyt pitänyt paineet,eikä pehmennyt,kun vaihtoivat jarruletkujen reitit viileämpää paikkaan huollossa.Menivät alunperin liian läheltä pakosarja ja epäilivät, että tästä johtuisi ongelma.
Can-am 650 xt-18 abs

EX:Polaris 850 xp,550 xp,500 ja 400=pollet historiaa(toistasex)
Avatar
Pappi
Moderaattori
Viestit: 2308
Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Can am jarru ongelman yleisyys

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Minulle tehtiin sama jarrujen päivitys omaan aikoja sitten. Letkut siirrettiin eri paikkaan.

Viime talvena ei ollut mitään ongelmia jarrujen häviämisen suhteen.

Menihän tuossa takuu umpeen ennen ongelman ratkeamista mutta kuntoon saatiin.
Vastaa Viestiin