Onko kukaan hommaillu ratassarjoja Derbi DXR:ään jos on,millaisia välityksiä on saatavilla? onko muita virityksiä. Itsellä on tehoputki laitettu ja 14 piikkinen eturatas (jostain luin että vakio olisi 12 ) nämä releet oli valmiina ja huiput gps:llä mitattu 114km/h
No nyt on tulos takaratas+napa ruotsin maalta,taakse sais 38 rattaan vakio "navalle" mut tilasin uuden "navan" ja 32 takarattaan ni pitäs hieman kulkemiset parantua!
Jo toi 114 km/h on "herran haltuun" vauhtia tolla vehkeellä.
Muutama täyskaato tuollaisella keilapallolla niin "saadaan" omat nopeusrajoitukset mönkijöille Vähintäänkin vakuutusmaksut nousee rutkasti.
Jos on pakko päästä mönkijällä toista sataa niin katotaan alle sellainen vehje jossa myös ajo-ominaisuudet riittää siihen.
Huippuja voi hyvällä radalla kokeilla,lähinnä välityksien vaihdolla haen sitä että maantienopeuksilla 80-90km/h ei moottorin kierrokset nouse liian koviksi ja polttoaineen kulutus pienenee kun ei tarvi läppäpohjassa koko aikaa vedättää
mitänkäs paljon tuo 12cm levityssarja parantaa ajettavuutta? Meinasin tilata tässä kesän aikana SMC 250:n johon tulis parempi putkisto, levityssatsi ja välitykset. onko kellään tällaisista kokemuksia?
Moi! Ajelen derbillä dxr 250 ja harkitsen takarattaan vaihtoa. Kokemuksia 32 rattaasta kiinnostaisi eli tuliko vehkeestä liian laiska ja miten jaksaa vetää 80-90 vauhdissa ylämäkeen? Joutuuko ketjuja lyhentämään mulla on 40 tällä hetkellä paikalla?
Niitä levityssarjoja derbiin, näin nettimotossa joskus yhden 2006 dxr:n levitettynä, mutta hintaa oli käytetylle aika suolaiset 5000€, eli onko se levityssysteemi kallis ja mistä niitä saa +lisäinfoa aiheesta?
Niitä levityssarjoja derbiin, näin nettimotossa joskus yhden 2006 dxr:n levitettynä, mutta hintaa oli käytetylle aika suolaiset 5000€, eli onko se levityssysteemi kallis ja mistä niitä saa +lisäinfoa aiheesta?
Suomestakin saa tilattua... http://www.lamos.fi Derbi, SMC yms osat löytyvät ja kaveri kun tilasi levitys sarjan, tehoputken ja aluvanteet niin kaikki löytyivät suoraan hyllystä.
tattista linkeistä
kuinkas tuo derbin ajettavuus vakiona ja levitettynä? metriäkään en ole mönkijällä toistaiseksi ajanut, joten olen ostanut tavallaan sian säkissä.
Pakilla varustettuun Derbiin ei sitte Lamoksen mukaan sovi muuta ku se 38-hampainen takaratas. Muihin rattaisiin ei ole vielä sovitussarjaa saatavana, aattelinkin tehä sellasen itse ja pistää 35-hampaisen rattaan taakse
Mun Derbissä on kyllä vakiona 14-piikkinen eturatas ja harmittaa niin peevelisti, ku ei mahdu isompaa, ja tähän pakkiversioon ei vielä pikkurattaita taakse saa