derbin cdi boxi.
derbin cdi boxi.
Nyt olis nokkaa,tuplaa,putkee,kantta modailtu,mut kun tuntuu et ei toimi / lähde niinkuin pitäis... onko kellään tietoo siitä et onko toi kuristettu vielä sillä cdi boxilla??
Juurikin näin se tekee... eli sen ajoituksen se säätää rajoittavalla tavalla.Rossar kirjoitti:En usko et kellään on vielä todistettua vastausta CDI:n kuristavuuteen..
"Tuntuu että" vastauksia riittää![]()
Itelläki värkki kerää kierroksia ihan tarpeeks, mutta kuristaako sytytyksenajoitus tehoja, siihen en osaa sanoa...
-
- 2WD
- Viestit: 29
- Liittynyt: 17 Touko 2008 17:28
Itteänikin kiinnostas tämä cdi-boksissa oleva kuristushomma. Haulla koitin mutta selkeitä vastauksia ei täältä eikä oikein muualtakaan löytynyt. Eli, jos joku tietää, niin kertoo. Eli: 1#:Minkä värinen se johto on jonka väliin se vastus pitää laittaa? 2#: Minkä kokoinen tämän kyseisen vastuksen pitää olla?
Ja jos joku vielä tahtoo kertoa kokemuksiaan että onko tuosta mainittavaa hyötyä, vai onko lähinnä "no kyllä se taitaa vähän paremmin mennä"- tyylinen juttu.
Kiitos ja näkemiin.
Ja jos joku vielä tahtoo kertoa kokemuksiaan että onko tuosta mainittavaa hyötyä, vai onko lähinnä "no kyllä se taitaa vähän paremmin mennä"- tyylinen juttu.
Kiitos ja näkemiin.
-
- 4WD
- Viestit: 192
- Liittynyt: 09 Touko 2006 20:45
- Mönkijä:: CPI xs 250 TIC´07
- Paikkakunta: Vantaa
Itelläni on säädettävä CDI-boksi CPI XS250:ssä. Rajoitus on näin ohitettu ja kone jaksaa nostaa kierroksia korkeammalle, mutta silti huippuja tuo ei paljoa tuo lisää koska kuitenkaan isoimmalla vaihteella ei enää jaksa vääntää muutenkaan. Eli niinkun on jo tällä fooorumilla todettu monesti, paras viritys on se kun ostat uuden mönkijän.
Itelläni vakiona CPI:ssä oli huiput max. 95 ja nyt kulkee 105-110. Kiinni on siis tuo ohjelmoitava sytkä, tuplakaasari ja CRD:n tehoputki.
Ainoat vastukset jota kannattaa alkaa ajomukavuuden nimissä lisäilemään on nuo lämmitysvastukset kahvoihin
Itelläni vakiona CPI:ssä oli huiput max. 95 ja nyt kulkee 105-110. Kiinni on siis tuo ohjelmoitava sytkä, tuplakaasari ja CRD:n tehoputki.
Ainoat vastukset jota kannattaa alkaa ajomukavuuden nimissä lisäilemään on nuo lämmitysvastukset kahvoihin

- Joka helvatin vehkeessä tarvii olla "varoitus hengenvaara"-tarra kyljessä -