SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Ensin kurkkaat akkukoteloa, saisiko sitä isommaksi mitenkään? Esim, omaan mönkkyyn sain pienellä rälläkän avituksella 32ah akun sopimaan kepoisasti.
Sitten kun saat mitattua minkä kokoinen akku sinne sopii "kotelo muokattuna tai orkkiksena", niin varaosaliikkeen tiskille mittojen kanssa, ja isoin mahdollinen akku kainaloon.
Tuolta voi sivun alaosasta katsoa, miten esim. minun 32ah akku mahtuu olemaan. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 84&start=0
Sitten kun saat mitattua minkä kokoinen akku sinne sopii "kotelo muokattuna tai orkkiksena", niin varaosaliikkeen tiskille mittojen kanssa, ja isoin mahdollinen akku kainaloon.
Tuolta voi sivun alaosasta katsoa, miten esim. minun 32ah akku mahtuu olemaan. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 84&start=0
Pikkusen iso tuntuu olevan tuo 170 pääsuutin 3/4 osa kaasulla kun ajaa niin lamda menee rikkaalle ja kone puutuu.. parempi se niin on kun liian laihalla ajelis?
onko tietoa pystyykö mönkijän penkittää auton penkissä??
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
kille666 kirjoitti:Pikkusen iso tuntuu olevan tuo 170 pääsuutin 3/4 osa kaasulla kun ajaa niin lamda menee rikkaalle ja kone puutuu.. parempi se niin on kun liian laihalla ajelis?
Ennemmin rikkaalla....
Miksi kysyt moista?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Minkä kokoisia suuttimia teillä on vakio kaasarissa?
Lueskelin vaan foorumilta niin onhan isoja suuttimia esim 450 dinlissä 175 ja muka toimii hyvin jos mulla on 170 suutin tuolle 560cc pytylle ja on liian iso niin ihmettelen suuresti.
Lueskelin vaan foorumilta niin onhan isoja suuttimia esim 450 dinlissä 175 ja muka toimii hyvin jos mulla on 170 suutin tuolle 560cc pytylle ja on liian iso niin ihmettelen suuresti.
dinli-osiossa on varmaan ollut kyseessä dynojetin suutin kun noinkin iso toi numero, itellä dinli toimi vakiokaasarilla 180dynojetin pääsuuttimella hyvin..
mikunin omat ja alkuperäset suuttimien-numerot ei täsmää esim. dynojetin numeroiden kanssa.mikunin suuttimissa pienempi numero kuin dynojeteissä.
http://www.ds650.net/mikunivsdynojet.htm
mikunin omat ja alkuperäset suuttimien-numerot ei täsmää esim. dynojetin numeroiden kanssa.mikunin suuttimissa pienempi numero kuin dynojeteissä.
http://www.ds650.net/mikunivsdynojet.htm
-
- 3WD
- Mönkijä:: Trapper 700efi
Mulla on nyt kokeilussa tuo 180 dynojet suutin. Ennen oli 175 nyt ilmojen viilettyä ajattelin kokeilla tuota sarjan suurinta. Ymmärtääkseni 180dj vastaa 170mikunin suutinta.kille666 kirjoitti:Minkä kokoisia suuttimia teillä on vakio kaasarissa?
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
msjn kirjoitti:Mulla on nyt kokeilussa tuo 180 dynojet suutin. Ennen oli 175 nyt ilmojen viilettyä ajattelin kokeilla tuota sarjan suurinta. Ymmärtääkseni 180dj vastaa 170mikunin suutinta.kille666 kirjoitti:Minkä kokoisia suuttimia teillä on vakio kaasarissa?
Taitaa olla eri tehtaalta tuo sun vekottimes, jos mun kissa on 560cc ja sulla 500cc.. mulla ei toimi 170 mikunin suuttimella kunnolla tuo vehje niin miten se sulla toimii?
- JJP
- Tracks
Samat koneethan noissa dilleissä ja villikissoissa on mutta tässä tapauksessa toisessa on 450 ja toisessa 560pytty.Eli onko nyt kille mahdollista että sulla olis nyt se vika jossain muualla?
Onko sulla muuten kuvia tästä sun projektista missään?
Onko sulla muuten kuvia tästä sun projektista missään?
Kuvasteita
Kuvasteita
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
Siis eikö sulla oo tuota villikissaa enään? :O Onko mitään tietoa missä menee vai ootko saanut takaisin :O. Eihän tuota omaa uskalla enään pihalla pitää.. Oliko mitään häläriä asennettuna? Itellä tällä hetkellä levy häläri. Toivottavasti ketään ei viitsi koskea kun alkaa vinkumaan 120db.. Moottoripyörän hälärin asensin, mutta se oli niin vammainen aktivointiäänineen niin luovuin siitä..JJP kirjoitti:Sumppi_ kirjoitti:pistätkö jossain välissä sitten vähän tietoja tehollisesta hyödystä...JJP kirjoitti:No se sellventää jo asiaa!
Hyi hitto ruotsia....ei pysty ei kykene, enkä edes usko mitä siellä puhutaan nimittäin....
PETO ON SYNTYNYT tänään mäntsälässä!!!!!
Pienet savut otettu ja nyt profiili päivitetty.
Sormet ristiin vaan että pysyy pakka läjässä.
Wanhaa selailin ja tuli tälläinen vastaan!
Tehoja ei keretty penkittämään mutta niitä oli sen verran että joku kateellinen kävi varastamassa koko laitteen.Pihasta yöllä jonkin kyytiin nostettu ja adiöö...
Noh kohti uusia projekteja...
- JJP
- Tracks
EI oo ei.... 
Kuukaus sitte kun laite oli saatu valmiiks nii lähti kävelemään tosta ikkunan alta.
Ei ollu mitään hälytintä koska eihän niitä sivistyneessä suomessa tarvita???
Vähän myös mietityttää että ketäs kaikki tätäkin foorumia seuraa...
Jooh ite kans just mietin et minkäslaisen hälyttimen tai paikantimen laitan seuraavaan.Hälyttääkö se levylukko liikkeestä?

Kuukaus sitte kun laite oli saatu valmiiks nii lähti kävelemään tosta ikkunan alta.
Ei ollu mitään hälytintä koska eihän niitä sivistyneessä suomessa tarvita???

Jooh ite kans just mietin et minkäslaisen hälyttimen tai paikantimen laitan seuraavaan.Hälyttääkö se levylukko liikkeestä?
Kuvasteita
Kuvasteita
- JJP
- Tracks
Tjaaaaahas...
Minkä takia sä kille kuuntelet ku jätkät korjaa sun konetta?Aika niskapoka meininkiä...
Se voi tietenkin ahistaa sieltä putsarin päästäkin.Mutta sanoit että se lyö rikkaalle?Minkälaisella mittarilla katottuna? Hanki se K&N valmis sovitepalikka niin pääset kaikista helpoimmalla.Halpa se ei kyllä varmasti ole.
Täytyy harkita kuitenkin tota laitetta.Nimittäin en jaksa yhtään turhia hälyjä tai oikkuiluja,laite lähtee hyvin nopeesti ja korkealle jos alkaa flippaamaan.
En usko jesi että näiden laitteiden varastajilla on mitään blokkereita yms (voin olla väärässäkin) ja eikös kaikki LUKOT ole vain varmuuden vuoksi ja hidasteiksi?
Jos nyt joku ihan oikeasti haluaa sun mönkijäs varastaa niin sehän tulee ottamaan sen vaikka liikennevaloissa.
Kunhan hälyt yms laitteet pysyy suht yksinkertaisina ja varmatoimisina niin en näe niiden hankinnassa mitään negatiivista.
Eikä ne ainakaan saa painaa!
Minkä takia sä kille kuuntelet ku jätkät korjaa sun konetta?Aika niskapoka meininkiä...
Se voi tietenkin ahistaa sieltä putsarin päästäkin.Mutta sanoit että se lyö rikkaalle?Minkälaisella mittarilla katottuna? Hanki se K&N valmis sovitepalikka niin pääset kaikista helpoimmalla.Halpa se ei kyllä varmasti ole.
Täytyy harkita kuitenkin tota laitetta.Nimittäin en jaksa yhtään turhia hälyjä tai oikkuiluja,laite lähtee hyvin nopeesti ja korkealle jos alkaa flippaamaan.
En usko jesi että näiden laitteiden varastajilla on mitään blokkereita yms (voin olla väärässäkin) ja eikös kaikki LUKOT ole vain varmuuden vuoksi ja hidasteiksi?
Jos nyt joku ihan oikeasti haluaa sun mönkijäs varastaa niin sehän tulee ottamaan sen vaikka liikennevaloissa.
Kunhan hälyt yms laitteet pysyy suht yksinkertaisina ja varmatoimisina niin en näe niiden hankinnassa mitään negatiivista.
Eikä ne ainakaan saa painaa!

Kuvasteita
Kuvasteita
-
- 3WD
Ei jeesus! Nyt pisti vihaks taaaasJJP kirjoitti:EI oo ei....
Ei ollu mitään hälytintä koska eihän niitä sivistyneessä suomessa tarvita???![]()

Tuo on tollanen motonetin luottohälytin

Siis luulisi nyt tuon jostain löytävän.. tuskin ketään tuollaista rajanylikään pystyy viemään, ilman että tulli tarkastaa paperit oikeaksi tai katsoo, että löytyykö varastettujen luettelosta. On tuo sen verran iso vempele ettei ihan povitaskussa mene. Onneksi sinulla oli vakuutus.. Paljon työtunteja meni hukkaan ja viriosia.
-
- 3WD
Hei muuten...
Saako näillä mönkyillä ajaa talvella noilla nappularenkailla? Vai pitääkö ne nastottaa vai oletteko ostaneet nastalliset kummit?
Saako näillä mönkyillä ajaa talvella noilla nappularenkailla? Vai pitääkö ne nastottaa vai oletteko ostaneet nastalliset kummit?
karkeakuvioisilla renkailla saa talven ajaa joten ei tarvitse olla nastarenkaita...
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna
http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2
http://www.qrf.fi/
http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2
http://www.qrf.fi/
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
En oo viä liukkaalle päässy, mutta olettasin että nastarenkaat eteen ei ole paha idea 

/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904