Derbi DXR 250 viritys

Keskustelua SMC mönkijöistä.
mopedi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mopedi »

frosty kirjoitti:
harrik kirjoitti:Kuulostaa realistiselta hinnalta,teho on taattu eikä mitään 1% luokka mitä Noilla tehoputkilla :lol:
Näin josain dynopaperin jossa putki autto mahtavat 0.5kw 8)
Eikä maksa kun 400 :D
Putki yksinään ei auta juuri mitään, mutta vakioputkella on turha tehdä juurikaan mitään muita virityksiä.
tein läpivirtaavan vaimentimen nii yläkierroksille vähä lisäpotkua..äänet suht. samat
cbear
2WD

Viesti Kirjoittaja cbear »

Hei kaasarinvaihtajat! Miten ootte muokannu kurkun ja mahtuuko isompi kaasari heittämällä vakion paikalle vai joutuuko tiilaaki tekee lisää????
mopedi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mopedi »

imusarjan aukko noin 27mm näytti olevan...
DeRBidxr
3WD

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

siis onkos se kuitenki 19mm keihin se vakio?derbissä siis?ku sitä mittailin ni must se ei ollu mistää kohtaa nii pieni...ku se on sellanen "ovaali" se kurkku
kertokaas nyt... :cry:
ku oon tässä jo tovin pähkäilly
DeRBidxr
3WD

Iksa kirjoitti:
Eikös toi ollu sillä nokka-akselilla kuristettu?
Minulle eräs jälleenmyyjä sanoi että tuossa on puolalla tai jollain muulla vastaavalla "kuristettu" kierrokset 8500 kierrokseen minuutissa kun taas Honda Rebel ottaa sen reilu 10 000 kierrosta. En tiedä pitääkö paikkaansa, viisaammat osaavat korjata jos olen väärässä...

Itse ostin SMC 250 mönkkärin pari viikkoa sitten ja 600km olen sillä jo päristellyt. Mukava laite!

Edit. Niin ja saako noihin jostain ostettua ihan isompia kurkkuja isommalle kaasarille vai joutuuko itse tehdä??
Lamoksella sanoivat että rajottimia täynnä toi 250cc. Kaasari,putki,nokka ja juurikin CDI boksis kierrosten rajotin,ite sain sen pois ku etin syttyjohdon magneetolt ja pistin väliin säätövastuksen(ihan niiku mankissakin:D)
BTW. siit cdi boksista ku lähtee se "lenkki",eli vihree johto siis ihan yksinäinen ni se on se pakin rajoitin,siitä ku nappasee liittimet auki ni pakil menee:Dvahingossa siis löysin sen ku etin sitä oikeeta rajotinta
Iksa
2WD

Viesti Kirjoittaja Iksa »

Joo mä otin kanssa sen pakin rajoitinpiuhan irti heti kun mönkkäri tuli pihaan... Isot pojat sanoivat, että jos se rajoitin on toiminnassa niin nokee todella nopeasti tulpat kylmänä kun pakittelee...

DeRBidxr --> Minkävärinen se piuha oli minkä väliin sen säätövastuksen laitoit??
DeRBidxr
3WD

hitto kun en muista? :oops: oisko ollu sininen valkosella raidalla?voin tarkistaa sen tossa ku ehdin
sLan
4WD

Viesti Kirjoittaja sLan »

siitä vastuksesta herää myös kysymys jotta millä arvoilla sen pitäis olla?
aihe kiinnostaa myös itseäni

ps. monkeyn ohittimen vastus oli 22Kohm 8) ... noin 12 vuotta sitten ainakin
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
hapis
Noppeli
Mönkijä:: Can am outlander 570pro

Viesti Kirjoittaja hapis »

DeRBidxr kirjoitti:siis onkos se kuitenki 19mm keihin se vakio?derbissä siis?ku sitä mittailin ni must se ei ollu mistää kohtaa nii pieni...ku se on sellanen "ovaali" se kurkku
kertokaas nyt... :cry:
ku oon tässä jo tovin pähkäilly

Siis mittaa se kurkku sieltä luistimen päästä...
pci
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pci »

sLan kirjoitti:siitä vastuksesta herää myös kysymys jotta millä arvoilla sen pitäis olla?
aihe kiinnostaa myös itseäni

ps. monkeyn ohittimen vastus oli 22Kohm 8) ... noin 12 vuotta sitten ainakin
On se edelleen :D Kävisikö tuohon hommaan juurikin tuo monkeyhyn tarkoitettu säädettävä rajoittimen ohitin? Maksaa moposportissa muistaakseni alle 10€
tomnor
3WD

Viesti Kirjoittaja tomnor »

Onko Sachissa sama kone kuin Derbissä vaan että Sachsissa on tupla kaasarit??
Iksa
2WD

Viesti Kirjoittaja Iksa »

On sama kone... Kaasarit erona...
tomnor
3WD

Viesti Kirjoittaja tomnor »

Elikkä Hondan 250 cc Rebelin kone??

Mitä viri palikkaa siihen löytyis

on powerfiltter + Kriegerin putkisto + suuttimet vaihdettu

pitäiskö vaihtaa vielä niihin 26 mm kaasareihin?

mites nokka akseli? mistä sais tiukemman sellaisen ?
DeRBidxr
3WD

olis kiva tietää kuinka rikkaalla noi vehkeet oikee käy sil lamoksen kaasari setil?ite laitoin kaks 20mm dellortoo 90pääsuuttimilla ni kyllä aika rikkaal käy...pienemmät suuttimet ajattelin vaihtaa...
Oniminus
2WD

Viesti Kirjoittaja Oniminus »

Mitenkäs istuuko tuohon derbiin minkään muun valmistajan vanteet? Esim. Polariksen?

Ja onko tuohon saatavilla miltään valmistajalta isompaa tankkia vai pitääkö alkaa suunitella itse?
Nopeat elävät.
Kuolleet eivät!
Vastaa Viestiin