Derbi DXR 250 viritys
Itsellä on toistaiseksi cpi:ssä tuo dellorton phf 30, kiihdytyspumpullinen. Pipercrossin suodatin.
Pakoputkena 300cc smc:een alkuosa, vaimennin "yoshimura"
Toimii aika passelisti.
Kaasuttimelle piti tehdä yksinkertainen laippa. Siihen kaasutin kiinni silikoni letkulla. Vakio kurkkua hieman sisältä siistitty.
Imukavanat jätin vakioksi, täytyy ne tehdä samalla kun viilaa nokkapyörän reijät ovaaliksi.
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000349.JPG
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000379.JPG
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000395.JPG
Pakoputkena 300cc smc:een alkuosa, vaimennin "yoshimura"
Toimii aika passelisti.
Kaasuttimelle piti tehdä yksinkertainen laippa. Siihen kaasutin kiinni silikoni letkulla. Vakio kurkkua hieman sisältä siistitty.
Imukavanat jätin vakioksi, täytyy ne tehdä samalla kun viilaa nokkapyörän reijät ovaaliksi.
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000349.JPG
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000379.JPG
http://ssstech.com/kuvat/monkija/P1000395.JPG
http://ssstech.com/kuvat/monkija/album/härö kirjoitti:Auttoko toi putki tehojen suhteen? löytyskö kuvaa siitä kun putki on kiinni cpi:ssä?bizarre kirjoitti:Itsellä on toistaiseksi cpi:ssä tuo dellorton phf 30, kiihdytyspumpullinen. Pipercrossin suodatin.
Pakoputkena 300cc smc:een alkuosa, vaimennin "yoshimura"
Toimii aika passelisti.
Tossa mönkijästä lisää kuvia niitä kaipaileville.
Kaasarit tuli laitettua viikonlopunaikana paikalleen.
Tehoa tuli lisää puolen kilovatin verran 14.5kw/19.8Nm.
Täytyy ens viikonloppuna kokeilla hiukan isommilla suuttimilla jos saisi hieman enemmän irti.
Kaasuun vastaaminen taas parani dramaattisesti.
Madallusta tuli myös suunniteltua, mutta toteutus hiukan myöhästyi koska noiden 12cm leveämpien tukivarsien nupit alkoivat rajoittamaan laskua.
Ylänupit vaihdoin peugeotin raidetangonnuppeihin joita vielä hiukan taivutettiin paremman kulman saamiseksi, samalla saatiin aikaiseksi Caster-kulmaa.
Kuvia tulee kun kerkiän laittaa..
Tehoa tuli lisää puolen kilovatin verran 14.5kw/19.8Nm.
Täytyy ens viikonloppuna kokeilla hiukan isommilla suuttimilla jos saisi hieman enemmän irti.

Kaasuun vastaaminen taas parani dramaattisesti.
Madallusta tuli myös suunniteltua, mutta toteutus hiukan myöhästyi koska noiden 12cm leveämpien tukivarsien nupit alkoivat rajoittamaan laskua.
Ylänupit vaihdoin peugeotin raidetangonnuppeihin joita vielä hiukan taivutettiin paremman kulman saamiseksi, samalla saatiin aikaiseksi Caster-kulmaa.
Kuvia tulee kun kerkiän laittaa..
Kuvia löytyy:
http://pp.kpnet.fi/bula/DerbiDXR250/
Ei ollut tuplienasennus kovin työläs, ainoastaan ilmanotto aiheutti hiukan päänvaivaa..
http://pp.kpnet.fi/bula/DerbiDXR250/
Ei ollut tuplienasennus kovin työläs, ainoastaan ilmanotto aiheutti hiukan päänvaivaa..
Kolmesataseen saatavilla tehonokkaa..
http://cgi.ebay.ie/eBayISAPI.dll?ViewIt ... otohosting
Milloin saamme 250seen vastaavan
http://cgi.ebay.ie/eBayISAPI.dll?ViewIt ... otohosting
Milloin saamme 250seen vastaavan
