wildcat loppumetreillä Dinlin 450 kanssa. Enkö teekki järkevästi jos SMC:n ostan?? Olen lukenut todella paljon tuosta kamppeesta, ja vaikuttaa aika laadukkaalta? Ei taida paljon Japskeja häpee? Kyseinen mörsseri olisi tulossa ympärivuotiseen rälläilyyn. Mutta raaskiiko tuommoista uutta peliä pihalla pidellä ympärivuoden? Toki siinä tulee peite päällä.. Eli onko muita ketä sitä tykkää ulkoiluttaa kunnolla?
Syyt miksi kääntymässä smc:n puoleen ovat, ulkonäkö minusta parempi kuin Dinlissä, ja jotenkin mullon myös siitä laadukkaampi vaikutelma?
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
JJP kirjoitti:Itelläni ei ainakaan tullut koskaan metallisilppua öljyn mukana.Ei siis edes ensimmäisissä öljynvaihdoissa.
Missä penkissä käytit?
Mites paljon se Killeri sitten söi tehoja??
Jos joku nyt on penkkiin menossa niin ottaa vedot sitten killerin kanssa ja ilman sitä niin saadaan tämäkin päätökseen.
Mulla on tuplapiiput ilman killereitä tällä hetkellä ja voin sanoa että ääntä lähtee sekä jopa kuullostaa hyvältä.Mutta silti niihin kehitellään killereitä koska rajansa kaikella.
voin kyllä itsekkin tokasta tähän, killeri paikallaan tuntuu nuhasemmalta, mutta se on se psykologinen vaikutus. tuntuu se autokin kulkevan kovempaa, kun putkee poraa 4 reikää.
Mulla sammuilee joskus yllättäin kun kaasun päästää ja tätä tekee ainostaan silloin kun on killeri paikallaan.
Oiskohan liian iso suutin?
Tota metallisilppua oli ekassa öljynvaihdossa koneen pohjapropussa vähäsen.
Jani_rr kirjoitti: Enkö teekki järkevästi jos SMC:n ostan??
Teet .
Itsellä kans oli lopussa Dinli ja SMC vaihtoehtoina. SMC RE:hen päädyin ja en ole katunut hetkeäkään. Tosi laadukas peli ja kaikki tarvittava vakiona. Dinli levitettynä, madallettuna, putkella, katurenkailla ja suutin vaihdettuna ei olis paljoa enään jäänyt SMCn hinnasta...
On kyllä erittäin hyvän olonen vekotin ollu. Mitä nyt mulla ainakin ne alkuperäset kendan kumit oli kyllä surkeet.
Mutta ei kai se dinlikään huono ole? Isona mä ostan kyllä raptorin.
JJP kirjoitti:Itelläni ei ainakaan tullut koskaan metallisilppua öljyn mukana.Ei siis edes ensimmäisissä öljynvaihdoissa.
Missä penkissä käytit?
Mites paljon se Killeri sitten söi tehoja??
Jos joku nyt on penkkiin menossa niin ottaa vedot sitten killerin kanssa ja ilman sitä niin saadaan tämäkin päätökseen.
Mulla on tuplapiiput ilman killereitä tällä hetkellä ja voin sanoa että ääntä lähtee sekä jopa kuullostaa hyvältä.Mutta silti niihin kehitellään killereitä koska rajansa kaikella.
No et varmaan sitä silppua paljoo nähny jos et koneesta proppua avannu...? Meinaan ihan varmasti sitä tulee, tai sitte sulla oli käytetty moottori
Oon kyllä melko varma että tuo killeri mikä kissan "teho" putkistossa on, niin syö tehoja. Eihän se reikä ole kun varmaan 20mm...Johan se vaimenninkin lämpee vpaljon enemmän killerin kanssa. Mulla on nyt siitä killeristä suurennettu reikää 10mm ja se vaimensi sopivasti eikä enään tunnu vaikuttavan kulkuun. Ja siis sehän on totta että mikään kaunis ton ääni ei ole, mutta ihan kaikkee ei voi yhteen pakettiin kerralla saada.
Ja nyt on vehkeet oikeesti kentässä...taitaa olla n 8cm maavaraa
JJP kirjoitti:Kyllä pohjaroppukin on auki käytetty mutta silppua ei näkynyt.Ei BB kitin jälkeen en tiedä koska en koskaan kerennyt öljyjä vaihtamaan.
Mites kastemato on kissaa vielä madaltanut että sait maavaraa pienemmäksi?
Tein palikoita, eteen ylös sellaset kikkareet ja taakse sinne linkkuun pidempää kamaa ja laakeri systeemi. Eipä se kovin vaikee homma ole jos työkalut pysyy kädessä. Ja takas alkuperäseen vehkeen saa alle 30 minuutissa. Keulimiset ja hyppimiset nyt tietty voi unohtaa noilla palikoilla. Yritän nyt laittaa kuvan mutta tuskin siinä onnistun. Linkki ainakin varmaa näkyy?
Onkos noi etukumit maxxis spearzit(195)? Että onko ne nyt hyvät, kun on kuitenkin Q luokan pyörät? Mulla olis 8 leveet etuvanteet tallin nurkassa vailla kumeja mutta mitään paskoja en enään halua, on kivempi ajella kun ei ravista