CPI XS 250 sport
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: CPI XS 250 sport
Kannattaa sitten huomioida, että jos on joku pirkka-laatuinen tai pari vuosikymmentä huoltiksella pahoinpidelty rengasmittari, ettei välttis oo kovin tarkka tommosilla paineilla jotka saa virolainen neito imettyäkin "pilliin"...
Itse suosittelisin ns tarkkuuspainemittaria, jonka skaala on vaikka max 1bar tms lähempänä totuutta.
Itse suosittelisin ns tarkkuuspainemittaria, jonka skaala on vaikka max 1bar tms lähempänä totuutta.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: CPI XS 250 sport
En tiedä onko nyt ihan ns. tarkkuusmittari omani mutta tarkemmin tuo digi ainakin näyttää kuin huoltiksien analogit jotka näyttää joka mittauksella eri lukemaa.jesi kirjoitti:Kannattaa sitten huomioida, että jos on joku pirkka-laatuinen tai pari vuosikymmentä huoltiksella pahoinpidelty rengasmittari, ettei välttis oo kovin tarkka tommosilla paineilla jotka saa virolainen neito imettyäkin "pilliin"...
Itse suosittelisin ns tarkkuuspainemittaria, jonka skaala on vaikka max 1bar tms lähempänä totuutta.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: CPI XS 250 sport
siinä vwaltsulle






ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
Täytyypä tehdä samanlaiset madalluspalat.
Renkaat on Maxxis Dirt, kokoa en äkkiä muista. 0.6 pistin painetta, voisi vielä vähempää kokeilla. Auttoi jonkin verran, vielä tempoo hiukan huonolla asfaltilla mutta tuskin sitä saa millään pois.
Takarattaassa on pyörimissuunnassa klappia puolisen hammasta mitä sitä äsken tutkin. Se nykäisy liikkeelle lähtiessä on semmoinen että jostain lyö ihan oikeasti tyhjää hiukan. Ei tee sitä joka kerta. Aika outo. Ei kyllä pahemmin haittaakaan kunhan ei olisi oire mistään pahemmasta.
Tuplat tuli tänään ja kurkut&piperin putsarit tulossa, pääsee säätämään.. CRD:n putkiston on ed. omistaja näköjään pistänyt. Huiput on nyt jotain 90 - 95 km/h. Takaratasta voisi kanssa pistää tilaukseen.
Rikkinäisen mittariston tilalle ajattelin pistää tämmöisen http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ittaristo/ Puolta halvempi kuin alkuperäinen ja IMHO hienompi..
Miten päin suuttimen lukuja luetaan?
Tuplien pääsuuttimet on joko 68 tai 89
veikkaan että 68?
Renkaat on Maxxis Dirt, kokoa en äkkiä muista. 0.6 pistin painetta, voisi vielä vähempää kokeilla. Auttoi jonkin verran, vielä tempoo hiukan huonolla asfaltilla mutta tuskin sitä saa millään pois.
Takarattaassa on pyörimissuunnassa klappia puolisen hammasta mitä sitä äsken tutkin. Se nykäisy liikkeelle lähtiessä on semmoinen että jostain lyö ihan oikeasti tyhjää hiukan. Ei tee sitä joka kerta. Aika outo. Ei kyllä pahemmin haittaakaan kunhan ei olisi oire mistään pahemmasta.
Tuplat tuli tänään ja kurkut&piperin putsarit tulossa, pääsee säätämään.. CRD:n putkiston on ed. omistaja näköjään pistänyt. Huiput on nyt jotain 90 - 95 km/h. Takaratasta voisi kanssa pistää tilaukseen.
Rikkinäisen mittariston tilalle ajattelin pistää tämmöisen http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ittaristo/ Puolta halvempi kuin alkuperäinen ja IMHO hienompi..
Miten päin suuttimen lukuja luetaan?


Re: CPI XS 250 sport
kyllä ne taitaa 89 olla eli luetaan niin et se puoli ylöspäin mist pääst kiristetään suutin.itellä oli 84 mut vaihdoin 100.Reisrdok kirjoitti:Täytyypä tehdä samanlaiset madalluspalat.
Renkaat on Maxxis Dirt, kokoa en äkkiä muista. 0.6 pistin painetta, voisi vielä vähempää kokeilla. Auttoi jonkin verran, vielä tempoo hiukan huonolla asfaltilla mutta tuskin sitä saa millään pois.
Takarattaassa on pyörimissuunnassa klappia puolisen hammasta mitä sitä äsken tutkin. Se nykäisy liikkeelle lähtiessä on semmoinen että jostain lyö ihan oikeasti tyhjää hiukan. Ei tee sitä joka kerta. Aika outo. Ei kyllä pahemmin haittaakaan kunhan ei olisi oire mistään pahemmasta.
Tuplat tuli tänään ja kurkut&piperin putsarit tulossa, pääsee säätämään.. CRD:n putkiston on ed. omistaja näköjään pistänyt. Huiput on nyt jotain 90 - 95 km/h. Takaratasta voisi kanssa pistää tilaukseen.
Rikkinäisen mittariston tilalle ajattelin pistää tämmöisen http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ittaristo/ Puolta halvempi kuin alkuperäinen ja IMHO hienompi..
Miten päin suuttimen lukuja luetaan?Tuplien pääsuuttimet on joko 68 tai 89
veikkaan että 68?
kyllä siellä hieman klappia mullakin on ollut uudesta asti johtuupi siitä et suunnan saa vaihtuu helpommin.siellä on semmoinen ratastus suunnanvaihtajalla joka liikkuu sivuttain ja kun vaihde on vapaalla ja vaihtaa suuntaa niin se klappi antaa sen verran myöte et rattaat kloksahtaa nätisti paikoilleen vaik eivät olis ihan kohdillaan.itse ainakin huommanut tämän ku yrittää vaihde päällä kans joskus suuntaa vaihtaa niin ei meinaa saada vaihdettua ellei vähän nytkyttele..jospa tuosta tekstistä jotain tolkkua sai

mulla olis 32h takaratas jos jotain kiinnostaa löytyy rattaasta myös upotukset magneetteja varten..
joo tempoo ne mullakin johtuu asfaltin urista ja kun raideväli kapea.kokeiles auraukset säätää 0 ja siitä lähdet testaan kumpi miellyttää auraus vai haritus mulla 0 meni suhkot hyvin mut 2-3 aurausta niin oli kyl yliherkkä ohjaus nyt se 3mm haritusta niin aika pro asfaltilla ajaa

PS:Pistäkäähän niitä kuvia peleistänne
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
Aurausta tuli kokeiltua sekä adaptiivista säätökulmaa (kääntövarresta puuttui ostaessa toinen pultti, jännä ajettava). Nyt on nollakulma, haritusta voisi kokeilla seuraavaksi.
Täytyypä laskea mikä ratas takana nyt on. Olis toiset vanteet matalaprofiilikumeilla, niitten kanssa täytyy ainakin ratastaa uusiksi.
Toi on niin hirveän näköinen laitos ettei siitä kehtaa kuvaa pistää
Katteet on niin perusteellisen pilattu maalin kanssa että menee hetki tai kaksi niiden siistimiseen.
Täytyypä laskea mikä ratas takana nyt on. Olis toiset vanteet matalaprofiilikumeilla, niitten kanssa täytyy ainakin ratastaa uusiksi.
Toi on niin hirveän näköinen laitos ettei siitä kehtaa kuvaa pistää

- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: CPI XS 250 sport
Uutta verta palstoille... eli moi vaan kaikille.
Veltsu, linkki imukauloihin näytti tyhjää, liekö loppunut... soittamalla varmaan sekin selviäisi
Välitykset nyt 13/32 jaksaa ihan kivasti mennä niin maastossa kun maantielläkin. huiput tollain ~95-100 riippuen mihin suunta tuulee
Tuplat ois tarkoitus tässä vielä tilata, jos se auttais.
Mitenhän on tämän lamoksen tehopukenlaita, kannattaako vaihtaa orkkisputken tilalle, vai onko rahan tuhlausta?

Tossa näkyy miten oon toteuttanu ton nopeusmittarin anturin paikan
Ainakin vielä on hyvin kestänyt ja pelittänyt.

Veltsu, linkki imukauloihin näytti tyhjää, liekö loppunut... soittamalla varmaan sekin selviäisi

Välitykset nyt 13/32 jaksaa ihan kivasti mennä niin maastossa kun maantielläkin. huiput tollain ~95-100 riippuen mihin suunta tuulee

Tuplat ois tarkoitus tässä vielä tilata, jos se auttais.
Mitenhän on tämän lamoksen tehopukenlaita, kannattaako vaihtaa orkkisputken tilalle, vai onko rahan tuhlausta?



Tossa näkyy miten oon toteuttanu ton nopeusmittarin anturin paikan

Ainakin vielä on hyvin kestänyt ja pelittänyt.
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Re: CPI XS 250 sport
Pistin tuplat paikoilleen. Vaikutus oli paljon suurempi mitä sen pitäisi olla, taisi säädöt vanhassa kaasarissa olla pikkasen pielessä. Yläkierroksilla ei vedä ihan niin kuin pitäisi, täytyy pistää suuttimet tilaukseen.
Re: CPI XS 250 sport
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 3120-J4700Josa75 kirjoitti:Uutta verta palstoille... eli moi vaan kaikille.![]()
Veltsu, linkki imukauloihin näytti tyhjää, liekö loppunut... soittamalla varmaan sekin selviäisi![]()
Välitykset nyt 13/32 jaksaa ihan kivasti mennä niin maastossa kun maantielläkin. huiput tollain ~95-100 riippuen mihin suunta tuulee![]()
Tuplat ois tarkoitus tässä vielä tilata, jos se auttais.
Mitenhän on tämän lamoksen tehopukenlaita, kannattaako vaihtaa orkkisputken tilalle, vai onko rahan tuhlausta?
![]()
![]()
Tossa näkyy miten oon toteuttanu ton nopeusmittarin anturin paikan
Ainakin vielä on hyvin kestänyt ja pelittänyt.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 3110-J4700
kyllä mä mitä katsoin niin oli varastossa olisko joku linkitys virhe??
mulla ainakin oli vaikutusta crd alku käyrällä minkä kini-teciltä tilasin ja lamoksella on tuo putkisto myös crd:n mut mulla on vaan honda cbr 600 pönttö joka joskus vaihtuu vapariin.
tänää pistin tilaukseen uuren nokan jos loppu kesästä/syksyllä taas kone auki et asteita muuttaa nokasta ja kannen lasku.varmuuden vuoksi säilyttää vakio nokka
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
ja jos joku tarttee niin multa löytyy ylimääräsenä kierrätysjärjestelmä, vakiopöntöt + ne kromi osat ja vakiokäyriin kromi osat,32h ja 40h takaratas, tarakka ja siihen se muovilevy mut siinä on muutama reikä ku boksi ollut kii nii ja tarakassahan on varoitus kolmio.ainakin nuot nyt löytyy jos joku tarvii.saa ja pitää heittää tarjouksia yv:llä jos jollakin kiinnostusta!!
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
no projekteistahan pitää aina kuvia pistääReisrdok kirjoitti:Aurausta tuli kokeiltua sekä adaptiivista säätökulmaa (kääntövarresta puuttui ostaessa toinen pultti, jännä ajettava). Nyt on nollakulma, haritusta voisi kokeilla seuraavaksi.
Täytyypä laskea mikä ratas takana nyt on. Olis toiset vanteet matalaprofiilikumeilla, niitten kanssa täytyy ainakin ratastaa uusiksi.
Toi on niin hirveän näköinen laitos ettei siitä kehtaa kuvaa pistääKatteet on niin perusteellisen pilattu maalin kanssa että menee hetki tai kaksi niiden siistimiseen.

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: CPI XS 250 sport
Joo kiitos vaan, nyt pelaa linkit.
Mites on, käykö toi putki about suoraan vai joutuko paljonkin tekemään muutoksia?
Mites on, käykö toi putki about suoraan vai joutuko paljonkin tekemään muutoksia?
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Re: CPI XS 250 sport
Josa75 kirjoitti:Joo kiitos vaan, nyt pelaa linkit.
Mites on, käykö toi putki about suoraan vai joutuko paljonkin tekemään muutoksia?
no jos tuon laitat niin kannattaa samaa syssyyn tilata smc250 pakosarjan laipat ja sit tarvit semmoiset "puolikuut" (lamokselta löytyy) laipat oli 17e/kpl ja "puolikuut" 7e/kpl.
tuosta löytyy kuvaa niist http://lamos.fi/varaosat/f-250-cbwedr-general-94.pdf
osat 31623-CBT-00 ja 31621-CBT-00
tuotahan ei ole tehty cpi:lle mut passaa kun kone sama mut katetta vähän joutuu mulkkaa ettei vastaa käyrään käryten ja sulaten


ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: CPI XS 250 sport
Ei kellään ois noita tuplia ylimääräisenä 
Tossa tuli mieleen että onko noita tuplia kovin vaikea saada säätoihin?
tai mitenkähän mahtais toimia esim kyseisellä 27mm kaasuttimella?
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %2027mm%22

Tossa tuli mieleen että onko noita tuplia kovin vaikea saada säätoihin?
tai mitenkähän mahtais toimia esim kyseisellä 27mm kaasuttimella?
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... %2027mm%22
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
- Josa75
- 4WD
- Viestit: 164
- Liittynyt: 13 Kesä 2011 12:06
- Mönkijä:: Goes 450x TL 2010
- Paikkakunta: Hamina
Re: CPI XS 250 sport
ednet78 kirjoitti:Tuli laitettua 34h takaratas kiinni ja taas jaksaa vetää 5. vaihteellakin.
Nopeuksista ei vielä tietoa kun magneetit tulee vasta tiistaina
Toivottavasti saat veltsu_ huomenna kans rattaan, on yllättävän suuri vaikutus 2. hampaalla.
Huomenna pitäis sit käydä teettämässä uusi lauhduttajan letku ja samalla vaihdella öljyt.
Onko hyviä ehdotuksia öljyn suhteen?
Saako tuon 34H takarattaan jostain (cpi250) ihan kaupasta vai on se kanssa tilaustavaraa? tosiaankin ongelmana on tuo 5 vaihteella "hyytyminen"
.......................................................................
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...
Ex Cpi 250 xs
Ex Goes 520
Jos ei muuten mene, otetaan kovempi vauhti...