Eli olisiko kenelläkään laittaa kuvia tänne miltä tuo SMC näyttää esim. sillä +12cm levityssarjalla tai madallusjousilla? Tietysti muutkin lisävaruste kuvat kiinnostaa...
Eli omasta vekottimesta löytyy jo tuo tavarateline, nerf barsit, tehoputki ja lukollinen tankinkorkki... Kaikki Lamokselta hommattu. Ja tuo levityssarja kiinnostaisi mutta olisi kiva nähdä miltä se näyttää...
Ja jos joku haluaa niin voin laitella noista varusteista kuvia tänne...
Iksa kirjoitti:Eli olisiko kenelläkään laittaa kuvia tänne miltä tuo SMC näyttää esim. sillä +12cm levityssarjalla tai madallusjousilla? Tietysti muutkin lisävaruste kuvat kiinnostaa...
Eli omasta vekottimesta löytyy jo tuo tavarateline, nerf barsit, tehoputki ja lukollinen tankinkorkki... Kaikki Lamokselta hommattu. Ja tuo levityssarja kiinnostaisi mutta olisi kiva nähdä miltä se näyttää...
Ja jos joku haluaa niin voin laitella noista varusteista kuvia tänne...
Mulla on toi Lamoksen levityssarja SMC:ssä. Katon jos saan nyt vklopun aikana otettuu pari kuvaa. Mä jouduin teettämään uudet jarruletkut kun orkkikset jäivät viulun kieliksi! 8cm pidemmät letkut tuli!
Tänään olisi kaupungille tarkoitus lähteä!
Niin siis nuo kuvat olen nähnyt mutta epäilen, että oma kohtuu "vakiokuntoinen" mönkkäri ei näytä lähellekkään tuolta levityssarjan ja jousien laiton jälkeen...
Tarkoituksena siis oli, että saisin kuvia jostain lähemmäksi orkkis pelistä missä nuo setit on kiinni... (Unohdin laittaa sen tuonne ekaan viestiin...)
Lamokselta meinasivat kun kysyin tuota jarruletkujen pidennys tarvetta, että ei tarvii pidentää...
Uutena tietona tää Lamokselle tuli eilen kun itselle asennettiin toi levitys satsi. Meinasivat informoida uusia levitys satsien ostajia tästä. Voihan olla että mun SMC:ssä oli jotkut eri orkkis letkut kuin muilla. Parin asentajan kanssa tätä letku hommaa kateltiin ja kokeiltiin, orkkis letkuilla jäi niin tiukalle että ei sillä olis uskaltanut ajella. Kuitenkin Lamos on tietoinen tästä tapauksesta. Kaikesta huolimatta tyytyväinen Lamoksen asiakaspalveluun![/list]
No niin, nyt on sit aikaa miettii virityksii.
Mä tässä alan kehittelemään jonkinlaisia lisälyhtyjä keulalle ku ei noilla omilla nää mitään. Pitää panna fotoja näkyville kun saan jotain väsättyy!
Niin ja jos joku on laittanut itelleen noita lisälyhtyjä, voiskos saada kuvia!!!
Joo... Isompi kaasari pitäisi löytää jostain ja tuo levitys sarja... Itselläkin olisi noitten lisävalojen asennus edessä, että näkee talvellakin ajella... Hellan Micro DE valoja on tullutkin tuohon mallattua mutta tuolla oli jossain hyvä linkki LED tekniikalla oleviin (työ)valoihin...
Tuli mieleen vielä että kun oman SMC mönkkärin ostin niin ensimmäisen kerran kun sillä ilta hämärissä ajelin, huomasin että toi etuvalo näytti ajovalo asennossa noin metrin päähän ja pitkät päällä noin 2 metrin päähän... No ei muutakuin umpio irti ja tutkailemaan korkeus säätöä ja semmoinenhan sieltä löytyikin... mutta ei siitä mitään hyötyä ollut kun heijastinpinta oli liimattu umpioon kiinni sieltä sisältä ja TODELLA reilusti. No eikun liimat pois sieltä välistä ja perstuntumalla nostin sitä heijastinpintaa pikkuisen ylemmäksi ja laitoin pienen läntin uutta kuumaliimaa, että ei tärise se heijastinpinta joutavia... Ja valosta tuli tuolla muutoksella jo TODELLA paljon parempi. Nyt sillä näkee sentäs jo jotain. Mutta tietysti mönkkärin vauhtiin nähden se on todella heikkotehoinen edelleenkin...