Venttiilien säädöt?

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Avatar
jay
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 12 Touko 2006 10:18

Venttiilien säädöt?

Viesti Kirjoittaja jay »

Onks kellään hajua mite se on toteutettu tässä koneessa?

huolto sääti venat ja sano et ny on ok mut siltiki rallattaa vähäsen.
Kuva
Avatar
SMC250
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 12 Huhti 2006 15:54
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja SMC250 »

Taitaa olla ihan perus ruuvisäätö ellen väärin muista.
Avatar
jay
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 12 Touko 2006 10:18

Viesti Kirjoittaja jay »

sain just korjauskirjan joka näyttää perusteellisesti kaiken mitä mopediin voi tehdä :)
Kuva
kämmäri
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 10 Touko 2006 17:55

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Mikähän venttiilin välys Derbis on? Siis Imu ja pako
Suomi on eu:n perseen nuolija
kämmäri
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 10 Touko 2006 17:55

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Niin, ja mitä se huolto cd pitää sisällään??
Suomi on eu:n perseen nuolija
Avatar
jay
2WD
Viestit: 38
Liittynyt: 12 Touko 2006 10:18

Viesti Kirjoittaja jay »

cd pitääs kaiken saman kuin kirja. pps muodossa vaan eli tuskaa lukea.

0.05 kumpikin vena
Kuva
kämmäri
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 10 Touko 2006 17:55

Viesti Kirjoittaja kämmäri »

Siis onko se kylmänä, vai kuumana se välys??
Suomi on eu:n perseen nuolija
Derbi250
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Tammi 2007 19:38

Viesti Kirjoittaja Derbi250 »

Soitin maahantuojalle ja se sanoi että 0.10 molemmat ja kylmänä.
bizarre
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 05 Elo 2007 20:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bizarre »

Pitääkö muillakin smc/cpi koneisillä, venttiikoneisto tyhjäkäynnillä pientä nakutusta.

Säädin venttiilin kylmänä 0.10
Vasemmen sylinterin pako oli löysä.
Mutta ääni jäi, taitaa olla enemmän omainaisuus?

Vai pitääkö vetää ne tuohon ohjekirjan 0.06 tuo tuntuu vain huiman pieneltä ?
otto83
3WD
Viestit: 84
Liittynyt: 24 Marras 2007 17:43
Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL
Paikkakunta: kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja otto83 »

Mul Derbi piti aikamoist säksätyst lähti liikkeeseen venttiilin säätöön.
menin hakee pois niin kaveri totes et nokan kiinnitys oli korkannu (siis kierteet) maahantuojalt ei saa uutta pulttii kun toimitus noin 3vk pultti koneistukseen saa parin päivän pääst meni kolme päivää menin taas kattoo joko pelin ajoon?kaveri sano et kone on nyt kasas mut säksättää viäläkin ei kierrä öljy ollenkaan.Menee vast ens vuoden alkuun kun PITÄIS saada mopo alle. ei muutakun ääretön odotus jatkuu.
ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
sLan
4WD
Viestit: 144
Liittynyt: 23 Touko 2006 14:32

Viesti Kirjoittaja sLan »

ihan on normaalia tuo venojen säksätys tuossa laitteessa!
jos alkaa oman öljypumpun toiminta askarruttamaan niin kannattaa seurata liikkuuko letkut kun antaa kaasua. millin- parin liike ö-letkuissa kertoo että pumppu nostaa paineen.
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
sLan
4WD
Viestit: 144
Liittynyt: 23 Touko 2006 14:32

Viesti Kirjoittaja sLan »

miten muuten on kun laittaa vapaammin virtaavan putken smc-koneeseen, niin tarviiko pakopuolen välyksiä kasvattaa?
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
Vastaa Viestiin