SMC Wildcat 500
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
Re: SMC Wildcat 500
Nousispa lämpö vähän edes niin vois päästä ajelemaanki jonokin. Tuolla jäätyy penkkiin kiinni kun minimissään -10c...
Mitenkäs mönkijät katsastetaan onko kelläkää mitää hajua mitä ne siellä tarkastavat?
Eihä siinä kun ajaa vaan konttorille. Samalla tavalla käyvät läpi nivelet, jarrut sun muut turvallisuuteen vaikuttavat seikat mitä muissakin katsastettavissa kulkuneuvoissa sekä ottavat päästöt tyhjäkäynnillä. Omassa ei ainakaan ollut mitään ongelmaa leimalla. Asiallisesti kävivät läpi. Viritykset sun muut laittomuudet on sitten tapauskohtaista miten erottuvat ja huomaavat. Laittomuuksiahan ei tietysti saa olla...kille666 kirjoitti:Mitenkäs mönkijät katsastetaan onko kelläkää mitää hajua mitä ne siellä tarkastavat?
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Täällä foorumilla taitaa olla vain 2039057sivua aiheesta joten katoppa haulla kille.kille666 kirjoitti:Mitenkäs mönkijät katsastetaan onko kelläkää mitää hajua mitä ne siellä tarkastavat?
Mut noi riisimiehen mainitsemat ja tyyppikilvet ne taitaa kattoa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
JJP kirjoitti:
Täällä foorumilla taitaa olla vain 2039057sivua aiheesta joten katoppa haulla kille.
No siinä on oikea esimerkki rakentavasta ja älykkäästä vastauksesta.

Rakentavien vastausten kirjoittaminen ei ole pelkästään moderaattoreiden yksinoikeus, Etsi-toiminto on kovin kätevä keino löytää tietoa.etupyörä kirjoitti:No siinä on oikea esimerkki rakentavasta ja älykkäästä vastauksesta.
Yllättäen Tieliikenne osiosta löytyi jotain aiheeseen liittyvää: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17&t=12652
Kylätason mönkijäkuski
- JJP
- Tracks
Itse kun selaan foorumia klikkaamalla "Näytä uudet viestit" niin tulee koko foorumi hyödynnettyä helposti.Aika vähän täältä oppisi jos selaisi vaan oman merkin jutusteluja.etupyörä kirjoitti:JJP kirjoitti:
Täällä foorumilla taitaa olla vain 2039057sivua aiheesta joten katoppa haulla kille.
No siinä on oikea esimerkki rakentavasta ja älykkäästä vastauksesta.

Kuvasteita
Kuvasteita
Kuka on kokeillut willikissaan tuota e10 bensaa? oliko mitään haittaa?
kille666 kirjoitti:Kuka on kokeillut willikissaan tuota e10 bensaa? oliko mitään haittaa?
Kille moottorissa on oktaaniluvuksi valmistajan toimesta suositeltu 98 joten en suosittele käyttämään 95E 10 polttoainetta.
Terveisin
Lassi Moskajärvi
Lamos oy
Guys is there a way the 500 speedo can be recalibrated? or altered?
-
- 6WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Millainen käsitys ja kokemus arvon harrastajilla on noista Artraxin katukumeista? Eikös niitä ainakin jossain vaiheessa ollut Villikissoissa? Olisi edukkaasti tiedossa takapari, mutta kun ei tuosta merkistä tiedä yht mittää.
- JJP
- Tracks
I think that you cant recalibrate it.guyz1970 kirjoitti:Guys is there a way the 500 speedo can be recalibrated? or altered?
Kuvasteita
Kuvasteita
-
- 3WD
Lamosoy kirjoitti:kille666 kirjoitti:Kuka on kokeillut willikissaan tuota e10 bensaa? oliko mitään haittaa?
Kille moottorissa on oktaaniluvuksi valmistajan toimesta suositeltu 98 joten en suosittele käyttämään 95E 10 polttoainetta.
Terveisin
Lassi Moskajärvi
Lamos oy
Tosta joskus täällä ihmeteltiin ja väännettiin, mutta vieläkin ainut fakta on, että Polaris Predator 500cc:ssä (jossa sama kone) suositellaan 95E:tä... Itse en ole näiden bensojen välillä huomannut eroa. Tuntuu, että mitä korkeampi oktaani lukema on. Sitä hankalammi lähtee kylmällä käymään..
E10 pitäisi periaatteessa palavan 98 tapaan mönkkärissä (palaa paremmin kuin 95) ja monia tiivisteitä ei bensan kulkureitillä ole?? Joten se ei voi "tuhota" niitä samaan tapaan kuin Audeissa

Eikös tuo e10 muutenkin ole jo aika kusetuksen meininkiä

-
- 3WD
Artraxit minulla on ja todella hyvän laatuset!Grey kirjoitti:Millainen käsitys ja kokemus arvon harrastajilla on noista Artraxin katukumeista? Eikös niitä ainakin jossain vaiheessa ollut Villikissoissa? Olisi edukkaasti tiedossa takapari, mutta kun ei tuosta merkistä tiedä yht mittää.
Alunperin kyllä toinen eturengas tärisi kun kanit kiimassa, jota jouduttiin ihmetelemään kauan. Kumissa taisi olla sivuttais heittoa (tai joku valuvirhe) ja kun villikissat kulkevat suht kovaa niin se tuli 80 -> rattiin niin pahasti, että leegot meinas lentää suusta ja käsistä lähti tunto pidemmällä matkalla. Epäilin eturengasta, kun se silmillä nähtävästi vatkasi sivuttaisesti kovemmassa vauhdissa ja rakas Lamos suostui tämän vaihtamaan takuuseen ja nyt kissa kulkee kuin juna. Kiitos vielä kerran Lamokselle, että uskoi minua siinä tilanteessa. Taka renkaissa vissiin vähemmän noita virheitä on ollut ja ne saa kuriin ilmanpaineilla tai sutimalla ne tasaseksi

Hi guys i thought id posta couple of pics us of my 500 on a chrstmas trip to london. over 20 quads convoyed to buckingham palace