SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
rönttö
6WD
Mönkijä:: Ei enään

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja rönttö »

Motoworksilla ei vissiin ole mallia mikä sopisi ilman modauksia wildcattiin (korjatkaa jos olen väärässä!!) meinaan että harvalla semmoinen varmaan on..

Alkukäyrän hohkaaminen haiskahtaa laihalta seokselta. jos ei ole aikasemmin tehnyt varmasti johtuu siitä kun on ilmat kylmennyt ..harkinnan mukaan neulaa pykälä ylöspäin/pääsuutinta pykälä isommaks

Kuinka nopeasti akku tyhjenee?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
rönttö
6WD

Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohille :D Jotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa

Pitäs joku osaava löytää tekemään mulle lambdan paikan tohon putkeen että sais ton mtx-l:llän haistelemaan :doubt:
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

rönttö kirjoitti:Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohille :D Jotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa

Pitäs joku osaava löytää tekemään mulle lambdan paikan tohon putkeen että sais ton mtx-l:llän haistelemaan :doubt:
Jos lämpösuojaan asti on punasena ni laihalla on. Ite hitsasin sen lambda mutterin sinne lämpöpellin alle.

Ja ei ole motoworksiltä eikä varmaa keltää muultakaan valmista ränniä. Mä ostin sillon predatorin sliparin ja modasin sen kissaan.
rönttö
6WD

kastemato kirjoitti:
rönttö kirjoitti:Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohille :D Jotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa

Ite hitsasin sen lambda mutterin sinne lämpöpellin alle.
Noh, mä oon ihan käsi hatsaushommissa :D Oks sulla mato tärppiä kuka sen täällä riksussa vois tehä pikkurahalla
Vielä ois kiva säädellä lambdan kanssa kun on välillä sulat tiet :)
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
Jukkka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jukkka »

Kysymys 1: Minkä verran jäähdytinjärjestelmä vetää nestettä? Onko vaikea ilmata?

Kysymys 2: Tällä hetkellä ajovalona on joku xenoni, jossa on ainoastaan lähivalo.
Kuinka olis yksinkertaisinta saada tuohon kaukovalot eli pitkät? Mielellään samassa
umpiossa ettei mitään lisävalo värkkäilyjä. Millä kannalla alkuperäinen halogeeni polttimo on?
rönttö
6WD

Jukkka kirjoitti:
Kysymys 2: Tällä hetkellä ajovalona on joku xenoni, jossa on ainoastaan lähivalo.
Kuinka olis yksinkertaisinta saada tuohon kaukovalot eli pitkät? Mielellään samassa
umpiossa ettei mitään lisävalo värkkäilyjä. Millä kannalla alkuperäinen halogeeni polttimo on?

Alkuperänen on h4 kannalla kuten todennäköisesti myös sun xenoni.
Vaihtoehto 1. Revit ballastit releineen ja xenoneineen irti ja laitat tavallisen h4 halogeenin

2. Ostat liikkuvakantaisen xenon polttimon ja siihen sopivan relesarjan

3. Ruuvaat siitä umpion takaa vaan valokeilaa eteenpäin silleen että näyttää tarpeeks pitkälle
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
kate
6WD
Mönkijä:: Outlander 500 max xt

Viesti Kirjoittaja kate »

Laita vaan halogeeni jos aiot saada pitkät toimiin.Mulla oli liikkuvat H4 xenonit ja lyhyilläkin vähän outo valokuvio ja pitkillä meni valot aivan harakoille.Myöskään kaikki liikkuvat polttimot ei mahdu polttomon reiästä edes läpi.
rönttö
6WD

Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä

Tuli heräteostoksena ostettua moinen predator 05-07 boksi, sopiikohan tuo liittimistään suoraan vanhan tilalle? eiks nää käytä ihan predan cdi-bokseja vakiona mut onko sit just toi vuosimalli
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

rönttö kirjoitti:Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä

Tuli heräteostoksena ostettua moinen predator 05-07 boksi, sopiikohan tuo liittimistään suoraan vanhan tilalle? eiks nää käytä ihan predan cdi-bokseja vakiona mut onko sit just toi vuosimalli
Melko varmasti on just toi boksi. Kun predatoriin tuli mun mielestä tossa 07-> KTM moottori(525). Vai loppuko koko predator ja jäi vaan outlaw? Jotain sellasta kuitenki, eli pitäs käydä kissaan suoraan
rönttö
6WD

kastemato kirjoitti:
rönttö kirjoitti:Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä

Melko varmasti on just toi boksi. Kun predatoriin tuli mun mielestä tossa 07-> KTM moottori(525). Vai loppuko koko predator ja jäi vaan outlaw? Jotain sellasta kuitenki, eli pitäs käydä kissaan suoraan
Hyvä homma :) tänks mato
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

rönttö kirjoitti:
kastemato kirjoitti:

Hyvä homma :) tänks mato
Se kyllä liittimiltään käy ja toimii, mutta se ei ole tarkoitettu tuolle koneelle eli jotkut kartat ei toimi kunnolla, mutta muuten ihan hauska leikkiä sen boksin kanssa.
rönttö
6WD

Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

rönttö kirjoitti:Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää
En tiedä siitä, mutta team Laine osas vaan kertoa, ettei boksia ole tarkoitettu wildcatin koneelle toki sanoi vortexin olevan varmasti parempi, kuin vakio. Muistaakseni 236 kartoista ei toiminut kunnolla eli kone pätki/ röpötti. Laine silloin säädätti tietääkseni tuota boksia minun palikoilleni sopiviksi ja sen huomas 1 kartalla kone toimi nätisti joka kierrosalueella.
rönttö
6WD

kille666 kirjoitti:
rönttö kirjoitti:Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää
En tiedä siitä, mutta team Laine osas vaan kertoa, ettei boksia ole tarkoitettu wildcatin koneelle toki sanoi vortexin olevan varmasti parempi, kuin vakio. Muistaakseni 236 kartoista ei toiminut kunnolla eli kone pätki/ röpötti. Laine silloin säädätti tietääkseni tuota boksia minun palikoilleni sopiviksi ja sen huomas 1 kartalla kone toimi nätisti joka kierrosalueella.
Hyvä tietää. Näyttäskin olevan jo postissa pitäå mennä noutamaan :) äkkiä tuli mieleen ettei sit ole mitään konerikon vaaraa jos on vääränlainen sytkä
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Nopea kysymys:
Mitä öljyä koneeseen? Motul 5100 ajattelin pistää, mutta onko 10W40 oikea viskositeetti?
Vastaa Viestiin