SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja kille666 »

käy ostamassa metalpolish tahnaa ja hankaat kiiltäväksi niin näyttää vähän paremmalle. :D ei tuo ainakaan ala vuotamaan tuo on paksua tavaraa, mutta itse kanssa ottaisin hiomapaprua ja kevyesti hinkuttaa. itse asiassa ku katsoo vähän pitempään tuota kuvaa niin tuosta selviät 400 hiomapaperilla ja kiillotus tahnalla 20min niin se loistaa kuin uusi. Itse kiillotin metalpolish kiillotus tahnalla kytkin ja mangeeton kopan ja tuli näkyviin oma peili kuva tosin hommaa siinä oli.
gamo500
Tracks
Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green

Viesti Kirjoittaja gamo500 »

Tolle mitään tarvi tehdä,98:a tankkiin, ja lämä pohjaan.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Jukkka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jukkka »

Samaa mieltä oli maahantuojakin. Ei ole tullut vastaan ensimmäistäkään fujin konetta mistä olis lohko kulunut puhki :D
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Aikansa kun valumuotteja käytetään niin ehtoopuolella alkaa tulla juuri tuon näköistä röpelö pintaa, äkkiseltään näyttää halkeamilta ja huokoiselta mutta toi ei ole muuta kun valujälkiä huonosta muotista.
Kylätason mönkijäkuski
appo
Noppeli
Mönkijä:: SMC Wildcat 500 RE

Viesti Kirjoittaja appo »

Hoi kaikki villikissan omistajat!

Kertokaapas mulle jotain moitteita kyseisestä laitteesta ( jos sellaisia on). Parin viikon päästä olisi tarkoitus tilata 500 RE malli. Kovasti oon vaan hyvää lukenu (ehkä jotain pientä vilkkujen kestävyydestä höykytyksessä). Mönkkärikuume on uskomattoman kova, ollu itseasiassa jo vuoden ajan. :D
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

appo kirjoitti:Hoi kaikki villikissan omistajat!

Kertokaapas mulle jotain moitteita kyseisestä laitteesta ( jos sellaisia on). Parin viikon päästä olisi tarkoitus tilata 500 RE malli. Kovasti oon vaan hyvää lukenu (ehkä jotain pientä vilkkujen kestävyydestä höykytyksessä). Mönkkärikuume on uskomattoman kova, ollu itseasiassa jo vuoden ajan. :D
Mulla olis sulle parempi peli. Ei tartte kun ajaa. Tosin se on vähän kalliimpi kun uusi wildcatti, mutta on se nopeempikin. kato tuolta kuvia ja muuta http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=165

Ei sillä että kisukaan huono olis, oli mullakin sellanen ennen canaa
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Eipä siitä mitään pahaa sanottavaa löytynyt sen mitä kerkes mulla olemaan. Talviajokin alkuperäisillä nappuloilla hauskaa! Mulla oli siis crossi malli. Ei kyllä tule mitään huonoa mieleen. Hyvä laite! Ei mene rahat hukkaan! :)
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.
Jani_rr
6WD

kille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.
On varmaan jos tykkää metässä nysvää ;)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

kille666 kirjoitti:jos ostaisin nyt kömpiän niin se olis neliveto ja tehokas, on ne hauskeampia loppujen lopuksi.
No onhan ne,etenkin kun ne ajaa sarvia myöten paskkkaan niin pääsee vinssaamaan! Voi pojat!
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Koheltaja
Koheltaja (r)

JJP kirjoitti:
No onhan ne,etenkin kun ne ajaa sarvia myöten paskkkaan niin pääsee vinssaamaan! Voi pojat!
Mä taas mielummin ajelin nelikolla "seikkailua" missä millonkin mutta noi paskkkahommat jätän ihan mielelläni jollekkin muulle, vaikka sulle :lol:

Onhan ne tehokkaat nelikot hauskoja, mutta ei yhtä hauskoja kun tehokkaat krossit. Tai no, makunsa ja tarpeensa kullakin. Mä taas ajoin sen verran paljon nelikolla että ne ei juurikaan nappaa, jos kahdelta pyörältä siirrytään takaisin neljälle pyörälle niin supermoto-quad on ainoa vaihtoehto.
Kylätason mönkijäkuski
Jani_rr
6WD

Koheltaja kirjoitti:
JJP kirjoitti:
Mä taas mielummin ajelin nelikolla "seikkailua" missä millonkin mutta noi paskkkahommat jätän ihan mielelläni jollekkin muulle, vaikka sulle :lol:

Onhan ne tehokkaat nelikot hauskoja, mutta ei yhtä hauskoja kun tehokkaat krossit. Tai no, makunsa ja tarpeensa kullakin. Mä taas ajoin sen verran paljon nelikolla että ne ei juurikaan nappaa, jos kahdelta pyörältä siirrytään takaisin neljälle pyörälle niin supermoto-quad on ainoa vaihtoehto.
Mikäs pyörä Koheltajalla o?
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Jani_rr kirjoitti:Mikäs pyörä Koheltajalla o?
Pinkillä jopolla se kurvailee varmaankin parasta aikaa läheiseen tankobaariin. :rolleyes: :-$ Crossilaitteet on äärimmäisen mukavia, mutta kyllähän totuus on se että paskassa kasvaa kasvikset terveellisiksi ja pojat miehiksi.
Koheltaja
Koheltaja (r)

Jani_rr kirjoitti:Mikäs pyörä Koheltajalla o?
Sinisellä seikkailu kurapyörällä kurvaillaan. Vai että vielä pinkki jopotin :lol:
Kylätason mönkijäkuski
rönttö
6WD
Mönkijä:: Ei enään

Viesti Kirjoittaja rönttö »

kastemato kirjoitti:

Mulla olis sulle parempi peli. Ei tartte kun ajaa. Tosin se on vähän kalliimpi kun uusi wildcatti, mutta on se nopeempikin. kato tuolta kuvia ja muuta http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=165

Ei sillä että kisukaan huono olis, oli mullakin sellanen ennen canaa
sulla ei kauaa pelit vanhene :lol: joko on rapukauppaan vaiko ihan kakspyörästä?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
Vastaa Viestiin