on ainakin mitä olen foorumia lukenut niin monikin laittanut varmaan sunkin kannattais lukea? btw. sulta puuttuu tiedot laitteesta mihin meinasit toimenpiteen tehdä?
helpompaa on olla kysymättä/vaihtamatta ratasta... pitää edes vähän nähdä itse vaivaa jos meinaa jotakin saada aikaseksi joskus, kantapään kautta itsekkin oppinut mutta kyllä se opettaa.
ps. tuolla ylhäällä on toiminto "HAKU" sen avulla löytyy paljon tietoa lukematta kaikkea testiä foorumilta.
Grazzius kirjoitti:helpompaa on olla kysymättä/vaihtamatta ratasta...
ps. tuolla ylhäällä on toiminto "HAKU" sen avulla löytyy paljon tietoa lukematta kaikkea testiä foorumilta.
Grazziukselta asiaa! Sitäpaitsi se haku toimii sitä paremmin, mitä paremmin jengi jaksaa laittaa perustietoja kyselyviesteihinsä. Eipä paljo tuo veeveen ensimmäinen viesti innosta lukemaan ja saatika vastaamaan. Eikä tartu mihinkään hakuun sitten jatkossa kun joku ystävällismielinen on ehkä jaksanut kaivaa tiedot ja vastata.
veevee kirjoitti:se on helpompi kysyy näinku ruveta lukee 7tuntii foorumia.
Tuolla ensimmäisen viestin sisällöllä ja tällä asenteella pitäisikö sitten jonkun toisen vaivautua sinun puolestasi?
Ompas täällä ystävällistä porukkaa.Ite kyllä ymmärrän tuon "haku" toiminnan mutta jotenkin vaan ihmetyttää.. Ilmoittelen veevee kohta yhden takarattaan vaihdon vaikutuksen kunhan kerkeen vaan vaihtamaan sen.
Sumppi_ kirjoitti:Ompas täällä ystävällistä porukkaa.Ite kyllä ymmärrän tuon "haku" toiminnan mutta jotenkin vaan ihmetyttää.. Ilmoittelen veevee kohta yhden takarattaan vaihdon vaikutuksen kunhan kerkeen vaan vaihtamaan sen.
meikä laitto taakse kaks pykälää pienemmän rattaan mut ei ollu paljo apuu
ykkönen vieläki ihan turha vaihde ja ketjut jää aika löysälle eikä viittis katkasta. siks kiinnostas toi eturatas. ja mitä noihin pultittajiin tulee jos toi otti oikeesti aivoon ni anteeksi kamalasti
Veevee: porukka varmaan meinaa kyspyä jos jokainen iskisi aina uuden topicin jos siitä on jossain vaiheessa jo käyty yksi tai kaksikin hyvää keskustelua ja vastaukse löytyisivät suoraan siitä. Joten on helpomi katsoa jo valmiista vastausksista mikä on parasta kuin alkaa uudelleen asiasta vääntämään.
Myöskin foorumi pysyy paljon siistimpänä ja helppolukuisempana kun ei joka toinen topic käsittele samaa asiaa parin viestin verran.
mä vaihdoin sen 2hammasta pienemmän taakse ja silti jouduin lyhentää ketjuja(1000km ajetut) ja mun mielestä se ei huuda niin paljoo matka-ajossa(80km/h)
noi alkup. ketjut on kyllä ROSKAA. venyy ja paukkuu. on just tutkittavana mistä parempaa tavaraa saisi. se on kuulemma jotain metritavaraketjua jota käytetään mm. teollisuuden liukuhihna-kuljettimissa eikä kestä sielläkään. metsästän jostain oikeaa moottoripyöräketjua regina/did/ whatthefuckkia. onko joku jo löyttänyt?