harrik kirjoitti:Kuulostaa realistiselta hinnalta,teho on taattu eikä mitään 1% luokka mitä Noilla tehoputkilla
Näin josain dynopaperin jossa putki autto mahtavat 0.5kw
Eikä maksa kun 400
Putki yksinään ei auta juuri mitään, mutta vakioputkella on turha tehdä juurikaan mitään muita virityksiä.
tein läpivirtaavan vaimentimen nii yläkierroksille vähä lisäpotkua..äänet suht. samat
siis onkos se kuitenki 19mm keihin se vakio?derbissä siis?ku sitä mittailin ni must se ei ollu mistää kohtaa nii pieni...ku se on sellanen "ovaali" se kurkku
kertokaas nyt...
ku oon tässä jo tovin pähkäilly
Minulle eräs jälleenmyyjä sanoi että tuossa on puolalla tai jollain muulla vastaavalla "kuristettu" kierrokset 8500 kierrokseen minuutissa kun taas Honda Rebel ottaa sen reilu 10 000 kierrosta. En tiedä pitääkö paikkaansa, viisaammat osaavat korjata jos olen väärässä...
Itse ostin SMC 250 mönkkärin pari viikkoa sitten ja 600km olen sillä jo päristellyt. Mukava laite!
Edit. Niin ja saako noihin jostain ostettua ihan isompia kurkkuja isommalle kaasarille vai joutuuko itse tehdä??
Lamoksella sanoivat että rajottimia täynnä toi 250cc. Kaasari,putki,nokka ja juurikin CDI boksis kierrosten rajotin,ite sain sen pois ku etin syttyjohdon magneetolt ja pistin väliin säätövastuksen(ihan niiku mankissakin:D)
BTW. siit cdi boksista ku lähtee se "lenkki",eli vihree johto siis ihan yksinäinen ni se on se pakin rajoitin,siitä ku nappasee liittimet auki ni pakil menee:Dvahingossa siis löysin sen ku etin sitä oikeeta rajotinta
Joo mä otin kanssa sen pakin rajoitinpiuhan irti heti kun mönkkäri tuli pihaan... Isot pojat sanoivat, että jos se rajoitin on toiminnassa niin nokee todella nopeasti tulpat kylmänä kun pakittelee...
DeRBidxr --> Minkävärinen se piuha oli minkä väliin sen säätövastuksen laitoit??
siitä vastuksesta herää myös kysymys jotta millä arvoilla sen pitäis olla?
aihe kiinnostaa myös itseäni
ps. monkeyn ohittimen vastus oli 22Kohm ... noin 12 vuotta sitten ainakin
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
DeRBidxr kirjoitti:siis onkos se kuitenki 19mm keihin se vakio?derbissä siis?ku sitä mittailin ni must se ei ollu mistää kohtaa nii pieni...ku se on sellanen "ovaali" se kurkku
kertokaas nyt...
ku oon tässä jo tovin pähkäilly
olis kiva tietää kuinka rikkaalla noi vehkeet oikee käy sil lamoksen kaasari setil?ite laitoin kaks 20mm dellortoo 90pääsuuttimilla ni kyllä aika rikkaal käy...pienemmät suuttimet ajattelin vaihtaa...