Laitetaas vielä tännekkin, eli myynnissä ois Cpi:n alkuperäiset kesäkumit vanteilla, kunnolla pintaa ja muutenkin siistit. Hakekaa pois. Haminasta löytyy...
niin ja navat löytyy kanssa taakse... Edullisesti.
Tuli tuollainen cpi hommattua kun halavalla sai. Nyt rupesin suuttimia tuohon vaihtamaan ja ihmetys oli suuri. Tyhjäkäynti suuttimen vaihdoin 35 -> 40, mutta tuon toisen suuttimen kanssa tulikin ongelma. Pääsuutin oli kokoa 190, voiko tuo nyt olla ihan oikein vai olenko nyt ihan hakoteillä? Tuonne oli varattuna 115 suutin mutten sitä nyt uskaltanut vielä vaihtaa. Keihinin kaasutin kyseessä.
Onhan tuo vähän nuha sen olonen ollu sen vähän mitä oon kerenny testata, ei tuo ihan suoranaisesti tukehdu tai rötää. Pannaas vaihtaen se 115 paikalleen. Ainiin..tulpat oli ihan mustat kun vaihtelin, tuossa lienee syy siihen
Joo kyllä tolla tuli kuitenkin sellanen 10 km lenkki heitettyä viikko sitten. Kyllä sillä ajaa pysty ihan ok, tie oli siinä kunnossa ettei ihan lapa tiskissä uskaltanu vetää. Suorilla kuitenkin tuli kaasua annettua ihan reippaasti ja kyllä se pikku viiveellä lähti vetämään. Mitä tässä näitä nyt on lukenu ni pitäs tuo 115 riittää tai sitten tätä on joku viilannu aika pirusti. Heräsi vaan epäilys että onko tuossa olluna jotain muuta ongelmaa sitten mitä on korjattu isommalla suuttimella. Täytyy varmaan ihan varuiksi tehdä vielä täyspuhdistus kaasarille ja vaihtaa kaikki polttoaine linjat yms.
Osaisiko joku kertoa mitkä on suositeltavat öljyt moottoriin ja perään, myös täyttömäärät? Ostin just kyseisen pelin käytettynä muttei ohjekirjaa tullut matkassa. Paljonko pitäisi kulkea vakiona? Itse pääsin juuri nipin napin yli 80km/h ja kone huutaa jo kivasti. Laitoin saksasta uuden takarattaan tulemaan eturatasta en ole vielä löytänyt isompaa mistään.
Ei kai tuo vakiona hirveesti yli 80km/h kulje. Öljyä menee moottoriin aika tarkalleen 2litraa, peräöljystä en osaa sanoa. Perään heitin vaan sisään sen mitä meni, pitäs kaiketi vaihtaa ihan uusiin. Nyt on molemmat suuttimet vaihdettu, kestää jopa tyhjäkäynnillä kylmänäkin. Ajamaan ei ole vielä päässyt kun takarenkaat on vielä asennusvaiheessa.
toni.laine1 kirjoitti:eturatasta en ole vielä löytänyt isompaa mistään.
Eturatas on muistaakseni JTF270, eli etsi JTF270-15 (sama kuin noissa Hondan CB250 moottoripyörissä, siis CPI on lisenssillä tehty kopio tuosta Hondan koneesta).
Täh, häh? mulleko tuossa kettuillaan jotain, kirjoitinko jotain tyhmää, en tajua?
Mielestäni laitoin asiallisen vastauksen, että otsikon mönkkäriin voi etsiä vanhan CB250:n eturattaan, koska Hondan osat käy tuohon moottoriin, se kun nyt sattuu olemaan kopio siitä. Hondan osia löytyy helpommin kuin CPI:n.
Viimeksi muokannut jukka81, 28 Helmi 2013 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:turha lainaus poistettu
toni.laine1 kirjoitti:eturatasta en ole vielä löytänyt isompaa mistään.
Eturatas on muistaakseni JTF270, eli etsi JTF270-15 (sama kuin noissa Hondan CB250 moottoripyörissä, siis CPI on lisenssillä tehty kopio tuosta Hondan koneesta).
Kiitos vinkistä!
Tuli kahvalämppäritkin asennettua. hiukan heikko lämmittää, mutta noi oli tehtaalla kytketty sarjaan, niin pitää hommata jostain kunnon kytkin tohon niin saa tehtyä rinnan/sarjaan asennot.
Onko jollain ollut vastaavaa että käy kylmänä yhdellä? toi käy ajottain kylmänä yhdellä mukilla ja sitkun kone lämpenee niin toinenkin muki toimii ongelmitta.