Kuulin että SMC:eeltä on tulosssa uusi 300kuutioinen malli, mutta kuvia niillä ei ole enkä googlesta löytänyt
Olisiko kellään tiedossa missä olisi kuvia kyseisestä mönkijästä
Tuon ilmoitettu teho on ilmeisesti samaan kuristettu kuin 250:ssä? Joten, onko tuossa mitään sen ihmeempää miksi tuo kannattaisi ostaa, jos ei oteta huomioon suurempaa virityspotentiaalia? Painoakin taitaa olla muutama kilo enemmän.
sniveri kirjoitti:joo varsinkin se kiinnostaa että pystyykö tolla ajamaan kun näyttää kuvien perusteella että vaihteita vaihdetaan vaihdekepillä eikä vaihdepolkimella?
Terve
Vaihteita vaihdetaan ihan normaalisti vaihdepolkimesta niinkuin moottoripyörissäkin.Tuosta kuvassa(nettimotossa) olevasta "kepistä" valitaan vaan eteen tai taakse.
Mulla on kyseinen peli. ja... nooh, alussa oli pieniä vaikeuksia saada peli toimimaan. Mut kunhan vika paikallistettiin ja korjattiin niin riemua on riittäny. Tehoputkella ja isommalla suuttimella liikkuu ihan mukavasti. ja jaksaa jopa keulia huippuja ottaa mittarin mukaan 110. Hieman isompi kokoinen on ku esim sachsin 250cc. ite olen 185/100kg ja tää on just passelin kokoinen. käyntiin lähtee ku palmun alta vaikka pakkasta olis 25 astetta. Pikuisen muovit rämisee ja resonoi mut homma korjaantuu kunhan pistää vähän "tiivistettä" sivukatteiden väliin. Pahaa sanottavaa ei enää vehkeestä ole, alussa manasin sen alimpaan halvattuun. Mut lamoksen asiantunteva henkilökunta palautti uskon smc:hen. Suosittelen kaikille vauhdista pitäville
k-mies kirjoitti:Mulla on kyseinen peli. ja... nooh, alussa oli pieniä vaikeuksia saada peli toimimaan. Mut kunhan vika paikallistettiin ja korjattiin niin riemua on riittäny. Tehoputkella ja isommalla suuttimella liikkuu ihan mukavasti. ja jaksaa jopa keulia huippuja ottaa mittarin mukaan 110. Hieman isompi kokoinen on ku esim sachsin 250cc. ite olen 185/100kg ja tää on just passelin kokoinen. käyntiin lähtee ku palmun alta vaikka pakkasta olis 25 astetta. Pikuisen muovit rämisee ja resonoi mut homma korjaantuu kunhan pistää vähän "tiivistettä" sivukatteiden väliin. Pahaa sanottavaa ei enää vehkeestä ole, alussa manasin sen alimpaan halvattuun. Mut lamoksen asiantunteva henkilökunta palautti uskon smc:hen. Suosittelen kaikille vauhdista pitäville
Noniin, kullostaahan se ihan hyvältä. Miten on tuon keulimisen kanssa, pitääkö istua ihan takana ja nykäistä jotta saa etupyörät nousemaan 10cm maasta, vai riittääkö tehot ihan "oikealle" keulimiselle?
Miten muuten nämä katukäyttöön tarkoitetut crossi vehkeet kestää vakiona keulimista ym. kevyttä temppuilua? Mielestäni taka-akselin paksuus ei oikein vakuutta.