SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Sen predatorin tiivisteetkin käy. Jos tässä nyt on kyseessä wildcat
Re: SMC Wildcat 500
Ollos hyvä.Latticello kirjoitti:sielt dinli puolelta löytyki hyvät keskustelut aiheeseen liittyen, kiitos vinkeistä!
Re: SMC Wildcat 500
Oisko kellään hyviä vinkkejä mistä lähtisi vikaa etsimään?
Oireet: 5-vaihteella kestää ajaa huippunopeutta max.10 sekunttia, sen jälkeen puutuu täysin booaa ja rötää puolella kaasulla jaksaa mennä normaalisti.
Nämä on jo tehty/kokeiltu. Tulppa vaihdettu,kaasari putsattu,uusi ilmansuodatin ja bensansuodatin, bensaa tuli letkusta hyvin kun otin letkun kaasarista irti, testattu ajaa tankinkorkki auki
Neulaa kokeiltu nostaa seosruuvia avattu lisää mutta ei ole ollut näillä vaikutusta
Kaasariin on vaihdettu dynojetin 180 suutin ja neula putsariin oli edellinen omistaja kairannut lisäreikiä
Jotenkin tuntuisi että bensa ei kumminkaan kerkeä virrata tarpeeksi nopeasti kaasaariin kun näyttäisi siltä että suodattimessa ei siinä vaiheessa paljon bensaa näy kun alkaa booaamaan. siis mitä nyt niissä vauhdeissa pystyy ja kerkee näkemään? (tästä nyt en ihan saletti ole mutta näyttäisi äkkiä katsottuna siltä) ja sekin ehkä hieman tukisi tätä kun alkaa booaamaan niin menee hetken aikaa ennen kuin herää puolella kaasullakaan käymään
Ja olisiko kellään vinkkejä löytyykö järvenpään läheltä dynoa missä voisi käydä säädättämässä
Oireet: 5-vaihteella kestää ajaa huippunopeutta max.10 sekunttia, sen jälkeen puutuu täysin booaa ja rötää puolella kaasulla jaksaa mennä normaalisti.
Nämä on jo tehty/kokeiltu. Tulppa vaihdettu,kaasari putsattu,uusi ilmansuodatin ja bensansuodatin, bensaa tuli letkusta hyvin kun otin letkun kaasarista irti, testattu ajaa tankinkorkki auki
Neulaa kokeiltu nostaa seosruuvia avattu lisää mutta ei ole ollut näillä vaikutusta
Kaasariin on vaihdettu dynojetin 180 suutin ja neula putsariin oli edellinen omistaja kairannut lisäreikiä
Jotenkin tuntuisi että bensa ei kumminkaan kerkeä virrata tarpeeksi nopeasti kaasaariin kun näyttäisi siltä että suodattimessa ei siinä vaiheessa paljon bensaa näy kun alkaa booaamaan. siis mitä nyt niissä vauhdeissa pystyy ja kerkee näkemään? (tästä nyt en ihan saletti ole mutta näyttäisi äkkiä katsottuna siltä) ja sekin ehkä hieman tukisi tätä kun alkaa booaamaan niin menee hetken aikaa ennen kuin herää puolella kaasullakaan käymään
Ja olisiko kellään vinkkejä löytyykö järvenpään läheltä dynoa missä voisi käydä säädättämässä
Re: SMC Wildcat 500
Tai sitten saa liikaa ruokaa..kokeile 175 tai 170 pääsuuttimella. Sillä neulallahan säädetään just sitä välikaasualuetta
DB2 kirjoitti:Oisko kellään hyviä vinkkejä mistä lähtisi vikaa
Oireet: 5-vaihteella kestää ajaa huippunopeutta max.10 sekunttia, sen jälkeen puutuu täysin booaa ja rötää puolella kaasulla jaksaa mennä normaalisti.
Nämä on jo tehty/kokeiltu. Tulppa vaihdettu,kaasari putsattu,uusi ilmansuodatin ja bensansuodatin, bensaa tuli letkusta hyvin kun otin letkun kaasarista irti, testattu ajaa tankinkorkki auki
Neulaa kokeiltu nostaa seosruuvia avattu lisää mutta ei ole ollut näillä vaikutusta
Kaasariin on vaihdettu dynojetin 180 suutin ja neula putsariin oli edellinen omistaja kairannut lisäreikiä
Jotenkin tuntuisi että bensa ei kumminkaan kerkeä virrata tarpeeksi nopeasti kaasaariin kun näyttäisi siltä että suodattimessa ei siinä vaiheessa paljon bensaa näy kun alkaa booaamaan. siis mitä nyt niissä vauhdeissa pystyy ja kerkee näkemään? (tästä nyt en ihan saletti ole mutta näyttäisi äkkiä katsottuna siltä) ja sekin ehkä hieman tukisi tätä kun alkaa booaamaan niin menee hetken aikaa ennen kuin herää puolella kaasullakaan käymään
Ja olisiko kellään vinkkejä löytyykö järvenpään läheltä dynoa missä voisi käydä säädättämässä
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
Voisikohan olla suuttimesta kiinni kun kumminkin viime kesänä/syksynä toimi tuolla setupilla ihan normaalisti.rönttö kirjoitti:Tai sitten saa liikaa ruokaa..kokeile 175 tai 170 pääsuuttimella. Sillä neulallahan säädetään just sitä välikaasualuetta
Talven aikana oireet ilmestyi mutta vähemmän oli lämmintä tilaa silloin tarjolla missä olisi voinut asiaa tarkemmin tutkia. Kävi silloin mielessä että johtuisiko pakkaskeleistä mutta ilmeisesti ei kun ei näillä keleilläkään toimi
Äkkiähän sitä toki kokeilee pienempää suutinta.
Mutta mikäli olisi vielä lisää ehdotuksia ennen suuttimen vaihtoa niin vinkkejä otetaan vastaan
Re: SMC Wildcat 500
muuta vakio asetuksille niin huomaat miten kissa kehrää jälleen. Oletko venat tarkistanut?DB2 kirjoitti:Voisikohan olla suuttimesta kiinni kun kumminkin viime kesänä/syksynä toimi tuolla setupilla ihan normaalisti.rönttö kirjoitti:Tai sitten saa liikaa ruokaa..kokeile 175 tai 170 pääsuuttimella. Sillä neulallahan säädetään just sitä välikaasualuetta
Talven aikana oireet ilmestyi mutta vähemmän oli lämmintä tilaa silloin tarjolla missä olisi voinut asiaa tarkemmin tutkia. Kävi silloin mielessä että johtuisiko pakkaskeleistä mutta ilmeisesti ei kun ei näillä keleilläkään toimi
Äkkiähän sitä toki kokeilee pienempää suutinta.
Mutta mikäli olisi vielä lisää ehdotuksia ennen suuttimen vaihtoa niin vinkkejä otetaan vastaan
Re: SMC Wildcat 500
Venttiilien välykset tarkistettu olivat sopivatkille666 kirjoitti:muuta vakio asetuksille niin huomaat miten kissa kehrää jälleen. Oletko venat tarkistanut?
Meinaako porukka nyt tosiaan että olisi suuttimesta kiinni kai se on kohta uskottava ja kokeiltava
1-4 vaihteilla kumminkin toimii kuin kello kaasukahvan asennosta riipputta.
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 12 Kesä 2011 12:27
Re: SMC Wildcat 500
Elämän pieniä onnistumisen tunteita! venttiilinkoppaa kiristäessä iski taas killisilmäisyys ja väsymys painoi.. eli nyt hakusessa nokkia kiinnipitävä kappale johon venttiilinkoppa tulee kiinni..Prkl! Katsoin ohjeista nopeasti kiristys momentit ja eihän sitä tullut sitten katsottua oikeasta kohdasta yksi namiskuukkeli halki. eli jos jollain joku koneen raato nurkissa tai ihan vaan jostain syystä kyseinen kappale ylimääräinsenä niin ilimoitelkaa ihmeessä!
sitten ihmettelin sitä miksi ketjussa oleva kohdistus merkki ei osu alarattaan merkin keskelle niin kuin kuvissa? ylhäällä taas nokkapyörien merkit saa osumaan ketjun merkkien keskelle...alhaalla se jäi joko eteen tai taakse, onko normia ja jos on niin kumpaan kohtaan se tulee?
sitten ihmettelin sitä miksi ketjussa oleva kohdistus merkki ei osu alarattaan merkin keskelle niin kuin kuvissa? ylhäällä taas nokkapyörien merkit saa osumaan ketjun merkkien keskelle...alhaalla se jäi joko eteen tai taakse, onko normia ja jos on niin kumpaan kohtaan se tulee?
Re: SMC Wildcat 500
Kannattaa ostaa ebaysta koneen osia saa halvalla, kun kirjoittaa hakuun predator 500. Ei kuulosta kovin hyvälle jos ne merkit ei ole kohillaan. laitoitko sen mangeeton puoleisen merkin kohdistus kohtaan, kun katoit? kytkin puoleisin kohdistus merkin pitäis olla klo 6-7 välissä ja jolloin mäntä on ihan ylhäällä. nokissa on merkit niinku olet ohjeista kattonut ja oikean puoleinen pakonokka on pikkusen eri asennossa, kun imunokka. tarkista nyt onko se ajotus kohdillaan jos ei niin purkaisin kannen pois.Latticello kirjoitti:Elämän pieniä onnistumisen tunteita! venttiilinkoppaa kiristäessä iski taas killisilmäisyys ja väsymys painoi.. eli nyt hakusessa nokkia kiinnipitävä kappale johon venttiilinkoppa tulee kiinni..Prkl! Katsoin ohjeista nopeasti kiristys momentit ja eihän sitä tullut sitten katsottua oikeasta kohdasta yksi namiskuukkeli halki. eli jos jollain joku koneen raato nurkissa tai ihan vaan jostain syystä kyseinen kappale ylimääräinsenä niin ilimoitelkaa ihmeessä!
sitten ihmettelin sitä miksi ketjussa oleva kohdistus merkki ei osu alarattaan merkin keskelle niin kuin kuvissa? ylhäällä taas nokkapyörien merkit saa osumaan ketjun merkkien keskelle...alhaalla se jäi joko eteen tai taakse, onko normia ja jos on niin kumpaan kohtaan se tulee?
Re: SMC Wildcat 500
Löpön saantiinhan noi oireet kyllä viittaa, putsasit kaasarin mutta entäs kohokammion bensanpinta/neulaventtiilin toimivuus? Bensahanassa roska?DB2 kirjoitti:Oisko kellään hyviä vinkkejä mistä lähtisi vikaa etsimään?
Oireet: 5-vaihteella kestää ajaa huippunopeutta max.10 sekunttia, sen jälkeen puutuu täysin booaa ja rötää puolella kaasulla jaksaa mennä normaalisti.
Nämä on jo tehty/kokeiltu. Tulppa vaihdettu,kaasari putsattu,uusi ilmansuodatin ja bensansuodatin, bensaa tuli letkusta hyvin kun otin letkun kaasarista irti, testattu ajaa tankinkorkki auki
Neulaa kokeiltu nostaa seosruuvia avattu lisää mutta ei ole ollut näillä vaikutusta
Kaasariin on vaihdettu dynojetin 180 suutin ja neula putsariin oli edellinen omistaja kairannut lisäreikiä
Jotenkin tuntuisi että bensa ei kumminkaan kerkeä virrata tarpeeksi nopeasti kaasaariin kun näyttäisi siltä että suodattimessa ei siinä vaiheessa paljon bensaa näy kun alkaa booaamaan. siis mitä nyt niissä vauhdeissa pystyy ja kerkee näkemään? (tästä nyt en ihan saletti ole mutta näyttäisi äkkiä katsottuna siltä) ja sekin ehkä hieman tukisi tätä kun alkaa booaamaan niin menee hetken aikaa ennen kuin herää puolella kaasullakaan käymään
Ja olisiko kellään vinkkejä löytyykö järvenpään läheltä dynoa missä voisi käydä säädättämässä
Mutta pitäs kyllä sama vaiva olla joka vaihteella, isommalla pääsuuttimella kokeilisin ekana et helpottaako.
Re: SMC Wildcat 500
Oho eikuLatticello kirjoitti:Elämän pieniä onnistumisen tunteita! venttiilinkoppaa kiristäessä iski taas killisilmäisyys ja väsymys painoi.. eli nyt hakusessa nokkia kiinnipitävä kappale johon venttiilinkoppa tulee kiinni..Prkl! Katsoin ohjeista nopeasti kiristys momentit ja eihän sitä tullut sitten katsottua oikeasta kohdasta yksi namiskuukkeli halki. eli jos jollain joku koneen raato nurkissa tai ihan vaan jostain syystä kyseinen kappale ylimääräinsenä niin ilimoitelkaa ihmeessä!
sitten ihmettelin sitä miksi ketjussa oleva kohdistus merkki ei osu alarattaan merkin keskelle niin kuin kuvissa? ylhäällä taas nokkapyörien merkit saa osumaan ketjun merkkien keskelle...alhaalla se jäi joko eteen tai taakse, onko normia ja jos on niin kumpaan kohtaan se tulee?

Älä laita konetta nippuun ennenkuin oot saanu kaikki merkit kohilleen, muuten tulee vaan sanomista ja rahaa palaa.
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 12 Kesä 2011 12:27
Re: SMC Wildcat 500
Oli joo sellane oho meininki kun tiukkailin pultteja.. huutelinki kaverille et käsinee en kyl laittas näin kireelle mut ku ohjeissa oli tämmöne momentti..narsk. Ja se alarattaan merkki ei vaa asettunu keskelle vaikka koitettiin molemmat melkein pätevät asentajat sitä. Eli alapäähän ensin ketti ja ei män merkki keskelle. voiha se olla et oli se peukalo siel välis. ja ajotus merkin kun laittaa kohilleen niin näyttäis olevan nokkapyörien merkit oikein...ainaki melkein. Laittelen kuvia kun saan kauniin ruhoni sinne pimeään tallin nurkkaan.
mitä tuohon ebayhun tulee niin kankeaa on senki käyttö. Täs nyt eiline ilta meni peilii katelles ja itteää silmii tuijotelle ja tuliha siin todettuu että että eihän tää urpo osaa mitää
...suomen ebaylla ku hakee ni ei tule kuin uusia osia vaikka laittaa maailman laajusen haun..ebay.com ja sieltä näyttäs löytyvän muutama mut mitenkäs niide tilaamine ym. toivo elää jos vaik löytys jostain lähempää. vaikka mukavaha se ois lähtee iha hakemaa sielt..
mitä tuohon ebayhun tulee niin kankeaa on senki käyttö. Täs nyt eiline ilta meni peilii katelles ja itteää silmii tuijotelle ja tuliha siin todettuu että että eihän tää urpo osaa mitää

Re: SMC Wildcat 500
Joo tuli katsottua neulaventtiili samalla ja tuntui toimivan.yaguza kirjoitti:Löpön saantiinhan noi oireet kyllä viittaa, putsasit kaasarin mutta entäs kohokammion bensanpinta/neulaventtiilin toimivuus? Bensahanassa roska?
Mutta pitäs kyllä sama vaiva olla joka vaihteella, isommalla pääsuuttimella kokeilisin ekana et helpottaako.
Bensahanasta ei ole tullut kun sakkakuppi irroitettua mutta eipä siellä mitään ylimääräistä näkynyt, pitää vielä kokeilla vetää uusiletku tankista suoraan kaasarille niin voi hanan/ vanhan bensaletkun sulkea pois laskuista.
Dynojetin sarjassahan isoin taisi olla tuo 180 saisiko jostain irrallaan ostettua 185/190 suuttimen? Jos tuo vika ei nyt muuten selviä
Re: SMC Wildcat 500
Ton mukaan lähet ostoksille http://vmaxoutlaw.com/tech/dyno-mikuni.htm
Stormista oon hakenut suuttimia ja jos sopivan kokosia ei ole niin sitä kautta tilaamalla.
Stormista oon hakenut suuttimia ja jos sopivan kokosia ei ole niin sitä kautta tilaamalla.
Re: SMC Wildcat 500
Ok.
Pitää nyt vielä testata laittaa bensaletku suorilla tankista. Jos se ei auta niin pitää hakea stormista 175/180 suuttimet ja katsoa muuttaako asiaa mihinkään suuntaan, kannattaako tuo dynojetin neula vaihtaa samalla orkkikseen vai onko sillä merkitystä?
Päivittelen tilannetta kunhan olen nuo asiat kokeillu
Pitää nyt vielä testata laittaa bensaletku suorilla tankista. Jos se ei auta niin pitää hakea stormista 175/180 suuttimet ja katsoa muuttaako asiaa mihinkään suuntaan, kannattaako tuo dynojetin neula vaihtaa samalla orkkikseen vai onko sillä merkitystä?
Päivittelen tilannetta kunhan olen nuo asiat kokeillu