
SMC Wildcat 500
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 12 Kesä 2011 12:27
Re: SMC Wildcat 500
ite kyl pesisin sen suodattimen puhtaaks siitä öljystä ja koittaisin uudemman kerran..jos kerran sen jälkeen on alkanu onkelmat.. mie kyl teen kaikkee muutaki tyhmää
mut joskus laitoin liikaa öljyä mopon ilmansuodattimee ja meni iha tukkoseks.

Re: SMC Wildcat 500
Kyl sen on tarkotus olla avonainen eikä ainakaan mulle ole tullu laitetta vastaan missä siitä menis letku johonkin, voihan siihen letkun laittaa mutta sen pään pitää olla avonainen kun siitä menee ilmaa kalvon alapuolelle joka mahdollistaa luistin nousun.sezone kirjoitti:
kertokaas mulle, mikä onse kaasarin päällisosasta lähtevä letkunpätkä, missä on sellanen musta tötterö, kattelin tosta kaverin smc:stä. et näky olevan siinä sellanen mutkaletkunpätkä, missä kiinni tommonen osa, sisälle kun kattoo, niin näyttää verkolta/suodattimelta, kuuluuko sen mennä johonkiin? kun tossa kuitenki tollanen muhvi siinä muoviosan toisessa päässä, mut ilmeisesti joku letku puuttuu? ja mihi se kuuluu mennä?
Voiskohan siellä db2:n laitteessa olla kalvo rikki tai huonosti paikallaan?
Neulan sokan allahan pitää muistaakseni olla semmonen paksumpi muoviprikka, onko paikallaan?
Onko bensansuodattimessa bensaa sillä hetkellä kun alkaa pätkimään, josko "bensapumppu" olis vioittunut?
Re: SMC Wildcat 500
En oikein usko että on tuosta suodattimesta kiinni mutta voinhan mä sitäkin vielä kokeilla kun on tuossa hyllyssä valmiiksi pesty/kuiva suodatin
Neulan alla on muoviprikka ja tavallinen prikka.. Jos sitä kalvoa meinaat mikä on luistissa niin on ehjä ja paikallaan ( tullut avattua muutaman kerran se ja olen kyllä katsonut että on hyvin paikallaan
)
Jaa bensapumppu onkohan se sitten roiskastu tästä mäkeen edellisen omistajan toimesta? ei ainakaan itselle ole tullut vastaan. Hanasta menee letku suoraan kaasarille välissä vain suodatin... Pitäskö siis tuossa välissä olla jonkinlainen pumppu?
Ensimmäisessä viestissä ihmettelin tuota että näyttäisi siltä että polttoainesuodatin on melko tyhjä kun alkaa pätkimään (Mitä siinä vauhdissa nyt kerkee näkemään)
Neulan alla on muoviprikka ja tavallinen prikka.. Jos sitä kalvoa meinaat mikä on luistissa niin on ehjä ja paikallaan ( tullut avattua muutaman kerran se ja olen kyllä katsonut että on hyvin paikallaan

Jaa bensapumppu onkohan se sitten roiskastu tästä mäkeen edellisen omistajan toimesta? ei ainakaan itselle ole tullut vastaan. Hanasta menee letku suoraan kaasarille välissä vain suodatin... Pitäskö siis tuossa välissä olla jonkinlainen pumppu?
Ensimmäisessä viestissä ihmettelin tuota että näyttäisi siltä että polttoainesuodatin on melko tyhjä kun alkaa pätkimään (Mitä siinä vauhdissa nyt kerkee näkemään)
Re: SMC Wildcat 500
Kuuluu olla pumppu. Sellanen alipaineella toimiva, muistaakseni siihen meni imusarjasta letku.DB2 kirjoitti:En oikein usko että on tuosta suodattimesta kiinni mutta voinhan mä sitäkin vielä kokeilla kun on tuossa hyllyssä valmiiksi pesty/kuiva suodatin
Neulan alla on muoviprikka ja tavallinen prikka.. Jos sitä kalvoa meinaat mikä on luistissa niin on ehjä ja paikallaan ( tullut avattua muutaman kerran se ja olen kyllä katsonut että on hyvin paikallaan)
Jaa bensapumppu onkohan se sitten roiskastu tästä mäkeen edellisen omistajan toimesta? ei ainakaan itselle ole tullut vastaan. Hanasta menee letku suoraan kaasarille välissä vain suodatin... Pitäskö siis tuossa välissä olla jonkinlainen pumppu?
Ensimmäisessä viestissä ihmettelin tuota että näyttäisi siltä että polttoainesuodatin on melko tyhjä kun alkaa pätkimään (Mitä siinä vauhdissa nyt kerkee näkemään)
Re: SMC Wildcat 500
Jep pumppu noissa vakiona on, kannesta heti kaasarin kurkun jälkeen lähtee letku pumpulle mutta kai sulla nyt se letku on hyvin tulpattuna kerta pumppua ei ole?DB2 kirjoitti:Jaa bensapumppu onkohan se sitten roiskastu tästä mäkeen edellisen omistajan toimesta? ei ainakaan itselle ole tullut vastaan. Hanasta menee letku suoraan kaasarille välissä vain suodatin... Pitäskö siis tuossa välissä olla jonkinlainen pumppu?
Ensimmäisessä viestissä ihmettelin tuota että näyttäisi siltä että polttoainesuodatin on melko tyhjä kun alkaa pätkimään (Mitä siinä vauhdissa nyt kerkee näkemään)
Jos pumpun nakkaa mäkeen niin bensalinja tankilta kaasarilla tulis olla todella jouhea ja mielellään kaatoa koko matka, katteleppa noi seuraavaks kuntoon.
Re: SMC Wildcat 500
Joo kävin ostamassa pumpun ja laitoin kiinni, zädäm! ja taas toimii 
Oli hyvin tulpattu imusarjanliitos että ei ole kaikke syönyt...
Kiitoksia kaikille avusta
Ja jos joku on luopumassa tai bongaa tuollaisen keihin fcr kaasarin niin laita yyveetä

Oli hyvin tulpattu imusarjanliitos että ei ole kaikke syönyt...
Kiitoksia kaikille avusta
Ja jos joku on luopumassa tai bongaa tuollaisen keihin fcr kaasarin niin laita yyveetä
- sezone
- 6WD
- Viestit: 664
- Liittynyt: 20 Tammi 2009 22:54
- Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R
- Paikkakunta: 05
Re: SMC Wildcat 500
hieno juttu että selvis, ei muutakun kaasua 

"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: SMC Wildcat 500
Tuossa aikaisemmin ketjussa oli puhetta Wildcatin pehmeästä taka-akselista, niin onko se kuinka iso ongelma? Meneekö kuinka helposti kieroksi? Tuolla Dinli ketjuissa ei vastaavasta ole juttua tullut vastaan niin olisiko tuo Dinli joiltain osin kuitenkin SMC tä laadukkaampi kampe?
Toinen juttu akseleihin ja ripustuksiin liittyen tuli mieleen, että jos vehkeeseen laittaa spacerit niin käykö ajo enemmän nivelien ja laakereiden päälle, kun vääntömomentit kasvaa?
Toinen juttu akseleihin ja ripustuksiin liittyen tuli mieleen, että jos vehkeeseen laittaa spacerit niin käykö ajo enemmän nivelien ja laakereiden päälle, kun vääntömomentit kasvaa?
Re: SMC Wildcat 500
Meil on nyt 4kk ajoa takana ja kolmas taka-akseli menossa... :/ Ensimmäinen meni omaa hölmöyttä ja kokemattomuutta kanttariin, mutta toiseen ilmestyi puolen sentin heitto työmatkaajossa kun rupes renkaat lepattamaan 110kmh vauhdissa.Bansku81 kirjoitti:Tuossa aikaisemmin ketjussa oli puhetta Wildcatin pehmeästä taka-akselista, niin onko se kuinka iso ongelma? Meneekö kuinka helposti kieroksi?
Mun mielestä melkeen tonnin maksavan taka-akselin ei kuuluis tehä noin

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: SMC Wildcat 500
Juu ei. Ja ymmärrän jos runttaa täysillä johonkin monttuun tai kiveen että sitten voi vääntyä, mut kyl kaikki perus sladittelut ja ajelut pitäis kestää. Tossa RE mallissa tais olla normia leveempi akseli, liekö sillä osuutta asiaan..rönttö kirjoitti:Meil on nyt 4kk ajoa takana ja kolmas taka-akseli menossa... :/ Ensimmäinen meni omaa hölmöyttä ja kokemattomuutta kanttariin, mutta toiseen ilmestyi puolen sentin heitto työmatkaajossa kun rupes renkaat lepattamaan 110kmh vauhdissa.Bansku81 kirjoitti:Tuossa aikaisemmin ketjussa oli puhetta Wildcatin pehmeästä taka-akselista, niin onko se kuinka iso ongelma? Meneekö kuinka helposti kieroksi?
Mun mielestä melkeen tonnin maksavan taka-akselin ei kuuluis tehä noin
Tässä vaan pähkäilly näitten merkkien välillä. Toi kissa ois kyl Dillee äreemmän näköinen, mut pitäis vehkeen sit kyl kans kestää vähän höykytystäkin.
Re: SMC Wildcat 500
Tänään pitäs olla keihini postissa
mitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?

Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
katso ruippaus suuttimen reikää jos sitä on isonnettu älä osta ja kokeile miten pitkälle se suihku lentää pitäis olla 1,5-2,5metrin päähän siisti ruippasu eikä sellanen räkivä. jos on k&n suodatin alottaisin seos ruuvi 1,5 auki neula toiseksi ylimpään loveen ja pääsuutin 175 ei dynojetin suutin! noilla oma kulki erittäin sähäkkään. Myös en suosittele säätämään niitä kiihdytyspumpun ajotuksia saattaa mennä ihan mönkää vaikea saada kohilleen, mutta jos ne alun alkaen päin v:tä niin sitte säädä ja käännä. Oletkos tietoinen, ettei tuo kaasari mene suoraan paikoilleen?
Re: SMC Wildcat 500
Päällisin puolin näytti ihan siistiltä, ja huomasin että ei suoraan sovi, jokin sovite pitää keksiä väliin.kille666 kirjoitti:rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
katso ruippaus suuttimen reikää jos sitä on isonnettu älä osta ja kokeile miten pitkälle se suihku lentää pitäis olla 1,5-2,5metrin päähän siisti ruippasu eikä sellanen räkivä. jos on k&n suodatin alottaisin seos ruuvi 1,5 auki neula toiseksi ylimpään loveen ja pääsuutin 175 ei dynojetin suutin! noilla oma kulki erittäin sähäkkään. Myös en suosittele säätämään niitä kiihdytyspumpun ajotuksia saattaa mennä ihan mönkää vaikea saada kohilleen, mutta jos ne alun alkaen päin v:tä niin sitte säädä ja käännä. Oletkos tietoinen, ettei tuo kaasari mene suoraan paikoilleen?
Mutta joo mennään noilla asetuksilla, nyt on ainakin joku mistä lähteä kiitokset.
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Re: SMC Wildcat 500
voin myydä sulle 40e sovitepalan siihen väliin jos kiinnostaa on tehty koneistamolla alumiinista ja imukurkusta. Tosin täytyy vaan kattoa illalla tallista mihinkä laitoin, mutta ilmottele jos kiinnostaarönttö kirjoitti:Päällisin puolin näytti ihan siistiltä, ja huomasin että ei suoraan sovi, jokin sovite pitää keksiä väliin.kille666 kirjoitti:rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?
katso ruippaus suuttimen reikää jos sitä on isonnettu älä osta ja kokeile miten pitkälle se suihku lentää pitäis olla 1,5-2,5metrin päähän siisti ruippasu eikä sellanen räkivä. jos on k&n suodatin alottaisin seos ruuvi 1,5 auki neula toiseksi ylimpään loveen ja pääsuutin 175 ei dynojetin suutin! noilla oma kulki erittäin sähäkkään. Myös en suosittele säätämään niitä kiihdytyspumpun ajotuksia saattaa mennä ihan mönkää vaikea saada kohilleen, mutta jos ne alun alkaen päin v:tä niin sitte säädä ja käännä. Oletkos tietoinen, ettei tuo kaasari mene suoraan paikoilleen?
Mutta joo mennään noilla asetuksilla, nyt on ainakin joku mistä lähteä kiitokset.
Re: SMC Wildcat 500
Jossain kohtaa tätä ketjua on mun asetukset mitkä oli, ja mulla oli kiihdytyspumppu täysillä.rönttö kirjoitti:Tänään pitäs olla keihini postissamitäs nuista käytetyistä kaasareista kannattaa tarkistaa? Tämän viikon saa palauttaa jos on jotain sanottavaa.
Minkä kokoisista suuttimista kannattas lähteä liikkeelle?