SMC Wildcat 500
Re: SMC Wildcat 500
Motoworksilla ei vissiin ole mallia mikä sopisi ilman modauksia wildcattiin (korjatkaa jos olen väärässä!!) meinaan että harvalla semmoinen varmaan on..
Alkukäyrän hohkaaminen haiskahtaa laihalta seokselta. jos ei ole aikasemmin tehnyt varmasti johtuu siitä kun on ilmat kylmennyt ..harkinnan mukaan neulaa pykälä ylöspäin/pääsuutinta pykälä isommaks
Kuinka nopeasti akku tyhjenee?
Alkukäyrän hohkaaminen haiskahtaa laihalta seokselta. jos ei ole aikasemmin tehnyt varmasti johtuu siitä kun on ilmat kylmennyt ..harkinnan mukaan neulaa pykälä ylöspäin/pääsuutinta pykälä isommaks
Kuinka nopeasti akku tyhjenee?
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohille
Jotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa
Pitäs joku osaava löytää tekemään mulle lambdan paikan tohon putkeen että sais ton mtx-l:llän haistelemaan

Pitäs joku osaava löytää tekemään mulle lambdan paikan tohon putkeen että sais ton mtx-l:llän haistelemaan

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Jos lämpösuojaan asti on punasena ni laihalla on. Ite hitsasin sen lambda mutterin sinne lämpöpellin alle.rönttö kirjoitti:Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohilleJotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa
Ja ei ole motoworksiltä eikä varmaa keltää muultakaan valmista ränniä. Mä ostin sillon predatorin sliparin ja modasin sen kissaan.
Noh, mä oon ihan käsi hatsaushommissakastemato kirjoitti:Ite hitsasin sen lambda mutterin sinne lämpöpellin alle.rönttö kirjoitti:Tuli käytyä itekkin nytten pitkästä aikaa ajelemassa niin kyllä se yön pimeydessä hohkas putki punasena suunnilleen siihen lämpösuojan kohilleJotenkin jännä kun jäähynesteet ajossa 38-44 ja putki sen kun punertaa

Vielä ois kiva säädellä lambdan kanssa kun on välillä sulat tiet

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Kysymys 1: Minkä verran jäähdytinjärjestelmä vetää nestettä? Onko vaikea ilmata?
Kysymys 2: Tällä hetkellä ajovalona on joku xenoni, jossa on ainoastaan lähivalo.
Kuinka olis yksinkertaisinta saada tuohon kaukovalot eli pitkät? Mielellään samassa
umpiossa ettei mitään lisävalo värkkäilyjä. Millä kannalla alkuperäinen halogeeni polttimo on?
Kysymys 2: Tällä hetkellä ajovalona on joku xenoni, jossa on ainoastaan lähivalo.
Kuinka olis yksinkertaisinta saada tuohon kaukovalot eli pitkät? Mielellään samassa
umpiossa ettei mitään lisävalo värkkäilyjä. Millä kannalla alkuperäinen halogeeni polttimo on?
Jukkka kirjoitti:
Alkuperänen on h4 kannalla kuten todennäköisesti myös sun xenoni.
Vaihtoehto 1. Revit ballastit releineen ja xenoneineen irti ja laitat tavallisen h4 halogeenin
2. Ostat liikkuvakantaisen xenon polttimon ja siihen sopivan relesarjan
3. Ruuvaat siitä umpion takaa vaan valokeilaa eteenpäin silleen että näyttää tarpeeks pitkälle
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Laita vaan halogeeni jos aiot saada pitkät toimiin.Mulla oli liikkuvat H4 xenonit ja lyhyilläkin vähän outo valokuvio ja pitkillä meni valot aivan harakoille.Myöskään kaikki liikkuvat polttimot ei mahdu polttomon reiästä edes läpi.
Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä
Tuli heräteostoksena ostettua moinen predator 05-07 boksi, sopiikohan tuo liittimistään suoraan vanhan tilalle? eiks nää käytä ihan predan cdi-bokseja vakiona mut onko sit just toi vuosimalli
Tuli heräteostoksena ostettua moinen predator 05-07 boksi, sopiikohan tuo liittimistään suoraan vanhan tilalle? eiks nää käytä ihan predan cdi-bokseja vakiona mut onko sit just toi vuosimalli
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Melko varmasti on just toi boksi. Kun predatoriin tuli mun mielestä tossa 07-> KTM moottori(525). Vai loppuko koko predator ja jäi vaan outlaw? Jotain sellasta kuitenki, eli pitäs käydä kissaan suoraanrönttö kirjoitti:Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä
Hyvä hommakastemato kirjoitti:Melko varmasti on just toi boksi. Kun predatoriin tuli mun mielestä tossa 07-> KTM moottori(525). Vai loppuko koko predator ja jäi vaan outlaw? Jotain sellasta kuitenki, eli pitäs käydä kissaan suoraanrönttö kirjoitti:Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Se kyllä liittimiltään käy ja toimii, mutta se ei ole tarkoitettu tuolle koneelle eli jotkut kartat ei toimi kunnolla, mutta muuten ihan hauska leikkiä sen boksin kanssa.rönttö kirjoitti:Hyvä hommakastemato kirjoitti:Melko varmasti on just toi boksi. Kun predatoriin tuli mun mielestä tossa 07-> KTM moottori(525). Vai loppuko koko predator ja jäi vaan outlaw? Jotain sellasta kuitenki, eli pitäs käydä kissaan suoraanrönttö kirjoitti:Käsi ylös ketkä on leikkinyt ton Vortex X10:n kanssa täs vehkeessä
Tuli heräteostoksena ostettua moinen predator 05-07 boksi, sopiikohan tuo liittimistään suoraan vanhan tilalle? eiks nää käytä ihan predan cdi-bokseja vakiona mut onko sit just toi vuosimallitänks mato
Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
En tiedä siitä, mutta team Laine osas vaan kertoa, ettei boksia ole tarkoitettu wildcatin koneelle toki sanoi vortexin olevan varmasti parempi, kuin vakio. Muistaakseni 236 kartoista ei toiminut kunnolla eli kone pätki/ röpötti. Laine silloin säädätti tietääkseni tuota boksia minun palikoilleni sopiviksi ja sen huomas 1 kartalla kone toimi nätisti joka kierrosalueella.rönttö kirjoitti:Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää
Hyvä tietää. Näyttäskin olevan jo postissa pitäå mennä noutamaankille666 kirjoitti:En tiedä siitä, mutta team Laine osas vaan kertoa, ettei boksia ole tarkoitettu wildcatin koneelle toki sanoi vortexin olevan varmasti parempi, kuin vakio. Muistaakseni 236 kartoista ei toiminut kunnolla eli kone pätki/ röpötti. Laine silloin säädätti tietääkseni tuota boksia minun palikoilleni sopiviksi ja sen huomas 1 kartalla kone toimi nätisti joka kierrosalueella.rönttö kirjoitti:Tiedätkö tarkemmin miten eroaa predan koneesta? Oon eläny siinä uskossa et tää on sama kone kun preda ja outlaw käyttää

SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
SMC Wildcat RE Ex
Nopea kysymys:
Mitä öljyä koneeseen? Motul 5100 ajattelin pistää, mutta onko 10W40 oikea viskositeetti?
Mitä öljyä koneeseen? Motul 5100 ajattelin pistää, mutta onko 10W40 oikea viskositeetti?