onko smc omistajia minkää vertaa tällä foorumilla
onko smc omistajia minkää vertaa tällä foorumilla
meinaan ku on nii vatun hiljasta täälä tuo kirjottelu.... 

juu voipi olla hiljasta...
jos et oot huomannu ni ko. laite tärisee nii pirusti, että ei kestä ees itteensä. oma laite ollu kolmatta viikkoa maahantuojalla kun hajos vähä joka saatanan paikasta tärinän takia.
täs pari esimerkkiä:
-etulyhty hajos
-takalyhty
-rekisterikilpi ja kaikki siihen liittyvät telineet
-ketjun ja jarrulevyn suojarauta täris irti
-jalkatapeista irtos ruuveja
-runkoon hitsatuista kiinnitys korvista maali tärissy irti ja ruostunu
-öljynlauhdutin vuotaa
- + muuta kivaa
ja sitte sumekolla puolet porukasta kesälomalla parhaimpaa ajoaikaan!
just sillon ku eniten mekaanikkoja tarvittais
et siinä syytä miks hiljasta...
laitteet ei kestä eikä huolto pelaa!
tai sitten se johtuu siitä et on kesä... *ttuprlestna... jupinaamutinaa..stna
jos et oot huomannu ni ko. laite tärisee nii pirusti, että ei kestä ees itteensä. oma laite ollu kolmatta viikkoa maahantuojalla kun hajos vähä joka saatanan paikasta tärinän takia.
täs pari esimerkkiä:
-etulyhty hajos
-takalyhty
-öljynlauhdutin vuotaa
- + muuta kivaa
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
niin itte vaan haluaisin tähdentää että laite oli alle 4000km ajettu. ja sinä aikana se täristi itsensä ajokelvottomaksi. että mistään laatu vehkeestä en nyt menisi puhumaan
todella mukaavaahan tuo kevytnelipyöräily on! tuntuu olevan just niiku meikäläisen laji.
kannattaa kuitenki tähänkin lajiin satsata hieman enemmän ja ostaa kunnon vehkeet.
todella mukaavaahan tuo kevytnelipyöräily on! tuntuu olevan just niiku meikäläisen laji.
kannattaa kuitenki tähänkin lajiin satsata hieman enemmän ja ostaa kunnon vehkeet.
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
Jeh! Ihan hyvältä värkiltä toi tuntuu näin 400km jälkeen. Kaikki toimii ja ihan kivasti tuntuu kulkevan. Värkkiin on nyt asennettuna Lamokselta hankitut 12cm levityssarjat, tehoputkisto, filsu ja suuttimet. Huippuja en todellisia tiedä mut riittää mulle toistaiseksi. Huonohan tässä alkaa vertailuja tekemään kun eka mönkijä mulla. Hauskaa tää ainakin on!
tuttu homma...sLan kirjoitti:juu voipi olla hiljasta...
täs pari esimerkkiä:
-etulyhty hajos
-takalyhty
-öljynlauhdutin vuotaa
- + muuta kivaa

mulla dxr250 ajettu 2000km eikä ole mitää hajonnu tärinästä. et vissii säkästä kii minä päivänä tehdyn mallin saa, koska esim kaverin cbv250 oli pienemmil kilometreil jo kökkönä useasta kohasta, oli vissii maanantai malli.
mutta eihän noi mitää crossii tolla alustalla kestäkkään, että jos montulle koneen meinaa ni hankkii sit sinne tarkotetun laitteen
mutta eihän noi mitää crossii tolla alustalla kestäkkään, että jos montulle koneen meinaa ni hankkii sit sinne tarkotetun laitteen