Vaihdoin parempaan
Vaihdoin parempaan
Vaihdoin sitten mopoa.
Sinä vannoutunut kanatarhaaja vaihdoit mopoa?
Juu, näin se asia vaan on.
No mihin vaihdoit?
Vaihdoin parempaan.
Parempaan?
Parempaan!
Kerro ny mihin?
No kanaan.
Kanaan?
KILVELLISEEN kanaan.
Sinä vannoutunut kanatarhaaja vaihdoit mopoa?
Juu, näin se asia vaan on.
No mihin vaihdoit?
Vaihdoin parempaan.
Parempaan?
Parempaan!
Kerro ny mihin?
No kanaan.
Kanaan?
KILVELLISEEN kanaan.
Aiheessa ollaan!
Ensimmäiseksi viestiksesi ihan värikkään oloinen.
Vilpitön tervetulotoivotukseni foorumille.
Vilpitön tervetulotoivotukseni foorumille.

Viimeksi muokannut BastardoGrande, 20 Joulu 2006 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jannu-67
- 4WD
- Mönkijä:: POLARIS
Onnittelut
Juu onnittelut Jerelle ittelle ja hänen siipalleen uudesta perheen jäsenestä.
Kyllä maastovehjes antaa mahdollisuuksia enämpi.
Kyllä maastovehjes antaa mahdollisuuksia enämpi.
No mikä hitto täällä kämmää... Jaa se olinkin minä ite. =)
-
- Tracks
- Mönkijä:: canam 650 max
Oot voimani mun.
Niin siinä sitten kävi, että viime viikon keskiviikkona saapui paketti Rovikselta. Ilmoittivat, että sulle on tulossa paketti. Luulin, että jotain pientä. Kaukokiito kurvasi pihaan ja sieltä ulos laskettiin 650 max-versio vm 2007.
Joulupukin väreissä.
Ajoaikaa ja testausaikaa annettiin tähän päivään. Loppu toteamuksena, että on myynnissäkin jos haluat ostaa. Tänään sitten tuon oman asentajan kautta varovaisesti tiedustelin, että paljon tuosta pitäisi maksaa ja mitä hyvittäisi entisestä. Kaikki natsasi niin hyvästä kohdalleen, että nyt sitten on 650 taksi-malli alla.
Kone on aikaisemmin ollut tuolla maailmancupin mäenlasku hommissa ensiapuryhmän käytössä. Koneella oli ajettu hivenen yli 800 km. Lisävarusteina oli vetokuula ja käsisuojat. Itse lisäsin listaan vinssin, tuulilasin ja pohjapanssarin.
Hyvä oli entinenkin ajaa, mutta tämä nyt tuntuu lähes täydelliseltä. Lisäksi tälläiselle vaivaiselle vanhalle miehelle voimaakin ihan riittävästi. Tuo kaksipaikkaisuus on todella hyvä. Tämä tällä kertaa. Kertoillaan lisää, kun uutta ilmenee. Ai niin. perä ei muuten ulvo.

Ajoaikaa ja testausaikaa annettiin tähän päivään. Loppu toteamuksena, että on myynnissäkin jos haluat ostaa. Tänään sitten tuon oman asentajan kautta varovaisesti tiedustelin, että paljon tuosta pitäisi maksaa ja mitä hyvittäisi entisestä. Kaikki natsasi niin hyvästä kohdalleen, että nyt sitten on 650 taksi-malli alla.
Kone on aikaisemmin ollut tuolla maailmancupin mäenlasku hommissa ensiapuryhmän käytössä. Koneella oli ajettu hivenen yli 800 km. Lisävarusteina oli vetokuula ja käsisuojat. Itse lisäsin listaan vinssin, tuulilasin ja pohjapanssarin.
Hyvä oli entinenkin ajaa, mutta tämä nyt tuntuu lähes täydelliseltä. Lisäksi tälläiselle vaivaiselle vanhalle miehelle voimaakin ihan riittävästi. Tuo kaksipaikkaisuus on todella hyvä. Tämä tällä kertaa. Kertoillaan lisää, kun uutta ilmenee. Ai niin. perä ei muuten ulvo.

Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
Kyllä nyt on Joulupukki käynyt etuajassa Petrin luona
Hieno homma että sait ensiksi oman laitteen kuntoon ja heti perään vaihtotarjouksen mistä ei voinut kieltäytyä, onnittelut uudesta hankinnasta
ATC:n kanssa täysin samaa mieltä, näin se homma toimii
P.S Jos saat kuvia siitä Joulupukin kulkineesta niin laitatko esille kaikkien ihailtavaksi

Hieno homma että sait ensiksi oman laitteen kuntoon ja heti perään vaihtotarjouksen mistä ei voinut kieltäytyä, onnittelut uudesta hankinnasta

ATC:n kanssa täysin samaa mieltä, näin se homma toimii

P.S Jos saat kuvia siitä Joulupukin kulkineesta niin laitatko esille kaikkien ihailtavaksi

Kylätason mönkijäkuski
Pitää nostaa Rovaniemen jannuille hattua. Asiaa taidettiin vatvoa aika kauankin, mutta täytyy sanoa että hoidettiinkin sitten tyylillä homma kotiin.petri.n kirjoitti:Oot voimani mun.Niin siinä sitten kävi, että viime viikon keskiviikkona saapui paketti Rovikselta. Ilmoittivat, että sulle on tulossa paketti. Luulin, että jotain pientä. Kaukokiito kurvasi pihaan ja sieltä ulos laskettiin 650 max-versio vm 2007.
Joulupukin väreissä.
Hyvä oli entinenkin ajaa, mutta tämä nyt tuntuu lähes täydelliseltä. Lisäksi tälläiselle vaivaiselle vanhalle miehelle voimaakin ihan riittävästi. Tuo kaksipaikkaisuus on todella hyvä. Tämä tällä kertaa. Kertoillaan lisää, kun uutta ilmenee. Ai niin. perä ei muuten ulvo.![]()
l Kipu on vain tunne l
Minun toivotukseni oli ihan vain sympatiaa Petriä kohtaan,koska tiedän myös miltä tuntuu kun kallis mönkkä ei pelaa niinkuin pitäisi..
Se ero tuossa Roviksen porukassa on että ne lähettää jopa koti ovelle mönkän.
Brandtin kanssa saa tapella jo siinä kohtaa kun olet lähettämässä täysin sutta mönkkää niille takasin Vantaalle..

Se ero tuossa Roviksen porukassa on että ne lähettää jopa koti ovelle mönkän.
Brandtin kanssa saa tapella jo siinä kohtaa kun olet lähettämässä täysin sutta mönkkää niille takasin Vantaalle..

- Jannu-67
- 4WD
- Mönkijä:: POLARIS
OIKEIN
Onnittelut täältä Pollekuskien puoleltakin.
On erittäin hyvä syy onnitella, because käväsin viime kesänä
kokeilemassa 800 canaa ja 650 max:ia ja sanon että jos ei mulla 800 pollee olis niin tod. näk. ajelisin 650 canalla. noin 10 kertaa parempi kuin 800.
Elekää ottako loukkauksena.
kokeilemassa 800 canaa ja 650 max:ia ja sanon että jos ei mulla 800 pollee olis niin tod. näk. ajelisin 650 canalla. noin 10 kertaa parempi kuin 800.
No mikä hitto täällä kämmää... Jaa se olinkin minä ite. =)
Re: OIKEIN
Ite nyt tuoreena canankäskijänä pyytäisin kohteliaimmin tuohon lainattuun ihan mielenkiinnosta kymmenen pikku perustelua, please.Jannu-67 kirjoitti:Tod. näk. ajelisin 650 canalla. noin 10 kertaa parempi kuin 800.
Ihan vaan opiksi jotta voin kertoo muutamalle 800:n omistajalle tuolla Shellin paarissa.

-
- Tracks
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
Sitä suuremmalla syyllä! Eli kiinnostaa kovasti tietää ne syyt/perusteet, joilla entinen Pollekuski rankkaa Canan 10 kertaa vanhaa Polleaan paremmaksi.HoHa kirjoitti:Ennenko nyt enempää maitojanne nostatte niin lukekaas uudelleen. Jospa se jannu tarkotti omaa 800 Polleaan![]()
Viljami
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
-
- Tracks
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
Re: OIKEIN
Tähän viestiin viittasin, ja siihen HoHan arvailuun. Mutta kyllähän tuossa selkokielellä selvästi lukee, että verratessaan pelejä Jannu-67 tarkoittaa 800 Canaa, ei omaa Polleaan. Ja Polle on paras, kun se ei kerran edes 650:een vaihdu.Jannu-67 kirjoitti:Onnittelut täältä Pollekuskien puoleltakin.
Viljami