SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
käy ostamassa metalpolish tahnaa ja hankaat kiiltäväksi niin näyttää vähän paremmalle.
ei tuo ainakaan ala vuotamaan tuo on paksua tavaraa, mutta itse kanssa ottaisin hiomapaprua ja kevyesti hinkuttaa. itse asiassa ku katsoo vähän pitempään tuota kuvaa niin tuosta selviät 400 hiomapaperilla ja kiillotus tahnalla 20min niin se loistaa kuin uusi. Itse kiillotin metalpolish kiillotus tahnalla kytkin ja mangeeton kopan ja tuli näkyviin oma peili kuva tosin hommaa siinä oli.

-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Tolle mitään tarvi tehdä,98:a tankkiin, ja lämä pohjaan.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Samaa mieltä oli maahantuojakin. Ei ole tullut vastaan ensimmäistäkään fujin konetta mistä olis lohko kulunut puhki 

Aikansa kun valumuotteja käytetään niin ehtoopuolella alkaa tulla juuri tuon näköistä röpelö pintaa, äkkiseltään näyttää halkeamilta ja huokoiselta mutta toi ei ole muuta kun valujälkiä huonosta muotista.
Kylätason mönkijäkuski
-
- Noppeli
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE
Hoi kaikki villikissan omistajat!
Kertokaapas mulle jotain moitteita kyseisestä laitteesta ( jos sellaisia on). Parin viikon päästä olisi tarkoitus tilata 500 RE malli. Kovasti oon vaan hyvää lukenu (ehkä jotain pientä vilkkujen kestävyydestä höykytyksessä). Mönkkärikuume on uskomattoman kova, ollu itseasiassa jo vuoden ajan.
Kertokaapas mulle jotain moitteita kyseisestä laitteesta ( jos sellaisia on). Parin viikon päästä olisi tarkoitus tilata 500 RE malli. Kovasti oon vaan hyvää lukenu (ehkä jotain pientä vilkkujen kestävyydestä höykytyksessä). Mönkkärikuume on uskomattoman kova, ollu itseasiassa jo vuoden ajan.

Mulla olis sulle parempi peli. Ei tartte kun ajaa. Tosin se on vähän kalliimpi kun uusi wildcatti, mutta on se nopeempikin. kato tuolta kuvia ja muuta http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=165appo kirjoitti:Hoi kaikki villikissan omistajat!
Ei sillä että kisukaan huono olis, oli mullakin sellanen ennen canaa
Eipä siitä mitään pahaa sanottavaa löytynyt sen mitä kerkes mulla olemaan. Talviajokin alkuperäisillä nappuloilla hauskaa! Mulla oli siis crossi malli. Ei kyllä tule mitään huonoa mieleen. Hyvä laite! Ei mene rahat hukkaan!appo kirjoitti:Hoi kaikki villikissan omistajat!

Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.
On varmaan jos tykkää metässä nysvääkille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.

SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
No onhan ne,etenkin kun ne ajaa sarvia myöten paskkkaan niin pääsee vinssaamaan! Voi pojat!kille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Mä taas mielummin ajelin nelikolla "seikkailua" missä millonkin mutta noi paskkkahommat jätän ihan mielelläni jollekkin muulle, vaikka sulleJJP kirjoitti:No onhan ne,etenkin kun ne ajaa sarvia myöten paskkkaan niin pääsee vinssaamaan! Voi pojat!kille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.

Onhan ne tehokkaat nelikot hauskoja, mutta ei yhtä hauskoja kun tehokkaat krossit. Tai no, makunsa ja tarpeensa kullakin. Mä taas ajoin sen verran paljon nelikolla että ne ei juurikaan nappaa, jos kahdelta pyörältä siirrytään takaisin neljälle pyörälle niin supermoto-quad on ainoa vaihtoehto.
Kylätason mönkijäkuski
Mikäs pyörä Koheltajalla o?Koheltaja kirjoitti:Mä taas mielummin ajelin nelikolla "seikkailua" missä millonkin mutta noi paskkkahommat jätän ihan mielelläni jollekkin muulle, vaikka sulleJJP kirjoitti:No onhan ne,etenkin kun ne ajaa sarvia myöten paskkkaan niin pääsee vinssaamaan! Voi pojat!kille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.![]()
Onhan ne tehokkaat nelikot hauskoja, mutta ei yhtä hauskoja kun tehokkaat krossit. Tai no, makunsa ja tarpeensa kullakin. Mä taas ajoin sen verran paljon nelikolla että ne ei juurikaan nappaa, jos kahdelta pyörältä siirrytään takaisin neljälle pyörälle niin supermoto-quad on ainoa vaihtoehto.
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Pinkillä jopolla se kurvailee varmaankin parasta aikaa läheiseen tankobaariin.Jani_rr kirjoitti:Mikäs pyörä Koheltajalla o?

Sinisellä seikkailu kurapyörällä kurvaillaan. Vai että vielä pinkki jopotinJani_rr kirjoitti:Mikäs pyörä Koheltajalla o?

Kylätason mönkijäkuski
sulla ei kauaa pelit vanhenekastemato kirjoitti:Mulla olis sulle parempi peli. Ei tartte kun ajaa. Tosin se on vähän kalliimpi kun uusi wildcatti, mutta on se nopeempikin. kato tuolta kuvia ja muuta http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=165appo kirjoitti:Hoi kaikki villikissan omistajat!
Ei sillä että kisukaan huono olis, oli mullakin sellanen ennen canaa

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex